-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apophis
őstag
Ultimate egysége gyakorlatilag csak a tossnak van. A kerit is csak azért lehet olyan jól kihasználni, mert némi microval szépen egyesével szét lehet velük mindent szedni, sérülés nélkül. Ez a toss egyik különleges képessége, bár főleg T ellen, ráadásul viszonylag könnyen védhető, így remélem, marad a Carrier. A másik két ''végső'' unit, a BC és Ultralisk nem tud semmi extrát, ''csak'' brutális armorral, tonna HP-val és jó sebzéssel bírnak. A BC-t nem is nagyon használják (nem is illik a T módszerhez), viszont az ultra alappillére az endgame Z stratégiának, az ultraling+swarm kombónak, mint damage sponge, hiszen a 6 armorjával a legtöbb alapunit alig sebzi (milyen mókás, mikor egyedül beszabadul a fejlesztetlen marine-ok közé). Remélem, ő is marad Engem alapból az új Z egységek érdekelnek, hiszen T és P kaphat egy valag robotot, vagy extra fegyverzetű gyalogost, de a zergnek teljesen új lényeket kell tervezni, ami nehéz feladat.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.