Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
válasz Atuska75 #9821 üzenetére
Erről már máshol is tárgyaltak. Meg ezt tanultam én is. :A kartergáz a gyűrűk,dugattyú mellet elillanó gáz,ami az égéstérből a karter felé tart.
Minél kevésbé tömítenek a gyűrűk,a terjeszkedési ütem alatt annál több gáz távozik itt,azaz megnő a kartergáz mennyisége.
Nem a színe (láthatósága) számít,hanem az,hogy ha befogod a csövet mennyi idő múlva mennyire nő a nyomás.Ebből meg lehet tippelni a mennyiségét.A kartergáz csak kis mértékben fojtja a motort.Normál esetben (mikor nagyon kicsi a gáz mennyisége,össze sem mérhető a beszívott levegő mennyiségével,de mikor megnő,akkor fojtástól függően több százaléka is lehet.Ez viszont nem magyarázza,hogy miért esik vissza drasztikusan a teljesítmény.
A kartergáz tömény szénhidrogén,azaz gyakorlatilag benzingőz.A motor a túldúsított keverékbe fullad bele.Megkapja a szokásos adagját porlasztott formában hagyományos módon a karbitól, de még hozzájön egy jó adag a kartercsövön keresztül, gáz formályában.(húú, tényleg benéztem ops: formájában természetesen. )
Megoldás lehetne,hogy szegényítjük a karbi keverékét,de ez sajnos nem működik.
A kartergáz mértéke közel sem változik a motor fojtásával egyenes arányban.
Ráadásul hőmérsékletfüggő is,az olajat is "hazavágja"....szóval az egyetlen megoldás a felújítás.Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs