Új hozzászólás Aktív témák
-
Bikeman
aktív tag
válasz rATdrAgOn #131 üzenetére
Ignisnek ha jól tévedek, akkor azért van mervevtengelyre hasonlító cucca, mert amikor még az Ignis ''eredeti'' volt (értsd: japán), 4WD-s és rohadt drága, akkor ez volt alatta, most meg egyszerübb volt a kihajtást kipakolni belőle, de a tengely maradt.
Különben igaz, hogy a merev tengely nem a legjobb (most is ilyet használok mármint nem Ignist, hanem merevtengelyes gépet ), de az biztos, hogy elnyűhetetlen. Szvsz egy Ignis igazán 4WD-sbe király. (tudom, drága..)
Meg van valami olyan verzió, (szomszédnak olyan van, 1.5-ös, megsasolgattam..) ami ilyen műanyag kerékjárati íveket kapott, az jobban néz ki, mint a standard.
Van mostmár valami sport is, ami két ajtós, de tény, az nem családi verda. -
Bikeman
aktív tag
Igaz, de ha a köbcentit veszik alapul a számításnál és nem a lórerő/kw adatot, akkor nehogymá önkényesen megváltoztassák (mégis megteszik..), hogy most ennél a kocsinál nem a köbcenti adatot nézzük (vagy nagyobb köbcenti adatot nézünk).
Szvsz siralmas...
Akkor vezessék be a lóerő/kw számítást
[Szerkesztve] -
Bikeman
aktív tag
Ma volt a Totalcarban az Albea. Valami 515 literes a csomagtere, a motor 1.2-es 76 lovas, hátul is tágas, azt mondták csak, hogy a futómű nem valami bajnok, kormányozgatták kb. 60-nál jobbra-balra és dü(ű?)löngélt rendesen, de amúgy jó kis gép, a minősége van ahol nem túl jó, ezeket is török barátainknál rakják össze, mint a Tháliákat.
-
Bikeman
aktív tag
válasz sysyphus #331 üzenetére
Ja, csak a hepe-hupás utakat hogy bírja? Ami szintén fontos a topiknyitónak, az a kis terpezési hajlam, ahogy a németek mondanák: Bodenfreiheit
szerk: Így szemre a Ignis van a legmagasabban a földtől a ''versenyzők'' közül (lásd előző hsz.), ami földúton jó, viszont lehet, hog a stabilitását csökkenti pályán..
[Szerkesztve] -
Bikeman
aktív tag
válasz rATdrAgOn #345 üzenetére
Én mentem már CX-el (25TRI Break) úgy, hogy a hátsó gömbök rosszak voltak, középállásban, ----> csillapítás nuku, pályán százzal, ilyenkor érezni az aszfalt alatt a régi beton dilatációs hézagait igazán az emhetesen...
De jól is néz ki sevice állásban, volt szerencsém hozzá, mikor az alvázvédelmét csináltam, majd befért a fejem szintén a kasztni meg a kerék közé..
Ja az Abeának az eleje az Punto? Mert nem hasonlít a most futó Punto első lámpája az Albeáéra.. -
Bikeman
aktív tag
válasz rATdrAgOn #365 üzenetére
Volt bakolva, de csak az emelő melleti biztosításként, de elég volt, mert csak (a csak idézőjelbe, amekkora hátsó dobja van annak.. pfff...) a kerékjárati íveket (dobokat) csináltam, alá nem másztam, azt jónak ítéltem, a doboknak kellett egy kis biztosítás, mert amúgy rostfrei (csak 1 kisebb lukat találtam az első dob belső részén, de meg lett oldva, sufnituning rulez... )
-
Bikeman
aktív tag
Akkor beégtem...
Csak azért, mert eddig a VW nem szerette húzogatni a mocikat, de akkor ők is jobb útra tértek!! (az 1.6 is 102LE az új 1.6 FSI 115)
Bár mentem 75LE--s Poloval, szvsz az is elég kellemesen ment..
A számolásnál meg úgyis kerekíteni kell, úgyhogy..
Egyébként a topicnyitónak gratula hozzá!! -
Bikeman
aktív tag
Ööööö, úgy értettem, hogy amíg nincs nálad, addig ne menjenek vele több 10-100 km.-tert. (vagy tudjál róla, akár utólag, a felírás által)
Én, amikor szervízben van a gép, akkor is mindíg felírom a km. pontos állását, mert jobb a biztonság... Az gyanús, ha a próba út nem 2 km, hanem 22.... -
Bikeman
aktív tag
Igazad van, de ha felírod már tettél valamit...
a.) eset: felírtad, de egyezik:
1. nem mentek vele
2. mentek,de visszaállították (nem tudsz mit csinálni, nem derül ki, 1:0 a javukra)
b.) eset: felírtad, de nem egyezik:
1. bukó
sok esetben nem tételezik fel az emberekről, hogy felírták, ezért ha használják, nem buherálják meg, és kiderül, jártam már így....
(Ami idegesít még, hogy arra az időre, míg beáll vele a szervízbe (30 m) elállítja: az ülést, kormányt, tüköket(3 db), stb. ez még nem lenne baj, de úgy adja át, hogy nem állítja vissza....)
Saját szememmel láttam, hgoy egy vidéki Opel kereskedésben, bejáratós (tudom, már nincs ilyen, de akkor is..) Corsával üveghangon és kézifékes farolással ''állt'' be a szervízbe....
Embere válogatja, mint mingdíg.... -
Bikeman
aktív tag
Van, hogy meg sem csinálják...
Ismerős kiscsajszit (20 év) apuanyu megdobta egy új Poloval. Megjön vele, örömködés minden. Utána körbejárom, és a jobb oldalán a hátsóajtó alatt a küszöbön látok egy 20 cm-es húzást. Odahívom a csajt, mondom, mi ez.. Aszongya: biztos merevítés(!) Érdekes, ilyet még nem láttam, mondom neki, akkor talán fáradjunk át a másik oldalára, mert akkor ott is kell lennie, jó. Persze nem volt.
A csaj csak beült a márkakerbe a gépbe, és kb. 15 perc alatt hazajött vele, ergo biztos, hogy nem ő okozta. A márkaker persze azt mondta, hogy ők tökéletesen adták át, ismerősömék nem tudják bizonyítani, persze a kiscsaj ellenőrzésre nem gondolt, mielött elhozta, mivel úúúújj.... -
Bikeman
aktív tag
Az anyósok általában sok mindent nem értenek, és azt nem átallanak meg is kérdezni/jegyezni.. Aszonygya anyósom... copyright by Hofi
Ha veszel majd plusz felniket (mindegy most, hogy acél vagy alu) akkor az átszerelés (szerelés, centír, kocsira föl-le) kb. 6-7 ezer Ft-os költségétől is megkíméled magad (évente 2X), arról nem beszélve, hogy a gumik peremének sem tesz túl jót a rakosgatás.. Én már így csinálom egy ideje(vasfelnit vettem télire bontóból). Persze anyósnak megint lesznek fenntartásai gondolom..
[Szerkesztve] -
Bikeman
aktív tag
Ezt láttad már? Szerintem tetszene neked/nektek, ez szintén most jött ki, eddig egyet láttam itthon, de a németeknél az alapára 9999 ójró, szóval nem esélytelen...
Bővebben: link
Bővebben: link -
Bikeman
aktív tag
válasz Integra #1415 üzenetére
Így van...
A Micut talán még japánban is gyártják, bár ezt nemtom.
Arról nem beszéve, hogy egyedibb mint egy új swift, hisz jó sok lesz belőle (mármint Swiftből) pár év múlva...
Ezt legalább majd meg lehet találni a Tecsó parkolójában..
ezt a padlólemez dolgot nem tudtam.. Bár én személy szerint Volvo fan vagyok, de amióta megvette a ford, (közös padlólemezek, meg egyéb) elhatároztam, hogy a mostani utáni gép már nem Volvo lesz.. -
Bikeman
aktív tag