Új hozzászólás Aktív témák

  • warcat

    veterán

    válasz maross #83733 üzenetére

    Esélyes,hogy igen, mert amúgy OEMhez support sem járna eleve,azt ugye azt az végzi,aki eladta neked az OEM verzióval szerelt "gépet"

    Ugyanakkor tisztában vannak a magyar meg úgy általában csóringer viszonyokkal (hogy örülhetnek,hogy egyáltalán fizetnek érte) ezért kb nemhivatalos utasítás az ügyfélszolgálatosoknak,hogy ne problémázzanak sokat.Természetesen nem az asztalt kell verni,hanem előadni érzelmektől remegő hangon,hogyan végzett egy villámcsapás(pl) a gépeddel amit ki kellett garanciában cserélni.Keresztkérdés előfordulhat (milyen színű a dvd felső része).
    Nekem konkrétan a dobozos verzióról(kettő is van) -nem ilyen szürkéről- van tapasztalatom,ahogy írtam korábban,egyszeri alaplapcserét szó nélkül elfogadott.
    Ugyanekkor egy szürke 6000 forintos tételnél szerintem ezen nem kell problémázni(ha egyszer használatos)
    Egy netezésre,pici játékra összekuporgatott 100k-s gépnél nem reális elvárás hogy 25-30 menjen csak az oprendszerre(és akkor még ugye csak OEM-et kapsz),viszont negyedmilliós tételnél már elég nevetséges az El Torrente megoldás.

    [ Szerkesztve ]

    EA: It's in the crate!

Új hozzászólás Aktív témák