-
IT café
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AstraCDX
senior tag
Lehet kissé túl őszinte voltam, de vállalom .
A példa akkor is szégyenletes .
A humanoid azért veszi a márkás terméket, és fizet többet érte, mert arra számít, hogy teljesíti az elvárásait .
Többek közt ehhez tartozik a szervizháttér is .
Ha a garanciális javítás ilyen hosszúra nyúlik akkor azonnal fel kellene ajánlani a vételár visszatérítését, vagy a készülék cseréjét .
Ha ezt a vásárló megkapja, elégedett lesz, és kialakulhat akár a márkahűség is .
Ez mindenkinek jó lehet . A gyártónak, és a felhasználónak is . Nemde ? Akkor miért nem ez az alaphelyzet ?
Ha ez nem történik meg akkor semmibe veszik a vásárló elvárásait, akinek ezután megrendül a márkába vetett bizalma .
Ha ez a gyártót, márkaképviselőt, forgalmazót nem érdekli, akkor szoruljanak hátrább a piaci versenyben !
Hátha lesz helyettük egy jobb, amelyet majd szívesebben, és többen választanak .
Üdv.
Astra
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Autós topik
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tudományos Pandémia Klub
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen