Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #14780 üzenetére
1.6 Feldánál ez a gyujtás elosztóban van. Egyszerűbb átdobni az egész gyujtás elosztót. [link] Szerezz egy bontott jót, szerintem azzal be fog indulni. A másik gyenge pont ezeknél a gyujtó trafó. Abból is vinnék magammal bontottat, ezt a kettőt kizárva már indulnia kell.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz peti_s #14860 üzenetére
Ezt a képet mikor csináltad, remélhetőleg zárt szakaszon tetted. :-) ( később meg a yardok ezek alapján nehogy... amilyen világot élünk )
Amúgy, én nem is mernék ennyivel menni a feliciával. Már a 110 is olyan szétesősnek tűnik, mint anno a kispolszkiban a 40.
Folyton arra gondolnék menet közben, hogy "na, most fordul ki a kerék az ezeréves gömbfej miatt".
Apropó: a gömbfejet elég "rángatással" ellenőrizni, vagy van valami tuti recept rá?
( mióta az ismerősöm kifordult a lakótelepről, és ezzel egyúttal a kerék is kifordult, folyton fosok tőle, hogy nekem mikor megy vakációzni az alkatrész )Líviának pedig üzenem, hogy nagy valószínűséggel, a fiatal szerelő is meg tudja csinálni ezeket a lépéseket, ha megmutatod neki amiket leírtunk.
-
S.Lívia
újonc
válasz peti_s #14860 üzenetére
Köszönöm a helyileg nem egészen pontosan behatárolt szerelő elérhetőségét, ha nem lenne nagy gond beszerezni.! Hajdanában, a szocializmust megelőzően a Czinderi utcában volt a városi kupi, ott most az Árkád van.(Napjainkban pedig mindenhol, városon belül és kívül egyaránt. ) Nem tudok azon a környéken autószerelőt, de ez nem zárja ki azt, hogy van. A Katalin utcában van egy skodás, soha nem voltam nála, mert elrettentettek mind anyagilag, mind szakmailag tőle. 120-asom volt előzőleg, Skoda párti vagyok.. Nem szeretném bontóba vinni a jelenlegit, mert jó autó és biztos vagyok benne, hogy valami apróság a hiba oka.Viszont, ha netán bontóba kerülne, akkor felteszem az oldalra, inkább elajándékozom darabonként, mint a bontóban adom le kb 8.000 Ft-ért. Sajnálom, hogy az előző leadásánál még nem tudtam erről a topicról. A szerelésétől hosszú távon kissé félek, mert biztos, hogy nem tudok olyan erővel meghúzni egy csavart, mint egy rutinos férfi, de majd próbálkozom. A Felsővámház u-ban van egy spéci Skoda bolt, sajnos az előző tulajdonos nyugdíjba ment, remélhetőleg az új tulaj is uolyan hozzáértéssel, becsülettel viszi tovább a boltot, mint az előző, akitől pl. javaslatot kaptam arra, hogy nyárra a 82-es Skoda 120-as termosztátot kell betenni, télre a 88-as Favoritba valót. Ha az info helytelen, úgyis megírjátok!
Köszönöm a segítséget! -
Ysthvaan
csendes tag
válasz peti_s #14876 üzenetére
Én a testkábeleket átfújkálnám féktisztítóval 1. körben, leszed megfúj, megdörzsöl, szép színű, visszatesz. Nálam szokott lenni pótgenerátor, és pót fesszabályzó, gondolom nálad nincs, ez lenne a második kör. Ha más hiba van ott nem megy a fordulatszámmérő sem (nálam visszatérő hiba, utoljára Romániában adta elő; kábelkötegre tippelek, mert minden más új).
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14876 üzenetére
Kicsit visszanézel volt itt egy ilyen eset talán egy hónapja a töltés okán. Azt kell végigjárni. Az hogy a motor megy nem megy azt úgy kezdeném mint ahogy mikor korábban volt ilyen gondod írtam is hogy az aksi + pólusáról egy kábelt kell vinni a trafó azon pólusára amelyik a gyujtáskapcsolóra van kötve ( 15)
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz peti_s #14880 üzenetére
Szia.
Én a formanommal tuti nem megyek semmilyen német autópályán,főleg nem 163 km/h-val.Ez a ford.szám pedig széthajtja a lelkét is.
Ilyet szlovák videón látni,úgyis a kukába szánta már.De még utoljára meghajtja,nagy röhögések közepette..
Akinek nincs másik kocsija,az nem tesz ilyet.
--- Az,hogy 1500 felett alszik el a tőltéslámpa,teljesen normális.A gerjesztés miatt van.
Ha meg nem világít egyáltalán,túlpőrgött a generátor,vagy fesz.szab. csere,visszajelző izzó. -
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14900 üzenetére
Igen a feszültség szabályzó továbbra is bekötve csak a lehúzott műszerfalba menő kábelt kell kiváltani. 2 ezer fölé ne menjen a fordulat, ha látod hogy elindul a töltés akkor vedd el a pót kábelt és a továbbra is járó motoron nézd a feszültség alakulását.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14903 üzenetére
Két dolgot néz meg. A generátorról lehúzott kábelt ami a műszerfalhoz megy ráadott gyújtás után érintsd biztos testhez. A töltés jelző lámpának világítani kell. A feszültség szabályzó rögzítő csavart lazítsd meg és húzd meg ismét. Szerintem 8 Volt a kritikus érték. Ha felgyullad a töltés lámpa mikor a kábelt testeled akkor nagy az esélye a feszültség szabályzó cserének 2 ezer forint. Írd meg hogy mikor nézed meg és akkor én is idenézek.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14912 üzenetére
A két sárga között kell mérni az ellenállást a sárga és a piros között nem vezeti az áramot. Ha ez így jó akkor feszültség szabályzó. Az aksi 10. 5 Voltig bírja a strapát utána már hirtelen fog a terheléstől esni a feszültség, és nem is nagyon szereti. Ha másik szabályzót teszel fel és nem indul el a töltés akkor nincs gond, a segéd kábelt ismét a szabályzó mellé kötve a pozitív pólusról táplálva a motort mint az elején meg kell forgatni ( delejezni a generátort)BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14951 üzenetére
Kéziféket a karnál a kocsiban lekötöd. 7- es csavarhúzóval a dobon lévő süllyesztett csavart kiveszed. Kézzel a dobot úgy húzod le hogy ne billenjen meg mert akkor a fékbetét kiékeli. Ha megszorul akkor kicsit meg kell kocogtatni csavarni. A betétet középen egy rúgó a tartó lemezhez húzza azt hátul kiakasztani. A csavarhúzót a fékbetét aljánál be támasztani és a rögzítő fülből kiakasztani a betétet. Betét csere. Én asztalos szorítóval a helyén összehúzom a betétet a légtelenítő csavart megnyitom, az ön beálló ricnit kiakasztom hogy a betét teljesen össze húzódjon. Elzárom a légtelenitő csavart, erős fogóval az alsó rugót megfogom és beakasztom. Dob vissza csavar vissza és kész. A váró csere a Favorit -Felicia viszonylatban nagyon régen téma volt MÁGUS dobott is egy képet + 1 leírást hozzá. Én még nem cserélgettem típusok közt.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14955 üzenetére
A fékezés képessége függ a betét márkájától, a fék felület minőségtől ( üt a tárcsa ovális a dob), mennyi fékolaj folyik a felületre, a Favoritban a főfékhenger mellett bent van e a korlátozó szelep. A szervo dob hogy működik? A szívócsonk és a dob között nem vész el a vákuum? Mikor nekem elment a szervo 1-2 fékezésig taposni kellett a pedált, utána már a váltó pakolása volt a megoldás és a kézifék.
BENEFON DELTA--------N8
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz peti_s #14957 üzenetére
A vákuum csőre ráfújsz féktisztítóval (wd40) is jó, ha felpörög a motor, akkor valahol kap egy kis plusz levegőt. Én amióta kicseréltem a fékfolyadékot vajpuha lett a fék, amikor megint keményedett újra csere, megint jó. Az összefüggést nem látom, de másnál is bejött (ha minden más része rendben van a rendszernek)
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14957 üzenetére
Váltó tartó gumibakba a csavar helyére tegyél egy rudat kicsit mozgasd meg hogy látni lehessen hogy a gumi úgy nyúlik hogy minden rendben vagy úgy hogy látni hogy már repedezik. A fel tengely nem a két szimering illetve a váltórúdhoz ahol csúszkál mindenképp cseréld mert nem kerül pénzbe 5 perc alatt megvan, de ha beszerelve látod hogy engedi az olajat akkor már a csere 2 óra munka. A szervó nem adhat sziszegő hangot ha mozgatod a csövet, főleg a műanyag csatlakozásnál a dob oldalán és ha megszívod a tömlőt tartani kell a vákumot
BENEFON DELTA--------N8
-
FeniX-
aktív tag
válasz peti_s #14965 üzenetére
Köszönöm srácok.
No, és az esőben biztosítéktábla beázásra van valami hasonló jó recept? :-)
Lenyitottam és állt benne szó szerint a víz.
Mindenféle ikon világított a műszerfalon, plusz zizegett a bizti tábla. :-)Gyújtás nélkül is világított a kézifék meg a töltés visszajelzője.
Akksi kiszedés/töltés lett a vége.
Most kiszáradt, és úgy tűnik, ennyivel megúsztam. -
S.Lívia
újonc
válasz peti_s #14975 üzenetére
Mivel kint van a táblája is, ezért szerintem publikus: a Zsigmond utcában van. Ő sem ajánlott új katalizátort, egyelőre megnézi. A vizsgán úgy tolták át, éppen a katalizátor miatt. Beszámolok a végeredményről, hiszen, legalábbis alaposan meg kell csendesednie a járműnek javítás után.
-
S.Lívia
újonc
válasz peti_s #14977 üzenetére
Nemcsak régebben mondtak róla jót, most is.Persze, nem idős, az én előző, lelkiismeretlen, hozzá nem értő ifjú titán szerelőmhöz képest csak az. Elhoztam az autót, igen precízen átnézte, cserélte a cserélendőket, motort letakarította, stb. Szó szerint suhan most az autó, alig van hangja és gyorsul szépen, fogyasztása ígérete szerint csökken és nem áll le menet közben a motor!.. Mindezt barátságos árért, elszámolva, felmutatva a cserélt alkatrészeket.Korrekt és hozzáértő szerelő.
Úgyhogy most van autóm. Szegénynek nem tett jót a téli napi 2X4 km, óvodába gyerekért. Katalizátorhoz nem nyúlt, nem tartotta szükségesnek.
Köszönöm mindenkinek a jó tanácsokat, a segítőkészséget, de jelen helyzetben "szakemberre" volt szükség. Itt maradok továbbra is, tanulok tőletek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Microsoft Excel topic
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen