- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz peti_s #14342 üzenetére
Értem. No, de az is csak egy centivel szélesebb.
Nem kötni akarom az ebet a karóhoz, csak hangosan gondolkodom, hogy egy ekkora felületnél 1 centi az szinte semmi. Ha a guminyomás kb. 0,3 barral kisebb, kb. annyival jobban terül a gumi.De akkor azt javasoljátok, hogy maradjak a 175-nél.
Akkor az átszámítva 165/70 => 175/65 ? -
FeniX-
aktív tag
válasz peti_s #14351 üzenetére
Hajrá...hátha az adja a hangot!
Első körben megnézni, hogy feszesek-e a tartó csavarjai.
Nekem egyszer a felicián hengerfej tömítést cseréltek és párszáz kilóméter múlva véletlenül odapillantva vettem észre, hogy le volt lazulva két csavar, ami a kipufogó csonkot tartotta.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #14459 üzenetére
A trafó 15- össel jelölt lábára egyenesen a kapcsolószekrényből jön az áram. Amint ráadod a gyujtást, megjelenik az áram a trafó 15-ös lábán. Mérd ki a kábelt a kapcsoló szekrény és a trafó között, ha az jó, a kapcsolószekrény(gyujtás kapcsoló a kormány zárral) elektromos része adta meg magát. Az elektromos rész külön cserélhető.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14527 üzenetére
Hiába veszünk megkímélt kevés kilométert futott ilyen kocsit azt mégiscsak 90 ben gyártották. A simering a tömítés nem tegnapi. Lehet hogy évekig állt az autó egy helyen és ezalatt egyes szeleprúgok teljesen összenyomva várták a jobb sorsukat. Nem véletlen hogy mindegyik gépkönyv kitér a szeleprugó megengedett méretére mert ez biztosítja hogy a szelep padlógáz esetén tökéletesen zárjon, mert különben hiába a keményfém szelepülék egyszerűen beég, átég. Úgy érzem értek a Skodához de én is vettem olyan kocsit ami megkímélt volt minden szempontból de kiderült hogy a motor azért tuti mert összetörték és fel lett újítva. Nyilván volt olyan hogy egy erős dohányos bácsi 90 évesen egy kocsi elé lépett és meghalt, meg egy tragikus sorsú 5 éves gyerek rákot kapott, de ez nem jelent azt hogy naponta 2 doboz Kossuth Lajcsit elpöfékel valaki az 100 évig fog élni
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14537 üzenetére
Megnézném hogy a gáz miért akadt fel. Rozsdás a bowden? Pedál akad? A karburátor 2-es torkát nem Te nyitod csak engedélyt adsz a vákumdobnak hogy kinyissa, ezért a pillangó szelep a 2- es toroknál egy gyenge rugó dolgozik a visszazárásán hogy a vákuum tudja kezelni. Meg kell nézni hogy a pillangószelep tengelye nem szorul a 120 motornál mindig típus gond volt. Vezérműlánc nem hiszem hogy meg tud nyúlni nincs ott akkora terhelés, de azt nyáron kell cserélni mikor nem a hóba fekszik az ember a kocsi alá. Az elosztó tengelyt fentebb írtam.
BENEFON DELTA--------N8
-
FeniX-
aktív tag
válasz peti_s #14543 üzenetére
Amúgy nem akarok szakértősdit játszani, de önmagában a lánchang még nem jelent semmi vészeset.
A gyújtás is elkezdett rossz lenni? Csörög? Puffog? (Elő/Utógyújtás esetleg terhelésen?)
Gondolom, az a nagyobb baj, hogy terhelés nélkül forgott 7000-et. :-)
Az is lehet, hogy nem volt az 7000, nem tudni, mennyire pontos a fordulatszám mérő, pláne, mikor kilendül.
De most persze alapot adtam mindenkinek, hogy jól leoltsanak, amiért ilyen sok marhaságot hordok össze.Félig off:
Anno volt egy szomszéd bácsi, "Petya bá' " és nekik volt egy kombi ezerkecske ladájuk.
A hapek elég béna sofőr volt, és az autót is mindig (de tényleg mindig!) úgy indította, hogy beült, szivatót ráhúzta, és kb. 5000es (!) fordulaton a második másodperctől kezdve pörgette még lábbal rásegítve.Elég sokáig megvolt a lada, bírta a kiképzést. :-D
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14555 üzenetére
Velem nagyon korrekt volt. Vettem egy Favorit generátort. Küldtek egy német példányt ami tökéletes lett volna, de mondtam nekik hogy én Favoritot szeretnék hogy ha kell akkor két generátorból tudjak egy jót csinálni. Szó nélkül küldték a cserét.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14559 üzenetére
Természetesen saját felelősségre, de és már sokszor csináltam. Indítózás közben a torokba denaturált szeszt kell csöpögtetni, így lehet járatni a motort hosszú percekig. Így megtudod hogy a karburátor vagy jelen esetben a befecskendezés a hibás és a motor tökéletes. Vizsgán csak olyan kocsi megy át amelyik típus azonos motorral van szerelve.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14564 üzenetére
A Favorit a vontatást bírja ilyen távon, de azt tudod hogy okosan kell csinálni mert a vontatott kocsin csak akkor van fék ha forog a motor. A váltót 3 ba kell rakni, kuplungot benyomni, lassításnál hogy a kötél feszes maradjon a kuplungot rá csúsztatni. Fékezéskor kuplung fel, fék le.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #14573 üzenetére
Vag Com diag kábel, szerintem alap ezekhez. Nem karbis, hogy fogod vakarni a fejed és cserélgetni az alkatrészeket. Ki kell olvasni, hogy mi a baja. Vagy legalább valami elm327 kékfogas androidos szar.
Meg kell nézni ad-e szikrát. Kap-e benzint, kap-e áramot a motorvezérlő, leghamarabb akkor oldod meg, ha kiolvasod a motorvezérlő hiba tárolóját.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Tibcee
tag
válasz peti_s #14664 üzenetére
Sajnos számomra már nem eléggé üzembiztos. Futottam vele egy olyan negyedévet, hogy fűtőradiátor és fűtéscsap csere, komplett kuplungcsere, és most megint elengedte a vizet, valószínűleg hengerfejtömítés... kétszer kellet hazahozni trailerrel a leglehetetlenebb helyekről (Megyeri híd, Oktogon), elhiheted, hogy belefáradtam,de egy hozzáértő ember kezében még jó szolgálatot tehet, mert a karosszériája rendben van, jó pár évig költségmentes.
-
Tibcee
tag
válasz peti_s #14667 üzenetére
Persze, értelek, de én egy szinte 0 műszaki vénával rendelkező emberke vagyok, akinek nem való Favorit, viszont ennek ellenére az utolsó hónapokig nagyon szerettem, pedig korábban is volt már hengerfejes.
Hogy mi lesz utána? Jó kérdés, egyelőre semmi és gőzöm sincs,hogy hova tovább, két vonal elképzelhető az egyik a Dacia Logan, Lada Kalina, a másik pedig,hogy beülök egy sokkal kisebbe (Honda Logo, Daihatsu Sirion, esetleg Toyota Yaris). -
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #14683 üzenetére
Csak a külföldi piacra szánt példányokban. Slovéniában még klíma is volt benne.
Mukucs Mindegy, csak MPI legyen. 97-től volt ez a befecskendező rendszer, addig a BMM volt, ami többet fogyaszt és nem is megy olyan jól. Laikusként elég ha benézel a motortérbe és nincs gyujtás elosztó, csak egy nagy trafó a 4 gyertyán egyben. Az biztos MPi.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14756 üzenetére
Nem kövez meg senki az az igazság hogy ezeket a VIKA termékeket ahol gyártják biztos hogy van ipari háttér, ezért tudnak jó minőséget gyártani. Viszont nekem volt hogy 1 év alatt a csuklóról a gumi harang lerohadt mert nem volt olajálló vagy ami még nagyobb bibi volt hogy a dugó hüvely garnitúrát úgy rakták össze csomagoláskor hogy a hüvely falát végigszántották, mivel számlát eldobtam nem tudtam reklamálni vettem egy másik garnitúrát és abban is az egyik darab ilyen volt. Erre mondta a gyerek hogy fater az a szerencséd hogy nem 6 hengeres a Skoda mert akkor vehetnél meg egy garnitúrát hogy az összes henger jó legyen.
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs