Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Giot

    addikt

    válasz Szplöttyy #9464 üzenetére

    Kicsit fura ez a blokk, nekem ezelőtt swift1-em volt. 1.3 8V SOHC. Sokkal lineárisabb volt a gyorsulása. Nem volt ilyen mint ennél, hogy 4e környékén egyszer csak megindul érezhetően addig is megy de ott érzed hogy meglódul. De csak 6 e ig tart a móka ott valahogy kifullad illetve lehet hogy menne de ott olyan könyörgőre fogja a hangja azt nem szeretem hallani. 4e-ren alul meg olyan kis álmos. Megyeget de olyan kis álmos.
    Az 1.3 8V meg elindult olyan 3,5e környékén és vidáman pörgött tiltásig. Igaz nem olyan vehemenciával mint ez az M13A DOHC blokk. A nyerő páros szerintem a swift2-ben lévő váltó lenne és az M13A VVT blokk. Így a hosszabb váltásokkal lehetne faragni a fogyiból de vidámabban pörögne, és lehet alul is nyomatékosabb lenne.
    A legújabb swiftben 1.2 VVT van szívó és kipufogó oldali változó szelepvezérlés.
    De az meg 1.2-es így valahogy nem annyira szimpatikus.
    Ami tetszetős lenne abban a kasztniban a legújabb Euro 4es SX4 mocik 1.5VVT 110Le vagy az 1.6 VVT 120Le. :) Azzal már vagány lenne a kis swift.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák