Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrfire

    őstag

    válasz Flashback #16199 üzenetére

    Ő is ezt mondja, hogy kölcsönbe.

    (#16185) TESCO-Zsömle
    Ja, nem olvastam a cikket. Akkor érthető, persze. Ha valahogy bele is lehetne sűríteni ezt a méretet, azt hiszem most már rákaptak ezekre a még nagyobb hajókra, és már csak azért is megnövelnék. Meg hát a concept artokon elég batár képet nyújt, de a Reclaimer mellett ezzel már nem dicsekedhetne. Gondolom ezt a státuszát is szeretnék megőrizni.

    [ Szerkesztve ]

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Flashback #16199 üzenetére

    Tulajdonképpen a Defiant-on végig rajta volt az álcázó, egészen a megsemmisítéséig. A linkelt videón már a USS São Paulo van, azon elvileg már nincs. De ha sikerülne visszalépni az Algeroni Szerződéstől, akkor bedobhatnák a Pegazuson tesztelt interfázisos álcázót... Na AZ ütne!

    (#16200) mrfire: Nem arról van szó, hogy rákaptak a hajók hizlalására. A Reclaimer egy szuperspecializált hajó, ami szerepköréből adódóan megkövetelte a méretnövekedést, és ugyanez lesz a helyzet az Orion-nal is, főleg ha maradnak a videóban látott bányászdroidok.

    Viszont azt sem szabad elfelejteni, hogy a 2500-as raktér nem egy eget rengetően nagy valami. Elég a Taurus-ból kiindulni. A Reclaimer belsejének zömét a gépészeti egységek foglalják el. Persze emellett bőven lesz benne laktér a többi hajóhoz mérten, de a ténylegesen szállításra is használható raktér 625 köbméter. Slussz. Ezt azért nem lesz annyira nehéz túlszárnyalni egy direktbe szállítmányozásra specializált hajóval. Ha az alap arányokat vesszük, akkor:
    Reclaimer - 800 -> 2500 + roncstartály
    Starfarer - 900 -> 3000 + akármi

    És akkor a kecske is jóllakott és a káposzta is megmaradt.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák