- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- AliExpress tapasztalatok
- Mozilla Thunderbird
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Sweet.tv - internetes TV
- Bajban az Apple, nincs kereslet az iPhone 16 Pro mobilokra?
- Béta iOS-t használók topikja
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
as_Rock
őstag
válasz as_Rock #2745 üzenetére
Kérdésemre a válasz
SX4:
Csomagtér - maximális nagyság 1045 Liter
Csomagtér - lehajtott hátsó ülésekkel 625 Liter
Csomagtér - felhajtott hátsó ülésekkel 270 Liter
Swift Sedan:
csomagtér: 280/618"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
SzalaiG
addikt
válasz as_Rock #2817 üzenetére
Lesz szedán az ősszel.
Jön a Suzuki Swift Sedan
A négyajtós kisautót várhatóan az indiai Maruti-Suzuki kezdi gyártani 2006-ban, de egyelőre legfeljebb reménykedhetünk benne, hogy később Magyarországra is jut hazánk kedvencének családi változatából.
A Swift Sedan előző változatát a mai napig gyártják Indiában, de az új Swift is készül a Marutinál, és a hírek szerint olyan népszerű, hogy a gyártás alig tud lépést tartani a megrendelésekkel. A korszerűbb lépcsős hátú hiánya azonban előnyhöz juttatja a konkurenciát. A Tata Indigo és a négyajtós Hyundai Accent hasonló áron, hatalmas csomagtartóval érkezik, ami Indiában is nagy előny. Ezért döntöttek a Suzukinál úgy, hogy az új Swiftből is elkészítik a családi változatot, és a csapott hátú modellekhez hasonlóan felszerelik a Fiat takarékos 1,3 literes dízelmotorjával is.
Egyáltalán nem lehetetlen, hogy a típus hozzánk is eljut a későbbiekben, hiszen Kelet-Európában is igen népszerűek a B szegmensbe tartozó, nagy csomagterű típusok, amilyen a Dacia Logan vagy a Skoda Fabia szedán. A Marutitól már most is érkezik Európába egy típus, az apró Suzuki Alto, amely viszonylag alacsony ára miatt Magyarország útjain is elég gyakori. -
nagyúr
válasz as_Rock #3002 üzenetére
pláne, hogy magyar termék, vmi 60%-ban, tehát az importhányad kicsi, nem hat rá az árfolyam...
szerintem sokkal inkább a KArib által említett erős kereslet a ludas, nyugaton viszik, mint a cukrot. és a termelés nagy része, vmi 80%-a exportra megy.
a forintgyengülés pedig versenyképesebbé teszi a magyar exporttermékeket...Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
t1
addikt
-
Raptus
tag
válasz as_Rock #3317 üzenetére
Én is pontosan így gondolom. Persze azért az érem másik oldala, hogy javarészt én is mindig rohanok, ezt mutatja ez elmúlt 8 hónapban bezsákolt 10 büntetőpontom (3 gyorshajtás és egy előzni tilos tábla figyelmen kívül hagyása). Sajnos sokkal türelmetlenebbül vezetek és sokkal kevésbé tolerálom azokat, akiknek a biztonságos vezetés lassabb haladást jelent, mint nekem. Ez az én hibám is. De a vérnyomásom jogosan emelkedik, ha valaki úgy kanyarodik balra, hogy egészen jobbra húzódik, vagy nem megy be a kereszteződésbe annyira, hogy a többiek el tudjanak menni mellette jobbról. És nem értem azt sem, hogy ha a négysávos városi úton 70-nel lehet menni, akkor miért megy a belső sávban ötvennel, miközben a külsőben a busz is annyival megy. Így aztán nem tudok hetvennel haladni, pedig lehetne. A magyar vezetési kultúra egyébként is hagy maga után némi kívánni valót. Sokan az én ''cégesautós'' kasztomat is gyűlölik, és jogosan, hiszen a céges járművel közlekedők morálja egészen más. Saját autómmal ügyelek a fogyasztásra, a kátyukra, stb., a cégessel nem annyira.
Még olyat sem láttam, aki ilyet látott...
-
-
ett
aktív tag
válasz as_Rock #3904 üzenetére
Nem egy erőbajnok, bár az 1.9-es diesel megy mint a mérgezett egér. Csakhát az ára nem túl baráti. Viszont ha lomha is a benzines, akkoris elvisz mindenhova. Bár ha a sedan változatot magam elé képzelem, a nagyobb csomagtartó miatt, ha azt megpakolod, még lomhább lesz az autó. Én úgy tudom, hogy már van sx4 sedan, csak nem itt gyártják, és nem is akarnak még hozni ide belőle, de nem tudom miért.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Ijk
nagyúr
válasz as_Rock #4005 üzenetére
Francia kocsit nem szerettem volna, a Kia meg azért drágább.
Eddig egy 1.3-as LADA Szamarát nyúztam, miután visszaültem tesztvezetés után, a pedálokat nyomkodva úgy éreztem magam mint egy konditeremben. Hát igen könnyű a jót megszokni... Egyébként szerettem a vén szamarat is (90-es évjárat), igaz szervizelni kellett párszor, de elég igénytelen, fogyasztása kb mint a swiftnek, és szerintem viszonylag erős (főleg, hogy 2 hónapja a szétrohadt kipufogódob kilyukadt). Meg kissé furcsa volt, hogy 100-nál a swift nem kezdett rázni, mert a ladában azért van rezonancia, a váltó és a különböző kasztnielemek zaja elnyomja a rádiót./人◕ ‿‿ ◕人\
-
-
Slax
senior tag
válasz as_Rock #4548 üzenetére
Mikor apáméba gyengélkedett, mi is. Közel egy óra kellett nekik, mire berakták az újat, meg még 20 perc, mire viszarakták az utolsó csavart.
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Thunder78
senior tag
válasz as_Rock #5168 üzenetére
SX4 műszaki adatai
270 l-t ír rá. Ami nem számít nagynak, viszont jók az arányai és szerintem jól pakolható. Mindennapi használatra bőven elegedndő, nagybevásárlás is elfér benne. Kellően nagy volt a kalaptartó az autóhifim hangszóróinak Videjó
Az évi egyszeri "4 személy tengerpartra"-féle utazáshoz meg általában az 500 l-es csomagtér is kevés lenne, ismerve asszonyainkat Szóval arra lesz majd egy méretes tetődoboz''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
addikt
válasz as_Rock #5491 üzenetére
Én is hát! Mióta az eszemet tudom Suzukink volt, van (najó kiskoromban trabi ).
Nem igazán megy az autóm sem városban, sem autópályán. Csak amolyan hétköznap oviba\isibe járós második autó.
Kiscsigikkel tán nem lesz gond, ha elfértek a régi Swiftben, akkor az újban egyenesen lötyögni fognak.
A csomagtartó az már viszont gond. Nem is értem miért nem gyártanak kisautót nagyobb csomitartóval. Nekem most egy Swift Sedan van, nem véletlenül, és nem találom az utódját... Úgy fest le kell mondanom a csomagtérről.
Asszonynak van egy céges autója, és mint tudjuk mindegy milyen, az a legjobb. Hétvégén, nyaraláshoz azt használjuk.nofene
-
addikt
válasz as_Rock #5496 üzenetére
Fiatot ne is említsd. Melóban nyomatunk belőle három fajtát is, borzalmas. Sosem értettem hogy lehet olyanért pénzt adni.
Részemről olasz, francia és német autó nem játszik. Nem sok maradt mi?Tényleg (ha már Suzuki totyikban vagyunk), mit szóltok az olyan autókhoz, mint a Kia meg Hyundai?
nofene
Új hozzászólás Aktív témák
- Vízszerelő Országosan 24/7
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen