Új hozzászólás Aktív témák

  • Böhomke

    újonc

    Azért ne hagyjuk ki annak az általános szervíz szokásnak a meglétét, hogy a beöntő nyílás alatti szűrőt kifeszegetve, a fékfolyadék minőség mérő tollat beledugva kiszámlázzák a ki nem cserélt fékfolyadékot.
    Valószínűnek tartom, hogy az általános ABS kocka problémának ez az alapja.
    A fékfolyadék a kerekeknél melegszik túl, fárad el, mire a problémával szembesül az autó használó addigra már az ABS kocka szelepei megadták magukat.
    Az van megcsinálva amit az ember fia saját kezűleg megcsinál vagy a sufni tuningban a haverral, vagy ismerős szerelővel.
    Ráadásul ahhoz, hogy az ABS kidolgozza az elfáradt olajat megfelelő műszer kell az alulfizetett szerviz dolgozó ezért nem fogja törni magát, hogy elővegye.

Új hozzászólás Aktív témák