Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
Hory84 #59921 üzenetére
A konkrét típust és felépítését nem ismerem közelről, de meglepődnék, ha nem kellene leszerelni az egészet. Szinte biztos, hogy nem úszod meg.
Valamint ha még nem szetted le, és nem is lett kimérve, akkor benne van a pakliban, hogy nem is a kapcsoló a rossz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Amúgy a BMW is tud jót csinálni, csak nem mindig akarnak.
A Junkwagon jó példa erre, mennyi mindent kibír gyári motorbelsővel.Ismerni kell, milyen motorkódokat szabad megvenni, és mit nem, valamint nyilván a megfelelő karbantartás is kulcsfontosságú (de minél nem?).
-
tboldi
nagyúr
válasz
hemaka #60014 üzenetére
Nekem is pont ez jutott eszembe, hogy akinek valójában kellene, hogy szóljon ez a hosszú hsz és videó, ahhoz úgysem jut el.
Amúgy szerintem a legtöbb hülye vakmerőségből megy át a vonat előtt. Látják, hogy közeledik, de gondolják, hogy "én akkor is átférek, az autóm qrva erős!!!!", vagy valami hasonlót képzelek.
És azt szoktam mondani, hogy a fehér fény nem azt jelenti, hogy működik, hanem csak annyit, hogy áram alatt van.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #60015 üzenetére
Én inkább el sem olvasom, még szükségem lehet a maradék agysejtjeimre.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Napfénysüti #60070 üzenetére
Én is jobban kedvelem a különlegesebb színeket, mint amilyen pl. anyum Ypsilonja. Az ezüst, szürke, fekete és fehér olyan fantáziátlan, jellegtelen…
Igen, karcos szegényke, ráférne egy polír. Vannak elképzeléseim, hogyan mosták az előző tulajai.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
mefistofeles #60128 üzenetére
Pedig akadnak hibák, júl. 25-én megy a karosszériásokhoz. De azért köszi!
Igyekszünk mindháromra vigyázni, hiába 18, 15 és 16 évesek (a kép szerinti sorrendben). -
tboldi
nagyúr
válasz
burgatshow #60149 üzenetére
Hehh, én ma 799-ért vettem fél kilót a Sparban.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #60163 üzenetére
A lefóliáztatás vajon segítene? 🤔
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #60168 üzenetére
Átlátszó, karosszériára valóra gondoltam. Annyi csak, hogy ki kellene szerelni a rácsot a helyéről, de nem hinném, hogy ésszel csinálva fenyegetne a törésveszély egy viszonylag új autón.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Qtya123 #60175 üzenetére
A Suzuki még mindig nem bírta ezt kinőni? A WagonR-nél is az egész lámpatestet ki kell szedni az izzócseréhez, bár ott nincs ilyen makacs patent.
A Jazz-nél jóval egyszerűbb, bár videósunk kissé béna azzal a csavarhúzóval (és amúgy körömmel is kipattintható 1 mp alatt).
Mondjuk itt az első lámpák izzói szopatósak, hivatalosan a kerékdobot kellene félig lebontani és alányúlva tapogatni a sötétben, szűk helyeken, de a lökhárító felől sokkal gyorsabb, bár én le szoktam venni ez egészet, nem csak a tetejénél csinálok rést. Az időt, amit az alsó patentek és csavarok oldásával vesztek, a könnyebb hozzáférhetőség miatt vissza is nyerem utána, és közben nem bszom össze sem a lökhárítót, sem a lámpa búráját ellentétben a videón látottakkal.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
ViZo72 #60206 üzenetére
Az én Hondámon 110 µm, majd alkalomadtán megmérem a WagonR-t és az Ypsilont is.
-
tboldi
nagyúr
Visszatérnék egy kicsit a rétegvastagsághoz, körbemértem mindhárom autónkat.
2004 Suzuki WagonR+ (kék, metál): 170-180 µm
2006 Honda Jazz (piros, sima, egyszerű): 100-110 µm
2007 Lancia Ypsilon (barna, metál): 150-170 µmVicces, hogy pont a Suzukié a legvastagabb.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tom1939 #60332 üzenetére
Nem mindegyik ilyen, de a többség ún. spirál vagy turbókörforgalom: minél később akarod elhagyni a körforgalmat, annál beljebb kell lenned a sávok közül. És általában a körforgalom előtt szépen ki is van táblázva, hogy melyik merre vezet. Győrben pl. a Szauter Ferenc utcánál, a BMW szalontól jobbra és balra is van 1-1.
Amit SyMbioTe említ, az még lámpákkal is tele van szórva (ezért hívják igazából körgeometriás csomópontnak
), de alapvetően ott is hasonlóképp működik.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tom1939 #60334 üzenetére
Ott a preferált navigációs program lane assist funkciója.
Amúgy ha már Győr és körforgalom, nekem ezek a kedvenceim. Tök közel vannak egymáshoz, és tulajdonképpen kormánymozdítás nélkül átmehetsz rajtuk, ha egyenesen kívánsz továbbhaladni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
villifog #60383 üzenetére
Általában nyomva kell tartani 5-10 mp-ig lefelé és felfelé is.
Ja, az ECU megtanult dolgai elmászhatnak, de nem kell félni, vannak alapértékek, csak azokra áll vissza, aztán pár km után újra alkalmazkodik a vezetési szokásaidhoz.
Illetve a rádió beállításai mászhatnak el, kérheti a kódot, az óra lenullázódik, napi számláló, fogyasztás szintén, de semmi kritikus dolog.
Cseréld csak simán.
-
tboldi
nagyúr
válasz
DarkByte #60397 üzenetére
Én hagynám így, a Lanciába én sem rakok semmit. Meg a Hondába sem, de az nem bőr, csak plüss.
-
tboldi
nagyúr
válasz
DarkByte #60440 üzenetére
Exedy kuplungot Jazz-hez már 2 éve nem láttam.
Még jó, hogy egyelőre nem kell cserélnem.Hátsó kerékcsapágyból viszont kénytelen voltam alsópolcost választani, NTN-t szerettem volna, de abból is hiány volt/van.
A Lanciához sem tudtam venni Ate hátsó fékszettet, lett helyette Bosch készlet (pofák, rugók, utánállítók, munkahengerek) Zimmermann dobokkal.
Szóval ja, ez van a covidosdi kezdete óta.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
blakey #60499 üzenetére
Pedig nálunk is mindenhol LED világít, a háztartási gépeink is viszonylag modernek, az elmúlt 5-10 évből valóak.
Júliusra leszek kíváncsi, mert belefogtunk a garázs kibővítésébe, hogy beférjen mindhárom autó, és ugye kell használni vésőgépet, betonkeverőt... Még jó, hogy munkadíj nincs, apum eredetileg kőműves.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #60523 üzenetére
Nagyon-nagyon ritkán, de van, hogy a WagonR sem nyit mindent. 18+ év alatt megszoktuk már.
-
tboldi
nagyúr
válasz
hemaka #60540 üzenetére
Én még lustább vagyok, a dzsuva mértékétől függően 2-4 hetente lándzsás mosó 1200-1400 Ft-ból (benne a wax programmal), nekem ennyi good enough.
A Sonax BSD-t viszont kipróbálnám, de még nem bírtam magam rávenni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Cunaja #60617 üzenetére
Én is rendeltem #hondahungary feliratos keretet, de nem tetszett, rájöttem, hogy a kevesebb több, és sebbenzinnel ledörgöltem. Most sima fekete, és amúgy kifejezetten jó minőségű műanyag, nem a teszkós törékeny fajta.
A Lancián meg nincs is, valamelyik tulajdonoselőd odaszegecselte. Papírforma szerint szabálytalan, de már 10+ éve így műszakizik.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #60624 üzenetére
Valaki már előttünk megpróbálta, az ott foltokban csupasz fém.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
ncc1701 #60652 üzenetére
A 16 éves Jazz-nél 0,5-1 litert is jelenthet, és már-már zavaróan sokat vesz ki a szopóbenzinből. Eleve a kiindulási 83 ló sem sok, klímával ebből “elveszik” ~10 nyamvadt póni, és emiatt én meg még jobban nyomom, hogy ne legyek lassabb.
A 15 éves Ypsilon 1.3 Multijet viszont észre sem veszi, a csigusz nagyon sokat segít, és fogyiban is max. 1-2 decit tesz rá csupán, ami akár a forgalomra is ráfogható.
A 18 éves WagonR-ben meg egész egyszerűen nincs is klíma.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
mouzrr #60705 üzenetére
A tokod nem MagSafe kompatibilis véletlenül?
Amúgy nekem pont egy mágneses vált be, a 2 kedvenc tokom meg egy rücsis Nillkin és egy bőr Nomad, úgyhogy navigálósnak befogtam egy Spigen Ultra Hybridet, arra ragasztottam rá a fémlapkát, és csak az utazás idejére pattintom fel.*
Persze ha te mindennap szeretnéd kirakni a műszerfalra, akkor ez nem a legjobb megoldás.*iPhone 11 Pro, még nincs MagSafe
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
zsolt19900 #60719 üzenetére
“60nál simán elgurul 5.-ben (ami meglep, de mindegy)”
Csupán áttételezés kérdése az egész, a WagonR-ben 50-nél is már kapcsolható akár, és még nem is lesz olyan extrém alacsony a fordulat (1800 körül), cserébe a vmax elég kicsi.
Az Ypsilonban meg kb. 60-nál rakom 3-ból 4-be.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboldi #60720 üzenetére
Megkövetem magam, kikerestem az áttételeket és beírtam egy kalkulátorba az értékeket. 5-ösben 60-nál van 1800-on a WagonR, nem 50-nél, viszont a fordulat pontosan annyi, nem csak akörül van, ezernyolcszáz.
Az elméleti végsebessége pedig 218 km/h lenne, de ugye a telefonfülke légellenállása nem elhanyagolható, így 150-160-nál vége a dalnak.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
dethroner #60773 üzenetére
Én az aztószerelő OKJ-n hallottam az egyik társamtól, hogy a barátnője előszeretettel tankolt valami diszkontkúton a Honda Jazzébe (ugyanolyan, mint az enyém, 1.4 i-DSI), és pár év alatt lassacskán eljutott oda, hogy az injektorok nem porlasztottak már, hanem pisiltek, kimarta a benzin.
Én fenntartásokkal kezelem a mai napig ezt a sztorit, messziről jött ember azt mond, amit akar ugyebár.
Bár az autó maga valóban nem volt mese, egyszer-kétszer azzal jött a tanfolyamra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Tőzsde és gazdaság
- Amazon Fire TV stick/box
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó