Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bigdigit
addikt
válasz tboldi #36615 üzenetére
Pont ez lett neki.A cikk alapján azt hittem ekkor jelent meg mert írják is benne csak 1.3-as motorral jött európába.Idén már lett más motorral is....Itt is kitérnek rá gyengus valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Még egy szösszenet a Jazz-el kapcsolatban.Egy dolog tetszett benne mármint ahogy kezeli a start stop rendszert.Nincs az,hogy dugóban 5 méterenként leállítja a motort mint a suzuki és ezért én is egyből kikapcsolom.Hanem csak akkor áll le ha előtte elérte az autó a 30km/h sebességet.Egyszerű szoftveres dolog lenne a suzuki részéről is és teljesen életszerű gondolat.
-
bigdigit
addikt
Nekem 2017 Swift GLX 1.2 van majd 3 hónapja.
Először is leszögezném előtte 2008-as 1.3-as GLX Swiftem volt és ez a viszonyításom alapja.
140 felett még nem mentem vele de meglepően fickós még ott is de én se mennék gyorsabban vele.Előző swiftemhez képest egy élmény vele autózni.Mintha teljesen más kategória lenne igaz egy generációt kihagytam. Alul is van ereje nem kell pörgetve indulni le ne fulladjak.
Az már más kérdés eddig vagy tizen szólítottak le miatta milyen jól néz ki ecetera...
Padkákra érdemes figyelni de ez már előző swiftben is így volt.Az extrákról:
Sávtartót nem kapcsolom ki mert eleve szoktam indexelni így eddig csak egy helyen szokott nekem fals jelzést adni mert az útban pont úgy van repedés azt hiszi sávot váltok.
Ráfutás figyelmeztetés is jól működik az én vezetési stílusommal de másnál lehet idegesítő lesz.Ha dinamikusan érkezel rá egy álló sor végére bizony csipogni fog.
Adaptív tempomat szerintem nagyon jól működik.Jól tartja a távot bár még sose vágtak be elém akkor mi is lenne.Külön tetszik amint kiteszem az indexet mert gyorsabb vagyok a hátsónál már el is kezdi nyomni neki.A távolságtartás 3 fokozatban állítahtó de kikapcsolni szerintem nem lehet.
Automata távolsági fényszóró nekem még sose kapcsolt be mert nem jártam éjszaka olyan helyen ahol nincs valami közvilágítás és forgalom se.Átlagfogyim 2800km után 4.5l és pályán is 5 alatt marad.Városban simán a 4 lenne közelebb érdekes mód és ha megy a klima azt se érzem gyengítené érezhetően a motort.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz kiskun968 #36724 üzenetére
Igen pesten + munkába járás napi 10km a 0-son is de megfigyeltem olyan 80-90-ig még ezalatt lenne a fogyi. Ugye folyamatos haladás mellett a hybrid nem sokat segít mert nincs visszatöltés. Bocsi annyit tévedtem,hogy 3 hete ment fel nyári szett és akkor véletlenül nulláztam átlagfogyit azóta ez a bc érték. Télivel hidegben 5 volt. Nyári még nem mért érték .
Egyébként másik hasonló swifttel sem találkoztam még mert kék szürke dual tone. Téli mért 5.1 volt.[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
-
bigdigit
addikt
válasz tomi5244 #36738 üzenetére
Van benne de nem olyan mint a Teslakban. Ha elég közel vagy nyit magától. Hanem én a az ajtón lévő gombokat használom így a rádiójelet sem tudják lelopni csak ha mellettem áll az illető. Max 80cm. A másik oldalon sem nyílik ha ezen az oldalon van a kulcs. Csomagtartónak is van külön gombja. Egyébként 50 méter felett megy a táv jele kipróbáltam.
-
bigdigit
addikt
Mivel nem használtam korábban tempomatot(nem is volt) kérdezném,hogy az adaptív tempomat hogyan viselkedik ha mondjuk eléggé nagy követési távolságot állítottam be ahhoz be tudjanak vágni elém és az előttem lévő autó közé?Fékez mint állat vagy finoman lemarad?Illetve ha a tempomat fékez kigyullad a féklámpa is?Mert egy ilyen nagyobb lassítás esetén nem ártana ezt jelezni hátrafelé is.
Kaptam 2db gyári visszahívást is az új swiftre.Egyik a startstop rendszer miatt mert lemerülhet az akkumulátor a másik az olajcsere visszajelző lámpa miatt mert már félidőben szólhat a csere miatt.
Időközben lett mért fogyi is a nyárigumikkal ecu 4.5 mért 4.7.
Swift 2018 1.2 Glx. -
bigdigit
addikt
Ha már szóba jött a könyöktámasz tud valaki megbízható helyet ahol venni lehet mert a gyári 51k lenne az új swiftbe amit kissé sokallok. Bár az autót nem szeretném megbontatni de ennyi szerintem még belefér.
-
bigdigit
addikt
válasz Napfénysüti #36909 üzenetére
Annyit ajánlottak fel beszerelésért nem kérnek semmit.Mivel már 4 hónapos az autóm nem tudom bele alkudni.
Leginkább attól félek nincs hol kipróbálnom mennyire esik kézre vagy zavarna a váltásban.Ja és nem látom a képeken az ülésfűtés kapcsolók helyét. -
bigdigit
addikt
Közben beszéltem a webáruházzal a gyári kartámasz lement a suzukinál 45-re kedvezményekkel.Viszont a szervízben 51-ért be is szerelik.Szóval ugyanott vagyok vele gondolom ha máshol veszem a szerelést se csinálnák ingyen.
-
bigdigit
addikt
válasz BigBlackDog #37278 üzenetére
Nem rég olvastam valahol most lép vagy lépett érvénybe új autót már csak automata segélyhívó rendszerrel ellátva lehet forgalomba helyezni. Utólag is beszerelhető kb 30rongy és nincs havidíja. Lehet ezt kell most beépíteni így csúsznak.
Swift 1.2glx új rekord 4.5l pedig mostanában pörgősebben is vezetek és semmi 100-as lehúzós benya sima mol95.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
-
bigdigit
addikt
Kint a 1860.1 fejegység szoftver.Én nem találtam eddig a neten sehol ahol letölthető lenne hátha valakinek nagyobb szerencséje van.
-
bigdigit
addikt
válasz blakey #37901 üzenetére
Egy kis infó azoknak, akiket érdekel és érint: tegnap óta a Suzuki hivatalos márkakereskedői számára a gyár elérhetővé tette a gépkocsikban lévő SLDA (Bosch 52R0) legújabb (firmware) frissítő rendszerét, melynek verziója 1860.1. A frissitéssel kapcsolatban egyéb információt nem adtak, igy nincs lista arról sem milyen javításokat tartalmaz a legfrisebb verzió. A frissítési folyamatot a márkaszervizek elvégzik, ideje kb. 20 perc. A frissítés a garanciális autók esetében ingyenes.
Másoltam....mennyire hiteles azt nem tudhatom.
-
bigdigit
addikt
válasz Motion_Blur #37932 üzenetére
Valós fogyasztás 4.4l 1.2 lithium aksi ülés alatt. Fejegység szoftver nálam is most 1850.2.
-
bigdigit
addikt
Szerintem attól függ hol használod igazán. Városban 1.2 pályán 1.0. Még persze attól függ milyen a vezetési stílusod. Ha nyugis vagy ismét 1.2 mert mire felépül a turbó már rég elváltod városban. Alapból meg csak egy fűnyíró motor szerintem. Sok gyártó erőlteti ezt a 3 hengert mostanában sőt olyanok is vannak akik sima szívó 1.2 3 hengerest nyomják. Gyötrelem. Saját vélemény.
-
bigdigit
addikt
válasz tboy93 #38003 üzenetére
Városba 2500 felett akkor járok ha valami közlekedési vészhelyzet úgy hozná. De ha valaki gyorsulgatni szeret megteheti. Simán 2000 körül elváltva betartva a közlekedési szabályokat sose lesz városban 3-4000. De nálam még pályán sem nagyon éri el soha a 4000-et. Alatta meg van a 130.
-
bigdigit
addikt
válasz tboldi #38006 üzenetére
Na pont ezért sem kell nekem se diesel se kis turbós benzines. Előző swiftem is kihúzott hiba nélkül 10 év 150k kilométert hiba nélkül és spóroltam ezzel a vezetéssel vagy 600eft-ot. Ráadásul még gázosítva is volt szóval összesen kb 1 millát csak a vezetési stílussal. Nekem elég az óra szerinti 130 is azon az évi egy nyaraláson mikor pályázom. Én csak elakarok jutni a-ból b-be.
-
bigdigit
addikt
válasz tboldi #38012 üzenetére
Splitmonitor alapján látom mennyi az átlag.
De az egészben nem ez a lényeg mert meddő vita lesz. El kell fogadni van aki nyomja és leszarja mennyit eszik van aki arra esküszik ha pörgeti jó lesz az autónak is és van aki abból űz sportot minnél kevesebb legyen a fogyasztás. Én az utóbbi táborhoz tartozom és ha tehetném elektromos autóm lenne már. De hozzá is tegyen bármennyire is olcsóbb lenne azzal közlekedni azt se nyomnám hanem azt figyelném minnél nagyobb távot megtegyek egy töltéssel. A kis fogyasztás alapfeltétele többek között a gyors felváltás.
A végére még annyit nem hamarabb váltok mint az autó a kijelzőn tanácsolná. Az általad linkelt cikkben is szerepelt ezt így tervezték és gondolom nem hülyék állították be milyen terhelésnél kellene elváltani mert a váltás helye nem konstans fordulatoknál történik hanem helyzet függő. -
bigdigit
addikt
Persze ha valakinek csak akkor kell mennie amikor kedve tartja de a legtöbb embernek nem így működik. Én is már felrakattam mert időkép szerint 2 hét és nappal max 5 fok lesz és nem leszek olyan barom,hogy mikor bemondják itt az idő több órát a gumisnál ücsörögjek.
De beszélhetnénk arról is több biztosító is csak akkor fizet gond esetén ha fent a megfelelő gumi és azt olvastam olyan biztosító is van ahol teljesen mindegy milyen az idő x időponttól y időpontig téliguminak kell lenni..... -
bigdigit
addikt
-
bigdigit
addikt
Az ablak gumihéderével lehet valamit kezdeni?Egy darabig nem jöttem rá mi kezdett nyöszörögni menet közben.Aztán ma megnyomkodtam és a héder nyüszög.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- E-roller topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Politika
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs