Új hozzászólás Aktív témák

  • mr.geeZ

    aktív tag

    válasz Apophis #299 üzenetére

    A WC3 tényleg nem rpg, ez biztos, tényleg nagyon kicsi a diverzitás, nekem, mint starcraft, vagy pl. wc1 rajongónak mindigis alapvetően az egységek száma és mozgása marad az rts szíve, és nem kedvelem a hős rendszert. A Starcraftban is vannak, de úgysem lehet őket kihasználni rendesen, hiszen nagy a kockázat, így nem rohangál mig mindenki velük, így marad meg a klasszikus formájában a játék. Remélem Blizzardék is eleget fejlesztettek az rpg vonalon más játékokban, és ide nem hozzák be csak a szokásos starcraft szintjén (épületben nyersanyagért fejlesztés - új képesség).
    Kicsit énis azt érzem, hogy túl sok lesz az egység, az ember nem fogja tudni eldönteni, hogy épp melyiket gyártsa, a túl sokféle egység pedig méginkább megköveteli a sok bindolást, és tökörészést, hogy az összes egység képességét ki lehessen használni. Bonyolultabb lesz, mint felszállni egy boeing 747essel. Kattingató és billentyűnyomkodó világbajnokság rulez.

    Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.

Új hozzászólás Aktív témák