Új hozzászólás Aktív témák
-
BBke
tag
válasz
csiga8 #49966 üzenetére
Sajnos ezzel sokan nincsennek tisztában. A turbós motorok nagyon érzékenyek az olaj minőségére. Ezért van a Suzukinál az 1.0 T és az 1.4 T motoroknál a 10.000 km-es olajcsere periódus.
Engem a szakszerviz le akart beszélni az 1.6-os Vitara 10.000 km (6 hónap alatt) utáni olajcserèről. Én lecseréltettem. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz
csiga8 #49966 üzenetére
Akkor kiegészítés ha nem haragszol:
7. Start-Stop rendszer, ugyanis a Suzuki, Opel, Hyundai, Kia még a dízelben is raoltja a villanyt a vörösen izzó turbóra...8. Vizes turbonal érdemes a hutovizet is időben cserélni, mert nem csak az olaj hűti...
9. A felhasználói tudatlanság, ugyanis a BoosterJet motorok 1500-as főtengely fordulattal már max nyomaték körül vannak és ez tart a pirosig, tehát olyan nincsen h nem tölt, ha nem tölt nem kap levegőt sem a motor, ezek már nem IFA turbók, h alul luk legyen (ami már akkor is baromság volt amikor kitalálták)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Autós topik
- PlayStation 5
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Ukrajnai háború
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hálózati / IP kamera
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Medence topik
- További aktív témák...