Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Narxis

    nagyúr

    válasz #78032384 #411 üzenetére

    1 előadó még nem a világvége. Át fogom gondolni az álláspontom ha sorban hagyják ott őket a zenészek. Addig meg nekem ez nem szól másról, hogy kiadók mindig több pénzt akarnak. Ezért is aggódsz feleslegesen szvsz.

    De mindegy, akkor ne vitázzunk.

    Thanos was right.

  • spammer

    veterán

    válasz #78032384 #411 üzenetére

    "Nem akarják a munkájukat odaadni neked ingyen. Felháborító...
    3. Nem a kiadók irányítják a spotit, de azért remélem az világos a spoti szeretné árulni az előadók és kiadók termékét, amire ők mondhatják olyan feltétellel lehet üzlet ha olyan ajánlatot tesz a spoti mint az apple."

    Továbbra is azt mondom a kiadóknak és az előadóknak: ha nem tetszik, el lehet menni máshova. Itt a Spotify-nak kell diktálni, aki akar, beáll a sorba, aki nem, az nem. Kellett volna rinyálni az elején, eleve ilyen üzleti modellel indult. Vagy eleve nem kellett volna beállni a sorba, ha nem tetszik. Most jön a zsarolás, nem azért mert hirtelen nem tetszik nekik, hanem azért, mert mostanra elég felhasználót beetettek, be akarják vasalni a pénzeket gyorsan.

    "Ilyen mentalitással most is lehet havonta új trialt regisztrálni, nem? Hagyjuk már ezt az ügyeskedős hülyeséget,"

    Nincs ebben semmi ügyeskedés, ez teljesen legális módszer. Éppen ezért mondom, hogy semmit nem ér, hogy 1 hónap vagy 3 hónap prémium beetetés van. Tök mindegy, aki akarja, megoldja. Én nem oldottam meg, mert nem érdekel a prémium, mert nem használom ki, de mást ez nem fog meghatni.

    A Telekomot meg ne is említsük, tőlük inkább semmi nem kell, de még ingyen se.

    A Youtube-ot is, ahogy a Google-t, a Facebookot, a szir-szar facebookos játékokat stb. az tette naggyá, hogy ingyenesen voltak a kezdetektől fogva. Ebből építettek felhasználó bázist, ebből gyűjtöttek adatokat, erre építették a reklámokat, ebből lettek a világ legnagyobbjai. Költségek ott is voltak, bőven nagyobbak is, mint a Spotify-nál, ők mégis meg tudták oldani az üzleti modellt. A Spotify sem lett volna ilyen népszerű, ha nem lett volna a freemium modell.

    De egyébként tényleg felesleges vitázni róla, majd eldől, hogy a Spotify-nak van-e töke és életben tud-e maradni. Abban biztos vagyok, hogy ha kizárólag prémiumra váltanak, nagyon sok felhasználót veszítenek, ami statisztikai adatbázis csökkenést is hoz magával, továbbá nem tudnak reklámozni (hiszen prémium alatt nem lehet), így elesnek reklámbevételektől is. Hiba azt hinni, hogy ha megszűnne a free, tömegesen váltanának prémiumra. Mármint ha egyáltalán prémiumnak lehetne nevezni, hiszen kizárólag ez az alapszolgáltatás lenne csak.

    „A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."

Új hozzászólás Aktív témák