Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
válasz Moleman #59047 üzenetére
A végén az igazság. Én aztán tényleg elég fillér.. ó vagyok mennyit fogyaszt az autó. Lassú gyorsítás, kigurulás minden játszik. Szóval eleve finoman kezelek minden pedált. De ha nekem nem sikerül az AT-val finoman megállni startstop nélkül másnak se fog menni ne nyekkenjen be a végén. Vagy az illető nem tudja mi az hogy finom megállás.
-
bigdigit
addikt
válasz mefistofeles #59061 üzenetére
Kár hogy automata esetén ilyen nincs. Talán az lett volna a jó megoldás ha megállás után vár x másodpercet és ha addig nincs újra indulás akkor áll csak le a motor.
-
bigdigit
addikt
válasz Qtya123 #59114 üzenetére
Hát szerintem szelepes. A gyári szelepeket nem kell programozni. Épp ezzel kínlódom mert téli szettet rakok össze és csak a szelepek hiányoznak hozzá aminek darabja most vagy 25k. Utángyártott 2020 előtti autókon ment de úgy néz ki a suzuki bezárta a kiskaput. Mert azokat már programozni kell és azután is megy vagy nem megy. Egyenlőre nem tudtam szerezni eredeti gyári ledobott aránylag friss mondjuk 1 éves szelepeket.
-
-
bigdigit
addikt
Ennél 1 fokkal jobb és 100 fokkal kényelmesebb megoldás egy WiFi adapter. Beszállok autó indít teló zsebben és mire indulok már megy is az android autó. Hosszabb útra mondjuk bonyolódik de ez nálam évente max 2 út. Ilyenkor gondoskodni kell a teló töltésről is. Ilyenkor teló be a könyöktámaszba és rádugom a 12v töltőre ne merüljön le a hosszú navigáció miatt.
-
bigdigit
addikt
Én 3 dolgot hiányolok új Scrossból mint egy most megjelent új autóban.
1.Vezeték nélküli telefontöltő.
2.Futófényes led index.
3.Motoros csomagtér nyitás.Nem tudom nekem ezeknek már alapnak kellene lennie így 2022-ben.
-
bigdigit
addikt
válasz simonjoe #59270 üzenetére
Hát nekem csak Swift volt eddig 1992 óta azért ahhoz képest jobb műanyag van benne. Motoros csomagtér kiborít ilyen szarul záródik és zörög a rendszámtábla olyan erővel kell lecsukni. Nagyon zörgés érzékeny vagyok. Ezt orvosolná ha motoros lenne. Naponta használom .Vez nélküli telefontöltő már nem csak prémiumban van. Az index nem fontos fusson de igazán mehetne menetfényből.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
-
bigdigit
addikt
válasz Napfénysüti #59287 üzenetére
Számomra az ilyen gyárilag beépített dolgok egyben fokmérője annak ha csak ránézek egy autóra mennyire modern vagy ősrégi bontószökevény. Anélkül értenék is az autókhoz. Messziről kiszúrható pl az utólag bele gányolt nappali menetfény is. Szeretem ha valami divatos és trendi. Vannak sokan akik meg az összes belső meg rendszám világítást cserélik ledesre na ez pl pont nem fog meg. De örök vita pl az üléshuzat van aki azt mondja az én seggem koptassa a gyárit más meg 2 napos autóra rohan és csinaltat egyet. Én maga a Suzuki márkát pártolom és ilyen apróság is sokat segítene a megitélésében.
-
bigdigit
addikt
válasz Kolondrum #59320 üzenetére
AAwireless mellett szól még support magyarul is van mivel egy csomó magyar benne van. Sőt lehet maga a project is magyar. Én is magyar nővel leveleztem. Igaz végül én jöttem rá miért is nem kapcsolódik fel.
Most rendeltem még egy vezeték nélküli töltőpadot bár mivel nincs konkrét hely az autóban kíváncsi leszek mennyire lesz stabil. Kipróbálom milyen ha csak rá van téve a pohártartókra. Nem akarok semmit dugdosni.
Telefonra gondoltam. -
bigdigit
addikt
válasz mefistofeles #59338 üzenetére
Miért nem vettél egy 5 millióval drágább autót amiben van?
Amiket pl én írtam nem kell +5 millió.Scross fullos GLX és fullos Yaris Cross között 1 milla van és minden benne amit hiányolok.Most csak a modern felszereltséget vettem figyelembe.
A lényeg itt nem milliókról van szó.A kinézet meg minden más ebben most másodlagos. -
bigdigit
addikt
válasz mefistofeles #59341 üzenetére
30 éve suzukis vagyok. Nem kell más csak az kell neki. Csak azért írtam ma már haladni kellene a korral. Kis autókban is bele kerültek már ezek a dolgok. Ha utána számolunk kb 100.000 plusz lenne. Wireless töltőt mennyi 5-10. Villogjon sárgán is a fény az autó elején be csak világitson ? Pitiáner költség. Csomagtér motoros? Na ez több de szerintem együtt tuti nincs több mint amit írtam. Egyből sokkal frissebb autó látszatát kelti. De amíg ott az SX4 felirat is az autó hátulján csak fogyjon el a régi ez tényleg bosszantó. Most néztem meg ha akarták volna csak letörik a tetejéről a felső részt.
-
bigdigit
addikt
válasz mefistofeles #59350 üzenetére
Jó de a Toyota csak azért drágább 1 millióval mert Toyota. A passatba meg azért +250k mert ww.
Ha vissza olvastok az elején csak azt írtam le ezeket a dolgokat hiányolom belőle számomra tökéletes legyen és egyben modern is.
Annyira mélyen nem is akartam bele menni mint ahogy itt történt.
Eddig csak Swiftjeim voltak szóval azért nem nagyok az igények. A felszereltség bővülése vonzott csak Scrossra. Na meg a kicsit nagyobb erő és a komfortosabb autózás. Ez végre nem pattog a Swift után. -
bigdigit
addikt
Ami még nem tetszik, hogy ha a műszercsoport közepén lévő kijelző menüjében kotorászok, akkor az átlagfogyasztás kinullázódik, pedig a menüpont közelében se jártam, pl. nemrég mikor a táblafelismerést kapcsoltam ki, akkor is kinullázt
Nem nullázódik ki ha mielőtt hosszan nyomnád a gombot belépj olyan menüképet állítasz be amin nincs fogyasztás adat. -
bigdigit
addikt
válasz focvis #59444 üzenetére
Akkor lehet feleslegesen vettem direkt vezeték nélküli töltőt a telefonhoz. Ráadásul hűtés nélküli. Mondjuk hosszabb úton még nem jártam vele. Ingázáshoz meg a városban talán épp elég lesz ne kelljen mindig dugdosni sehova semmit. Nekem is kellett a startstoppot bekapcsolni szoftverben magától felcsatlakozzon?
-
bigdigit
addikt
válasz mefistofeles #59462 üzenetére
Hát pályán 130-as tempóval sose eszik a Swift 4.8-at. Az 5.8 az kb pont jó ekkora tempónál. De lehet még több is. Gondolom nem szoktál soha semmit nullázni. Vagy most pont sikerült egyszer és nem a 7000km átlagát mutatja hanem csak az elmúlt utat.
Ha.minden tankolást után nullázod a napi km számlálót mert van több is nem kell írogatni semmit valójában mennyit is fogyaszt. Tankoláskor csak osztasz egyet máris meg van mennyi az annyi. -
bigdigit
addikt
válasz mefistofeles #59468 üzenetére
Most már csak arra lennék kíváncsi ez a 4.8 neked hogy jött ki. Mert még nem derült ki csak annyi mentél eddig 7000et és az autó mérésére hagyatkozol. Átlag fogyasztás mérésre van kapcsolva az autó? Volt valaha nullázva? Fentebb említve viszont az is igaz ha nem kattanásig van tankolva számolás nem fog érni semmit.
-
bigdigit
addikt
válasz mefistofeles #59482 üzenetére
Ebben semmi érdekes nincs.Városban a Swift dugózva is elvolt 4.6 átlaggal.De mint írtam is pályán 130 5.8 körül mozgott.
-
bigdigit
addikt
válasz ldn218 #59878 üzenetére
Mivel 1300km van még csak benne én meg nem ítélem milyenek a betétek. Viszont már 2x is éreztem induláskor mintha megtapadt volna a fék. Sőt először azt hittem a tárcsával nem stimmel valami. Olyan érzés volt finoman nyomva a féket mint amikor nem egyenes a tárcsa. De ez is rögtön reggeli első indulás még garázsból kifelé. Hozzáér a betét nem ér hozzá érzés. Lehet be kellene ugornom a szervizbe nézzék meg. Ma kivételesen kimozdulok vele a városból utána ismét ránézek.
-
bigdigit
addikt
AAwireles....most mentem először vele hosszabb úton. Kb 1 óra klíma be. Telefon tokban táskában. Út vége táska ki ami forró szinte. Ahogy kivettem megnéztem egyből 46.5 fok volt az aksi. Jó hogy fel nem robbant . Szóval ez a wifis dolog nálam marad rövid kis utakra a városban.
-
bigdigit
addikt
Csak úgy kérdezném új AT Scross esetén senkinek nem zizeg vagy nyekereg a váltó környékén valahol a box? Nyomkodásra is van hangja meg menet közben is.
-
bigdigit
addikt
Korábban az ülésre dobva nekem se forrósodott fel.A táskában meg igen S22 ultra.De lehet valami csúnyán beragadt a háttérben.
Viszont mostanában eljátsza elindulok othonról felcsatlakozik.Megállok valahol 1-2 óra és utána nem csatlakozik fel magától.Nem tudok rájönni miért lehet.Némi otthoni állítgatással ismét jó.Neked mire vannak állítva a dolgok a szoftban? -
bigdigit
addikt
AAwiereles érdekesség. Nem tudom más jár vagy nem a Pesti rakparton. Dél felé haladva ha a Bálna előtt lámpát kapok szinte mindig leáll a kapcsolat aztán vissza sem kapcsolódik míg le nem állítom az autót. Lehet valami wifi bekavar. Olvastam a fórumon ilyesmiről ezért lehet átváltani lassabb 2.4-es wifire. Majd kipróbálom.....
-
bigdigit
addikt
Nos most jutottam odáig kicsit foglalkozzak vele mi lenne az AT Scrosst kipróbálnám manual módban. Főleg azért mert kíváncsi voltam úgy milyen fogyasztást lehetne kifacsarni.
Kb fél perc volt rájönni eleve baromság az egész mivel full manual eleve sose lesz mivel magától visszavált így is.
Felfelé meg csak tök egyenes úton lehet használni mert nem F1 autóról van szó és lehetetlen már kisebb kanyarban is váltani a kormány forgatás miatt.
Egy dologra viszont rájöttem.Nem tudom hogyan jött ki 0.5L többet eszik az automata de ha kéziben használnám az biztos minimum 1.5l nagyobb lenne a fogyasztásom.Még egy gondolat:
Nekem azért hiányzik ez az én nyomom a gázt kinyomom és váltok érzés.Engem továbbra is zavar nem akkor váltok amikor akarok.A komfort érzetem rontja nem úgymond rákészülve megyek előre vagy hátra az ülésben.
Ráadásul a tipikus városi sebesség tartományban 50-60 között rohadtul zavaróan lassul be az autó minden akár csak 1 pillanatnyi gázelvételre is.Váltáskor nincs ekkora erőhatás.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Minden ami hőszivattyú
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Energiaital topic
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Robotporszívók
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs