- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
- Router gondok
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Mesterséges intelligencia topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Milyen routert?
-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghoosty
őstag
Furcsa volt a tegnapi ellenfél osztás. Sorra nyertük a játszmákat, de nem adott egyre jobb ellenfelet. Végre egyszer mi voltunk slightly favored. Mondjuk most nem is ártott, mert van egy komolyabb náthám, aztán lassú vagyok nagyon.
Tegnap játszottam random 3v3-at is. Iszonyú hosszú meccs volt, a játék végére szinte semmi ásvány nem maradt a pályán. Az egyik társam zerg volt, de egyetlen egy expet se csinált az egész játék során. Szerencsére nem volt túl erős az ellenfél, így tudtam kicsit funolni, próbálgattam az eddig nélkülözött egységeimet. Sikerült az elején meglepnem őket egy 6-8 db bansheevel, és leszedtem egy korai expet, meg az egyiknek a main hatcheryjét. Így nem volt hátrány a zerg társam. Használtam seeker missile-t, de nekem erősebbnek rémlett. Belőttem 2-t is egy adag mutába, de nem akartak kihalni. A PDD az nagyon vicces dolog, gyakrabban kéne használnom komoly küzdelmek során is. Jött a korábban említett mutasereg, próbáltak köpni, erre nem jött ki semmi a szájukon.
Egy másik meccsemen egy ellenfél srác komolyan gondolta a mass void rayt. Szerintem 40 biztos volt neki. Én olyan 10 nél észrevettem, hogy arra gyúr, szóltam is a társaknak, hogy mass airra számítsanak, de csesztek rá. Sajnos az a vikingmennyiség, amit gyártottam, az nem volt elég, pedig az is kúrva sok volt, így vége is lett a játéknak.
-
Ghoosty
őstag
A lassú alatt a lassú reagálást értem. Kevés APM-mel is tudom tartani a feszített BO-t,(legalábbis az elején) de csata után te is megjegyezted, hogy halomban álltak otthon az egységeim, én meg a tieidet irányítottam főleg a csatában.
Volt egy nagyon szép hetem, amikor minden összejött, pihenten tudtam játszani, akkor elég gyorsnak éreztem magam és vertem meg gyémántos embereket is, de több mint egy hónapja nincs egy nyugodt hétvégém, amikor azt csinálok, amit akarok.
Én nem örülnék, ha így maradna az ellenfél osztás, bár néha jól esik egy könnyed győzelem, de nincs igazi kihívás, gyakorlatilag mindegyik ellenfelünket az első hullámmal elsöpörtük. Ez így nem izgalmas.
A PDD a Point Defence Drone. Raven tud lerakni és kilövi az ellenséges lövedékeket a hatókörzetében. Nem minden egységét, de egy jópárét igen. Gyakorlatilag golyóálló pajzs. 1 lövedék 1 energia asszem. Általában hamarabb kifogy, mint hogy meghallna vagy kilőnék. Szóval a terran nagyon imba.
Seeker missile-t még gyakorlom majd, de ahhoz tényleg gyorsnak kell lenni.
-
Ghoosty
őstag
Ha nagy sík terepen vagy, akkor marine jobb, de ha épületek között kell lavírozgatni, esetleg kerülővel tudod csak megközelíteni, akkor nem igazán alkalmas rá. Illetve, ha csak 2-3 ról van szó szintén marine-t javasolék. A marine másik hátránya, ha sziklaszirt közelében állomásozik az ellenfél, akkor csak néhány fér hozzá egyszerre, így viszont esélyük sincs. Én alapvetően vikinget ajánlom, bár az gázba is kerül, de reaktoros starportból elég gyorsan jön.
Az a legnagyobb bajom, hogy fejlesztéssel iszonyú gyors a void, ráadásul, ha elkezdte, akkor menet közben is lő, így nem lehet a hit and run taktikát alkalmazni ellene.
Szerk:
Igen a ghost, azt mindig elfelejtem, sajnos a játék során is.3.Aragorn:
Könnyebb a kezelhetősége, de szerintem gyorsabban hullanak az egységek. Ha most kezdesz multizni, készülj fel, hogy eleinte sokat fogsz veszíteni, és nagyon soka használják a rush taktikát, tehát az első pár percben megjelennek katonákkal, hogy megöljék a szedőidet.
Amúgy ugyanolyan élvezetes.[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
Tegnap találtam egy nagyon jó custom mapot, ami tökéletes bemelegítésre és mikró gyakorlásra.
Micro Torurnament vagy valami hasonló a neve. Lényege, hogy max 16 játékos játszhatja, bajnokságszerűen. Kiválasztod az elején a fajt, lehet random is. Kapsz valamennyi egységet, meg az ellenfeled is, és azokkal kell harcolnod. Ha győzöl tovább jutsz és kapsz pontot. Egy egy összecsapás általában pár percet vesz igénybe és 4 forduló alatt vége is van, majd kezdődik elölről. Az győz, aki előbb eléri a 100 pontot. Mondjuk tegnap a játékosok nagyrésze kilépett, mielőtt valaki is elérte volna a 100 pontot.
Sajnos vannak olyan összeállítások, ahol az egyik féllel sokkal könnyebb nyerni, mint a másikkal, de ahogy néztem a többieket, nem lehetetlen. Egyik felállásban, sehogy se tudtam nyerni. Az ellenfélnek volt 3 hellionja, nekem meg talán 6-7 marineom. Elvileg a hellionnak nagyobb a lőtávja, mint az enyém és gyorsabb is. Hiába nem volt fejlesztve a lángszórója, a marinok próbálták beérni őket, de nem sok sikerrel, stimpack se volt. Egy közepes méretű arénában zajlott mindez.
Valakinek van ötlete, hogy lehetne nyerni?oxox: Amikor a ligát nézed az ellenfélnél, és azt mondod, hogy gold,stb. akkor melyiket nézed? 1v1-et, vagy a legmagasabbat? Azért kérdezem, mert rengeteg olyannal találkoztam, aki 1v1 bronzban volt, de 3v3-ban simán goldos volt. Gyanítom mások hátán eléldegélt. (Mindegyik kb ugyanannyi játékkal.)
Én furcsa módon, egyre kevesebb proxival és rushsal találkozok mostanában, mintha már nem érné meg.
-
Ghoosty
őstag
Ha zerg az ellenfelem, akkor factory után megy is le az armory és gyártom a thort sőt kötelezőnek érzem. Amúgy csak ritkán használom, olyan gyártsunk ilyet is feelingel vagy spéci feladatokra, pl siege tank ellen. Szerintem én a teljes SC2-es pályafutásom alatt nem gyártottam még BC-t, mert baromi gyenge szerintem. Tegnap jött ellenem 2 is, de 6 db vikingel sérülés nélkül leszedtem őket. Ha sikerül meglepni legalább 4-gyel az ellenfelet, akkor találn hatásos.
Visszatérve a thorra, tegnapi tapasztalatok alapján nagyon jól szedi a stalkert egyre jobban kedvelem. Javítással nem foglakoztam eddig, de lehet, hogy kéne, csak túl sebezhetőnek tartom a SCV-ket, hogy bevigyem őket a málnásba, de lehet, hogy tévedek.
Nem tudom mit értesz erősebb csapaton, de a factorym már gyártja a tankokat, starport is készül már, mikor még eszem ágában sincs expelni. Általában az első támadás megindításakor szoktam lerakni a cc-t.
oxox
Akkor végképp nem értem, hogy miért nem rak már feljebb. Engem random 4v4 vagy 3v3-ban, kb a 4. győzelmem után feljebb rakott.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
válasz Arhquis #10550 üzenetére
Én voltam az aki említettem ezt a mikrós izét. Azt elvileg úgy nyerheted meg, ha ki-be pakolod a tankokat a szállító gépből és akkor a stalkerek lövedéke elveszik, de azzal egyetértek, hogy sokkal könnyebb néha valamelyik csapatnak, ezt írtam is.
Láttam olyant, aki ezt megcsinálta, de nekem se sikerült.
-
Ghoosty
őstag
Hát mindig van mit tanulni, nem is tudtam, hogy a MULE is javít, bár midig ráküldtem azt is a többiekkel együtt a fortressre.
Ezentúl asszem viszek SCV-ket is, föccer érve győzött meg leginkább. Amíg kimikrózzák az SCV-ket, addig öl a thor, ha meg azt lövik, akkor meg gyógyul.
Én úgy szoktam támadni, "A" aztán az ellenfél mögé, és ha valakit nagyon ki kell szedni, akkor a counterre dupla klikk, aztán támadás a megfelelő célpontot. Általában marineokat kiválasztom és az immortálokat betargetelem, de csak a shield levételéig, utána már a többi is jól szedi. Szerintem ha A-val köldöm a csapatot, akkor az scv is megy támadni. Van még ezen mit gyakorolni.Ugye tudod, hogy földi ellen most csökkentették a BC sebzését 25%-kal, ha az armorokat is belekalkulálom, akkor mégtöbbel. (8->6)
Banshee leleplezésére, szerintem mindegyik faj detektora tökéletesen alkalmas kb azonos a sebességük és egyikre se tud visszalőni. A terran előnye inkább az, hogy felszáll az épületekkel és onnantól max a kiegészítő dolgokat lőheti le, ráadásul akár 1 db légiegység megállíthatja őket. Mondjuk 1 nek sokáig fog tartani. Szerintem a bansee is inkább csak meglepetésként használható, de akkor döntő lehet (Sithet tudna mesélni, mennyi ideig élt a nexusa tegnap). Kéne mellé wraith és akkor lenne igazán halálos.
Hogy mindig wall of text lesz a vége, hogy ha írok!?
aclandiae
Eddig 2-re emlékszem, de ha elindítod a játékot, automatán patchel és szerintem elég gyorsan. Felesleges máshonnan töltögetni, ha egyáltalán lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
Ha meglepnek dt-vel, akkor én úgy szoktam építeni tornyot, hogy körbeállom az egységeimmel, így nem tudnak a dt-k hozzáférni, vagy valamivel elterelem a figyelmüket, pl feláldozok pár egységet, akár scv-t is, amíg valamelyik elkészíti a detektort. Vagy baseracebe kezdek és a dt-k nem tudják ütni a repülő épületet. Mondjuk ha egyserre sokkal lepnek meg, akkor csak a második megoldás jöhet szóba.
-
Ghoosty
őstag
Akkor nyered meg a játékot, ha az ellenfél feladja, vagy elfogy az összes épülete. Néha van olyan helyzet, hogy nem érdemes visszamenni megvédeni a bázisod, hanem az ellenségét kell minél előbb legyalulni. Gyakorlatilag versenyzel, hogy kinek a bázisa fogy el hamarabb. Ez a baserace. Terran ilyenkor reptet, a protoss, meg különböző pontokra épít pilont, hogy tovább húzza a végét. Zergnek sajnos csak hatchery marad, meg esetleg köptet az overlordokkal talajt, de ha már a lairnek vége, akkor az se megy.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
Tegnap este, mikor hazaértem, megnéztem, hátha van épp meccs, erre nem pont egy "büdös próbot" látok szivatni.
Nagy jó volt a kommentár, kár, hogy a meccseknek hamar vége lett.
-
Ghoosty
őstag
Ezt nem teljesen értetem, bár már nincs jelentősége. Az SC bajnokság mérközésekre gondoltam, így utólag meg tényleg egész este "TV"-ztem. Volt még römibajnokság infestorokkal is, meg némi szappanopera amely egy medivac és egy infestor megismerkedéséről szólt. Mikor 10 körül vége lett, már lefáradtam a röhögésben annyira, hogy nem volt kedven nekiállni SC-ni, de majd ma este jövök.
Következő SC közvetítés mikorra várható? Ha valaki kioktat, hogy hogyan kell streamelni, akkor bevállalom Skymouz meccseit, de ilyen szintű közvetítést nem tudok garantálni.
-
Ghoosty
őstag
Baneling ellen marinet hozni elég nagy hülyeség. Mara az ok. Ha lingel hozza együtt, akkor hellion jó, ha roach akkor igazából más nem kell. Mivel említetted még a mutát, ezért hasznos thort kihozni, ha nem használja ki az ellenfél rendesen a magic box néven elhíresült szóródást, akkor reggelire eszi a mutát és elég jól viszi a roachot is. Nagy szívás, ha corruptorral együtt baneligel, mert akkor fingom sincs mi lenne a hatékony. Fungal growt aztán bele a baneling és már volt nincs csapatod. Mondjuk ilyennel eddig csak gyémánt ligás ellen találkoztam.
Muta ellen csak kiegészítésnek jó a viking, a nagy lőtávja miatt, mert 10 v 10 esetében a muta nyer a pattogós damage miatt. De jól utána lehet lőni a menekülőknek, így még egy-kettőt le lehet szedni.
Sajnos a videót nem néztem, mert itt a cégnél nincs sc.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
Ha bansheezel, akkor mindig figyelj oda rájuk, ha jön a seregével, akkor már menekülj és kezd meg a máshol a bázisát, mert akkor igazán hatásos a scan, ha azonnal elkezdenek lőni a védők vagy nagyon sok vikingel próbálkozik. A scan 50 energia és csak pár másodpercig tart. Ritka eset, ha 2-3 nál többre van tartaléka, mert ugyanabból az energiából megy az is, mint a MULE, amit aktívan illik használni. Odamész, scannel, elfutsz, scannel, elfutsz és ha jól jön ki van egy csomó időd kiiktatni a a cc-t. Mire elkészülne egy toronnyal, vagy ravennel. A ghost emp-je hat a cc-re is, szóval nullázhatod a scanjét.
A ghost csak látótávolságán belül tudja lerakni a nukeot, így félig értelmetlen a kérdés, de ha egy szintel feljebbre scannelsz, akkor bevallom nem tudom mi fog történni, ha már nem látsz oda.
-
Ghoosty
őstag
válasz iSonic #10981 üzenetére
Max 2 napja beszéltük, hogy nem tudok hétvégén játszani, hanem legkorábban hétfőn este. Azt mondtad, nem gond. Amúgy felajánlottam én is a közvetítést, bár hétvégén az se fog menni.
Konflikt:
Jó neked a hétfő este 7-8 fele? Ha nagyon muszáj, akkor fél 6-tól tudok már lenni.
DTG (#10979):
A ghost, az tényleg baromi jó ötlet, jelenleg még a ravennel együtt szintén hanyagolom, egyszerűen mindig elfelejtem, hogy létezik egyáltalán. Valószínüleg ezért vagyok még csak a platinában és nem feljebb.
Arhquis (#10999)
Bemelegítésnek én általában random sok v sokat játszom és én is sokszor tapasztalom, hogy összerak olyanokkal akik egy teljes játék során képesek max 20 parasztot gyártani, nem expelnek stb. Megértem, hogy pontszám ügyileg kb azonosak a csoportok, de elég szar úgy játszani, hogy egy ilyen társat az első pár linggel kicsinálnak, mert annyi esze sincs, hogy támadjon a parasztokal, csak félreküldi (ha küldi) és ott állnak és 2 db ling szépen lassan megeszi őket. Gyakorlatilag 2v3 meccsek. Sokkal jobbnak tartanám, ha a társakat is és ellenfeleket is csak a saját ligádból(vagy a környékéről) kapnád.
sith7
Azt a meccset a gyakori hibám miatt veszítettük el. Mindig aláméretezem a gyártókapacitást és nem tudtam elég utánpótlást biztosítani. A másik meg hogy az expemet lassan sikerült csak feltöltenem scv-kel.
Remélem emlékszel, hogy volt egypárszor, gyözelmi sorozataink.Terran mivel tudja hatékonyan ölni a corruport? A help azt írja hogy a corruptor weak a viking ellen, de én nem így látom, sőt erősebbnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
válasz Konflikt #11225 üzenetére
Tökéletes a 8 óra, addig lesz időm egy-két bemelegítő meccset is játszanom. Azt meg szabad kérdeznem, hogy milyen fajjal fogsz jönni?
Mivel a kiírásban nem volt tilva, így szerzek valami doppingszert is.
iSonic: Lesz most is közvetítés?
sith7: Amikor valaki kéri egy meccs replay-ét, feltölthetnéd cyla oldalára, mert másokat is biztos érdekelne, ez pl. engem. Akkor nem kell szórakozni az e-mail címmel sem.
-
Ghoosty
őstag
Eddig nyugodt voltam, de most már kezdek kicsit izgulni.
Amúgy ezt a gyakorlást nem teljesen értem. Én terran játékos vagyok, te meg protoss. Konfliktot most nem tudom. TvT teljesen más taktikát igényel, mint TvP. Ha ő volt protoss, te meg terran, akkor nem igazán alkalmas gyakorló meccsnek, mert nem hiszem, hogy túl erős ellenfél lennél T-ként. (sorry) Ha viszont ő volt T te meg a szokásos P, akkor viszont semmi előnyöm nem fogom származni, ha látom ezt a kis "trükköt".
Természetesen tiszteletben tartom a döntésed és majd a meccsek után kérem el. Remélem azért van fenn egy két 1v1-es replay Konflikttól, hogy lássam a stílusát.
-
Ghoosty
őstag
válasz PowerBuldog #11259 üzenetére
Az a profi, ha valaki képes menet közben kialakítani mindent. Mivel még nem vagyok annyira jó, hogy folyamatosan képes legyek figyelni az ellenséget, ezért nem árt pár dolgora felkészülni. Pl mennyire használja ki a caster unitokban lévő lehetőségeket szeret-e droppolgatni, vagy inkább face to face játékos stb. Nem konkrétan a leggyakoribb BO-ja érdekel, hanem inkább a sílus, meg az, hogy hogyan reagál le egy harasst. Általában tudok stratégiát váltani, ezt Sith7 tanusíthatja, de sajnos még kicsi a tarsoly.
oxox: Nem sablon alapján játszom, de pl ellened tuti, hogy aktívabb derítést használnék, mert tudom, hogy nagy cheeser vagy.
-
Ghoosty
őstag
válasz Konflikt #11273 üzenetére
Emlékszem azokra a 4v4, meg 3v3 mérkőzésekre, kár, hogy mostanában nem jön össze, mert jól ment. Sith7-tel sokat játszuk 2v2-t, de csak kb 9-től fél 11-ig. Ő nem ér rá korábban, én meg nem akarok tovább fennmaradni, mert másnap meló van, meg általában el is fáradok addigra. Ha van kedved csatlakozhatsz bármikor.
Hiába csak 1 mérkőzésből állt, jól beparáztattál. Tisztára úgy érzem, magam, mintha vizsgára mennék, amire csak a tételek felét tudom.
-
Ghoosty
őstag
Gratulálok Konfliktnak!
Remélem élvezetes volt nézni is, legközelebb remélem jobb leszek!
-
Ghoosty
őstag
válasz Konflikt #11338 üzenetére
Első az kimondottan rövid volt, a második az túl hosszú, a harmadik meg szerintem teljesen normális ideig tartott.
Az elsőben nem volt esélyed a reaperekkel, mert a xel naga tornyonak köszönhetően láttam, hogy jönnek. Mivel te elköltöttél egy csomó pénzt reaperekre, nem volt kérdés az otthoni helyzet. Be is jött.
A másodikban folyamatos makró előnyben voltam, de nagyon eröltettem a thort, amit nem kellett volna, hanem tank azt jól van, ráadásul megint túl kevés volt a gyártókapacitásom. Ami nálam gyakori hiba. Mikor legyalultad a mainemet, több mint 6000 mineralom volt.
A harmadikban szerintem nagyon jól játszottal, mikor sikeresen jöttél a reaperekkel, akkor teljesen pánikba estem, hogy most aztán nekem annyi és sosose hozom helyre, aztán replayt nézve elég hamar kiegyenlítettnek tűnt, de addigra már dekoncentrált lettem. Ráadásul a reper előtti másodpercben küldtem ki egy scv-t felderítő supplyt építeni, de már késő volt. Lélektanilag többet jelentett ez, mint a tetemes mineral veszteség. Tovább inkább nem elemzem ezt a meccset, mert annyira mérges voltam miatta, hogy alig tudtam elaludni.
De elhatároztam, hogy mostantól minden meccset megnyerek és akkor még lehetek bajnok.
-
Ghoosty
őstag
válasz iSonic #11388 üzenetére
Az első fejlesztés már 10-15 egységtől többet jelent, mintha mégegy egységet gyártanál, így érdemes elkezdeni akár 1 fejlesztőhelyről is, ráadásul az elején nincs is elég nyersanyagod a dömpingszerű fejlesztéshez.
Pl Protossnál ha használsz colot, akkor egy fegyver fejlesztést mindenképpen érdemes csinálni, mert így 1 lövéssel kevesebb kell, hogy meghaljon egy marine. Nagyon nem mindegy, hogy 2 vagy 3 lövés egy csomag riska.Ha láttad, hogy viszonylag early expandot csinált az ellenfél, akkor az neked minimum 5-600 mineral előnyt jelent, amit seregre fodíthatsz ez 10-12 marine, vagy 5-6 mara, ami már simán szed egy colot. Esetleg azonnal reagálva te is expandolhatsz (de szép magyar szó ), mert tudod, hogy nem fog korán jönni.
Eddig úgy vettem észre, hogy egy early T3-as egység kihozatala annyira költséges, hogy még akkor is előnybe kerülsz, ha olyan egységgel mész amit counterel az adott T3-as egysége. Ráadásul marák tényleg jól szedik a colot, főleg stimpackkal.
Amit fucsállok, hogy sajnálod halálba küldeni az 50 mineralos egységet, de elköltesz egy 2-300 mineral értékű scant felderítésre. (1 MULE kieső termelése)
PowerBuldog:
Cheese az a nem megszokott taktika, valami trükk, ami meglepi az ellenfelet. Pl. Proxi rush, cannon rush, profibbaktól láttam early BC titokban való kihozatalát.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
A ghost emp-je barátságos egységekre is hat?
Tegnap nagyon megszivatott egy protoss ht-vel, mert a thoroknak van energiája, amit szinte senki nem használ, de feedbackkel jól lehet burnolni. Szóval gondoltam storm ellen jó lesz ha kevés mechanikus egységet viszek, erre fél életről indultak a thorok a feedback miatt. Mire a ghost eszembe jutott, már késő volt. Van valakinek egyéb ötlete a thorok energiájának eltüntetésére? Azért fejlesszem ki és lőjek vele, hogy elfogyjon?
-
-
Ghoosty
őstag
http://skasoft.atw.hu/scstation.php#live
Itt a Live részben hibásan szerepel a P/D (E group) statisztika, ugyanis Alg-gal még nem játszottam egyet se.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
válasz WayneGace #11693 üzenetére
Gratulálok, szép volt!
Legalább most magammal is elégedett voltam. Lehetett volna jobb is, de a szintemnek megfelelően játszottam. Kivéve az első meccset, azon nem sikerült ráéreznem a ízére.
Köszi a jó játszmát!
(#11705)
Szerintem nem volt sok esélyem a harmadikban, mert makróban simán jobb voltál, de a második játszmán is örült a fejem, hogy sikerült győznöm. Azt sem hittem volna, mikor megjelentél a roachokkal.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
Azt vettem észre, hogy 2v2-ben nagyon nagy szórásban adja az ellenfeleket. Képes beadni gyémántos ellenfelet egy bronz/silveres csapat után, majd fordítva, pedig már jópár meccs van a hátunk mögött.
Azt az ominózus reaper ling kombót úgy lehette volna megfogni, ha egyrészt több egységed van, mint az említett (3 z+2 s) valamint ha én nem egy kicsit késve indulok segíteni. Ha engem támadnak akkor a falam mögött egyedül is megfogtam volna, de mire átcammogott az a halom marine, hozzád te már nem nagyon éltél és nyitva volt az út a probeok felé. Ráadásul az ellenfél jól mikrózott, gondolom okkal volt gyémántligás, így a reaperekkel sokat kellett kergetőzni, ami sok figyelmemet lekötötte, így a techelésben is lemaradtam, aminek köszönhetően a második hullámot már nem éltük túl.
A marine zela pusht nagyon jól csinálták, de az is ilyen mindent vagy semmit taktika és most a semmi jött be nekik.
Neked megoldható valahogy, hogy szóban tudjuk kommunikálni? Sokszor figyelmeztetnélek, hogy készülj erre vagy arra, csak egyszerűen nincs annyi időm, hogy írjak is, aztán marad a remény, hogy te is láttad és tudod, hogy mit tegyél.
A terranban nagyon nem szeretem, hogy a rusht csak fallal tudja megfogni, így hiába sikerül a saját bőröm megmenteni, a társamnak nem tudok menni segíteni. 6 pool esetén, ha nagyon jól összejön minden, akkor sincs 2 marinennál többem(legtöbbször az első sem készül el), amit meg 3 ling elintéz sík terepen.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
Sose hallak játék közben, csak látom, hogy fel-le ugrál a mikrofonjelző izé, ráadásul úgy van beállítva, hogy olyankor halkítsa az SC-s alaphangokat, így azonnal feltűnik, hogy valami van, csak épp hang nem jön. Olyankor lenémítalak, aztán már nem is zavarod az összhatást.
Majd este akkor intézünk valamit, hogy ok legyen.
Holydragon szerintem úgy gondolta, hogy hagysz egy kis lukat, 2-3-at beengedsz, FF-el zárod, akik benn vannak azokat kinyírod, így egyszerre kevesebbel kell elbánni.
Amúgy egy jól kivitelezett 6 poolt csak teljes fallal tudsz fogni és nem zelákkal, hanem stalkerekkel, vagy cannonnal, olyan terran feelingel fal mögül kilövünk.
-
Ghoosty
őstag
Warning! Wall of text comeing!
Void ray: Stalkerral nehezebb lesz fogni, mert az armored, de legalább, ha fel van töltve akkor is lesz némi esélyed ellene. Terran ellen ez nagyon hasznos, mert mind a marine, mind a viking light egység, tehát nem kap bónuszt. Thor ellen hatékonyabb lesz, meg BC-ellen, de szerintem eddig se azt küldött ellene az ember. A sebesség nerfnek kimondottan örülök, mert kb a mutákkal verekedett, így alig értem utol. Épületeket gyorsabban kezdik majd bontani, de feltöltve legalább nem másodpercek kérdeése egy command center. Igazából örülök ennek. Egyetlen dolog zavar már csak benne, hogy tud menet közben lőni, ha elkezdte, de majd meglátjuk mennyit jelent ez a nerf.
(#11839) sith7: A marine light egység, vele szemben csak kicsit nőtt a lvl1-es sebzés viszont a lvl2 meg kisebb lett.
#11830) Alg: A void lvl1-hez kapott egy adag buffot, nem biztos, hogy könnyebb lesz queennel fogni, esetleg a lvl2-es nerf miatt. A queen az light vagy armored?
P-nél a phoenix elvileg a légelhárító, kivéve a BC ellen.
Supply depot: Engem igazából nem zavar, hogy követelmény lett a barakkhoz, mert sose szerettem a se csinálni, se kapni rusht, mert kevésnek éreztem hozzá az APM-em, így dupla veszeségem származott belőle, mert míg mikróztam elmaradt az otthoni gyártás ráadásul a rush alapból is gazdasági hátránnyal indul. Az élet növelésnek örülök, mert tovább kitart a fal.
Reaper: Szintén nem érint a fentikeből kifolyólag, de ezek a változások színtelenné teszik a játékot, mert kivesz minden kezdési lehetőséget a terran kezéből. Gyakorlatilag mindenki ugyanúgy fog kezdeni, mert nincs más hatékony opció.
Medivac: Ennek nem örülök. Nekem is okozott néha gondot, hogy előreszaladtak, de ugyanez az egység a szállító is, így a droppolás sokkal kockázatosabb lesz, így is csak nagyon ritkán vállaltam be, mert bármi utoléri. Újabb színtelenítés.
Thor: Végre, ezt vártam már. Igaz eddig 1 db ellenfelem volt, akinek eszébejutott feedbackellni, de durván ki is kaptam miatta.
Corruptor: Régen játszottam zerggel, de ott jól jött, hogy végig lehetett shift-tel kattingatni az ellenfél egységeit, felpakolni mindenkire a corruption-t. De lehet, hogy ugyanennyire zavarta a zerg játékosokat a feedback. Szóval olyan semlegesnek érzem.
Corruport: Idegesítő, amikor az embert elkapja egy fungal growth, de csítnek éreztem, hogy csak úgy el tud blinkelni a stalker. Nem érint, de jogosnak tartom.
Roach: Eddig is elég erősnek tűnt, majd játék közben kiderül, hogy mekkora előnyt jelent. Az tuti, hogy így nehezebben érhető el, mikor bontja a hátsó bejáratot.
Az épületek HP növelése: Mire épületeket bontok, addigra általában már mindegy, meddig tart, de lehet, hogy a zergek máshogy látják ezt. Mondjuk egy banshee harassnál azért majd zavarni fog. Ez egy kicsit mara nerf is mert egy adag mara dropp tudott elég gyorsan szép nagy kárt okozni.
Skymouz: Ha hétvégére tervezel bajnokság meccset, akkor vasárnap 8-9-től már tudok jönni. Lehet, hogy előbb is, de azt nem tudom ígérni.
-
Ghoosty
őstag
válasz iSonic #11855 üzenetére
Már ne haragudj, de ez színtiszta nyafogás. A protoss majdnem csak nerfet kapott. Lassult a void, a charged damage-je jelentősen csökkent. Feedbacket nem tud használni 2 újabb egység ellen. Az egyetlen pozitívum, hogy kapott 33% élet bónuszt 1 db épülete.
CC valószínüleg azért nem kapott, mert tudod reptetni, így a ground only damagetől könnyen meg tudod óvni.
Meg amint Winner mondott, hogy tudod javítani, meg fejleszteni hozzá extra páncélt.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
Hát múlt héten már nem sikerült lejátszanunk, mert hogy vasárnap írtad.
Amúgy Hétfőn, kedden szerdán, csütörtökön este 7-től érek rá. Ha neked nagyon nem jó, akkor meg tudom oldani 6 tól is, de nem igazán szeretném.
(#12060) iSonic Hétvégi időpont nekem nem jó, de majd PM-ben is megírom ahogy kérted.
-
Ghoosty
őstag
válasz WayneGace #12228 üzenetére
Nekem az 1 nap egy kupával az a bajom, hogy ez egész napos elfoglaltság lenne, amit csak hétvégén lehetne megtartani, mert sokan dolgoznak. 16 játékos BO3-mal minimum 4 óra aktív játék, ha nincs vigaszág. Ha hétköznap akarnád, akkor ez pl 18:00-tól 22:00-ig tartana, ha nincs csúszás, vagy fellélő egyéb probléma. Ezt az időpontot úgy lőttem be, hogy ilyenkor vagyok a legjobb formámban egy átlagos nap, de legtöbbször nem tudnék 6 kor kezdeni, 10 után meg már rengeteget hibázok. Nem ismerem a többség napirendjét, de nekem hétvégék és hétköznap munkaidő 100%-ban kilőve.
Viszont, ha sokaknak jó a hétvége vagy korábban is tudnának kezdeni, akkor akár mehetne is. Egyetemista koromban biztos tetszett is volna a dolog, de most én tuti kimaradnék az ilyen mókából.
-
Ghoosty
őstag
Végülis BO1-el kb harmadára csökken az idő, úgy akár bele is férne. Ez elsőre nem jutott eszembe, de tetszik. (most elolvastam megint és írta is. opsz) Csak az ilyen 1 napos bajnokság inkább a jelenlegi mellet, mint helyette legyen, mert más a hangulata, meg igazságosabbnak tartom ha több megmérettetésből jön ki a továbbjutó.
Ezt a King of the Hill típusú bajnokságot nem ismerem. Hogyan jön ki, hogy ki a bajnok? Ez megegyezés kérdése vagy van egy elterjedt szabály? Elsőre durván hangzik, hogy valaki végigver mindenkit és a utolsótól kikap és akkor ő a bajnok csak azért, mert a jobb játékos elfárdt.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
Erre kíváncsi vagyok nagyon, hogy mivel kényszerített rá az áttechelésre, mert ha mutát látok, elfog a pánik és hirtelen azt se tudom, mihez nyúljak, aminek az eredménye 90%-ban egy loss elkönyvelése.
(#12248) WayneGace
Azóta észrevettem, hogy nem tudok olvasni, és már támogatom a kezdeményezést. Csak annyival, hogy legyen is-is. Ilyen is, meg hosszú is.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
válasz LinogeOW #12253 üzenetére
Ez szerintem csak gyémántra lehet igaz. A többinél össze vissza vannak szerintem az emberek. A héten játszottam pár 1v1-et. Mindegyik ellenfelemre azt írta, hogy slightly favored, de volt köztük vegyesen gold, platina és diamond is és kb ugyanolyan erősségűnek tűntek. 2v2-ben meg néha jobban megszenvedünk egy silveressel, mint egy goldossal.
Szóval a több ligával nem feltétlenül értek egyet,mert nem látok akkora kölönbséget, hogy szükség lenne 5-nél több osztályra, hanem valahogy ki kéne egyensúlyozni jobban. Gyémánt lehetne a pro liga, ahova tényleg csak pro kerülhetne be, többen kerülhetnének a gold silver ligába, mert ott látom a legkisebb különbséget. Kb össze is vonhatánk a kettőt és mindenki visszább ugrana egyet. Bár ez lehet PR szempontból nem annyira jó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen