- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Router gondok
- ASUS routerek
- SkyShowtime
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Windows Insider Program
- Mikrotik routerek
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Xiaomi - Mi AIoT AC2350
-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tuco Ramirez
őstag
Szerintem is az FF mikró a kulcs (és persze az, hogy idejében észrevedd hogy jön az MM rush). A rámpánál viszonylag könnyű megfogni ha az aljára teszed a FF-t, de ha elkésel az FF-el és bejutnak a bázis területére, akkor már régen rossz.
Én úgy vettem észre, hogy sok protoss túlságosan is hajlamos a photon cannon-ra támaszkodni a bázisvédelemnél, ami szerintem nagy hiba.
#12510 sith7: Nem is a marine-okkal szokott probléma lenni hanem a marákkal, főleg ha már megvan a lassítós lövésük.
[ Szerkesztve ]
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714