- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Linux kezdőknek
- Tomato firmware
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz devil-k #63746 üzenetére
nem, nem ugrik a
garancia- jótállás és szavatosság van -, nyom nélkül visszaállítható a gyári állapot a routerek...stb esetén is, csak ismerni kell a módját, ami nem is annyira bonyolult.
ezen fórumon is találsz olyan hozzászólást, ahol a tulaj a szervizes menüben turkálással kinyírta a tévéjét, na azt csak a szerviz tudta javítani, mert hardvert kellett benne cserélni... -
kali
legenda
akkor elnézést, és mindjárt nagyon kiosztok valakit...
szerintem nem rossz a hasonlat, pont azért írtam, mert az amoled feketéje is sokkal jobb, mint a többi technológia esetén, cserébe hajlamos a beégésre, és a fehérje sem nem olyan szép.
a plazma tv sem mindenben jobb, mint az lcd, és innentől kezdve a kompromisszumokról szól minden.
az sem igazán igénytelen, aki megelégszik a router, mobiltelefon...stb gyári állapotával, én bármilyen területen elfogadom, ha valaki nem akar kihozni többet az alapban adottnál, illetve nem törekszik extrákra.
nekem is gyári firmware fut a routeren (is), pedig van rá olyan módosított, amiben sokkal több funkció adott, de nem teszem fel, mert nem használnám ki.
a mobiljaimra sem tettem fel módosított firmware verziót, pedig lett volna mit, és a hozzásértés is adott - igaz, jelenleg nem tudnék, mert most iphone 5s van, de korábban volt sok androidos is. -
kali
legenda
válasz devil-k #63755 üzenetére
legalább nézz utána valaminek, ha nem vágod a témát, mielőtt nekem írod, hogy butaságot mondtam/írtam...
adott szempontból - jogilag - nem létezik a garancia, szavatosság és jótállás van; link
a "garancia" a jótállás megfelelője lenne, az a kedvezőbb a vásárló számára, a szavatosság kevésbé.
olyan ez, mint a panaszkönyv...stb, a nép mond valamit, de hivatalos iratban nem szerepelhet, mert akkor a vásárlók könyvéről van szó.
a szakértőség nem jelenti azt, hogy mindenhez ért az ezen titulus birtoklója, de nem is ismerek olyan embert, aki mindenhez ért...
nem vitatom a kalibrálás létjogosultságát, csak túlzónak tartom, hogy igénytelenezve...stb van, aki nem él vele. -
kali
legenda
válasz devil-k #63766 üzenetére
akkor biztos rossz helyen nézted, viszont linkelhettem volna akár a ptk. vonatkozó szavatossági és jótállási szakaszait is, de próbáltam olyan hivatalos írást behivatkozni, ahol közérthetőbben leírják.
az már szerintem is necces, ha valaki a "full" (mert ilyen sincs ) hd tévén ~ 700 * ~ 300 - 400 konvertálású *.avi formátumot néz, bár ha végképp nincs jobb minőségben és nagyon kíváncsi rá, akkor nézze meg...
egy vacak minőségű kamerás felvételt sem néznék meg, hogy hamarabb lássak egy filmet, mint megjelenik az hivatalosan különböző formátumú lemezeken, bár ilyesmit amúgy sem töltenék le, nem csak jogi szempontból, de én sem tudok azonosulni vele.
akkor most a passzív vagy az aktív 3d jobb?!?!
nekem az aktív jön be jobban, bár a passzívval is elvagyok.
jó a win 7 is, sokáig használtam, szerettem, de mióta 8.1 van a notijainkon, nem térnék már vissza 7 alá.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Bitpalace #64496 üzenetére
nem placebó az, kapcsold be az eco módot, energiagazdálkodást be (magas), eco érzékelő be...stb, és látványos lesz a különbség.
BBéci; amikor olyan forrásból nézek filmet (hd vagy 3d), akkor nyilván van jelentősége, de ha csak a háttérben megy a tv, ráadásul a nézett csatorna minősége (sd) sem a legjobb, akkor nagyon nincs jelentősége, olyankor okés az eco mód.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Joke21 #64499 üzenetére
kaptál már erre választ itt, sport esetén pláne jobb/fontos a 100 Hz.
Zebu; szia, az legyen az elsődleges szempont, hogy rendes samsung jótállási jegyet adnak, az sajnos nem jelent semmit adott szempontból, hogy az üzletek szintén megadják a 3 évet, attól még előfordul(hat), hogy azt csak náluk lehet érvényesíteni, és direktben a gyártói szerviz irányában nem.
én is sokat jártam utána anno, és végül az auchan nyert, mert pont akciózták az általan kinézett típust, és rendes gyártói jótállással is adják, de a többi nagyobb áruház is okés jellemzően.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Gameboy77 #67226 üzenetére
szia,
gondolom feltűnt, hogy minden más forrásból bőven drágább adott típus, ami erős gyanúra ad okot, hogy valami nem kerek...
eleve fázom az ilyen üzletektől, ahol gmail-es e-mail cím van, érdekes - nem gyártói - jótállást biztosít...stb.
igaz, sok másik - aránylag korrekt -, szintén csak bolti jótállást adó üzletben is jóval drágább adott készülék, szóval nagyon érdekesnek tűnik, amit linkeltél.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #94529552 #68408 üzenetére
a hazai jogszabályok alapján a kötelező jótállás 1 azaz egy év; link (2. § (1))
amit felette ad a gyártó, az már az ő dolga, de nem minden esetben teszi meg, hiszen nem kötelessége.
a samsung esetén is adott olyan, hogy bár külföldi forrásból származik a készülék, tehát nem a samsung electronics magyar zrt. hozta forgalomba, de ha kint (eu...stb) megfelelő forrásból és módon szerezték be, illetve adottak hozzá a megfelelő papírok, akkor magyarországon is megadják rá az egy év kötelező jótállást - többet jellemzően nem, mert az csak a hazai képviselet által forgalomba hozott készülékek esetén jár.
vannak olyan esetek, amikor kintről sem tisztán lett beszerezve a készülék, ekkor magyarországon valóban csak a bolti garancia érvényesíthető, ők meg intézik, ahogy tudják...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #94529552 #68425 üzenetére
te vagy tévedésben, ezek szerint nem ismered a trükköket, amit néhány bolt alkalmaz.
a bolt ne trükközzön, vagy a vásárló ne olyan helyen vásároljon, ahol az olcsóbbság miatt kompromisszumos a készülék szervizes támogatása, ellenkező esetben probléma adódhat, amit nem a gyártó, vagy annak hazai képviselete fog lenyelni, hiszen nincs rá közeleve, a vásárló meg verje az asztalt a boltban, bár ha előtte nem nézett utána a dolgoknak...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #94529552 #68432 üzenetére
a trükközős boltokat kell(ene) ellehetetleníteni, és akkor megszűnik a hibalehetőség, ami a felhasználóknak is jó lesz/lenne, de ez ellen a gyártó csak annyit tehet - és tesz is -, hogy nem foglalkozik a kapcsolódó szervize azokkal a termékekkel, amik nem korrekt, hivatalos úton kerültek adott régióba és felhasználókhoz.
a felhasználók is tehetnek érte, először is jól megnézik, hogy milyen feltételekkel adja gyanúsan olcsóbban adott üzlet a terméket, másrészt ha rizikót látnak a vásárlásban, mert nem minden feltétel okés, akkor nem ott vásárolnak, hanem kifizetik a drágább árat ott, ahol rendes gyártói jótállással árusítanak.
amennyiben az olcsóbbság az elsődleges szempont a vásárló számára, és bármilyen áron bevállalja, úgy pedig kockáztat, hogy amennyiben probléma lép fel a termék működésével kapcsolatban, úgy nem feltétlenül kap korrekt gyártói ügyintézést és szervizelést, hanem csak az isten tudja milyet és milyen módon...
ahogy a vásárló, úgy a gyártó sem akarja és fogja lenyelni bizonyos boltok trükközését, és ez így van rendjén, hiszen nem lenne korrekt, ha a köztes fél (bolt) trükközéssel nyerészkedik, a vonal két vége (vásárló é/vagy gyártó) pedig miatta szenved csorbát bármilyen módon, legyen szó anyagi vagy másmilyen hátrányról.
nem szabad elfelejteni, hogy aki vásárol egy terméket bármelyik boltban, az elsődlegesen az üzlettel áll szerződésben, és akármilyen probléma adódik, azt velük harcolja le, ne pedig azonnal direktben a gyártóval, annak képviseletével vagy szervizével!
amennyiben csak bolti "garanciával" vásárol valaki terméket - mert a kapcsolódó szabályozás nem teszi lehetővé/kötelezővé, hogy a gyártó adott országban/régióban gyártói jótállást adjon a termékre, vagy épp a vonatkozó jogszabályok megsértésével került a készülék a vásárlóhoz, még ha nem is tud, vagy csak nem akar tudni róla -, úgy az előző mondat hatványozottan igaz, hiszen akkor jogalap sincs rá, hogy a gyártót, annak képviseletét vagy szervizét támadja a fogyasztó, "pereskedjen" csak azzal, akitől vásárolt.
az valóban jó lenne, ha a hazai szabályozás 2 év kötelező jótállást írna elő, de ez nem a gyártókon múlik, ők így is a fogyasztó számára kedvező irányban térnek el attól, ha a feltételek adottak. -
kali
legenda
válasz odipapa #68612 üzenetére
nem nyalni kell, de a másik szélsőség sem jó, amikor nem megfelelő hangnemben írja le néhány ember, hogy mi a jobb, és mi a kevésbé jó minőség...stb, hanem konkrétan leigénytelenezi a kérdezőt/hozzászólást írót, mert mondjuk a tv beépített lejátszóját meri használni - de sok ilyen példát lehetne még említeni -, és azt meri mondani, hogy neki az is megfelel.
megnézném, hogy aki itt annyira igényes a készülékeire, meg kérdéses6problémás stílusban lehúzza a minőségre kevésbé vágyókat, annak az élet minden más területén is is ilyenek az igényei, és a gyakorlatban is megvalósítja azokat? amennyiben nem, mert mondjuk más eszközökből/termékekből (mobiltelefon, hangrendszer, ruházat és még lehetne sorolni) nem a jobbak közé tartozó van neki, úgy őt is pont úgy leigénytelenezhetnék akár itt a fórumon is, nem is egy témában.
van egy olyan gyanúm, hogy neki sem esne jól, pláne ha problémás stílusban tennék, és arra hivatkoznának, hogy ők csak a legjobbat javasolhatják, hiszen ezért a téma hozzáértői.
egyértelmű, hogy a jobbat kell javasolni, illetve ha valami nem jó/megfelelő - bár ez viszonyítási alap kérdése is -, akkor azt le kell/lehet írni, de normális stílusban is lehet közölni, és ebben a témában jellemzően utóbbival van a fő probléma, ami sokaknak szemet szúr, nem egy témában olvastam már, hogy valaki kérdezett valami kapcsolódót egy témában, ahonnan ebbe a témába irányították, mire közölte, hogy ide nem ír, elég volt olvasni a másoknak címzett hozzáértői hozzászólásokat, ő abból a stílusból nem kér - ez azért sokat elárul...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
felesleges dramatizálni meg ironizálni, nem kell vattába csomagolni a mondandót, csupán megfelelő hangnemben megfogalmazni, ahogy sok más témában is működik ez.
azzal még senkit sem bántottam meg, hogy nem nagybetűkkel kezdem a mondataimat - mert ha valamelyik tagnak a nevét írom le, akkor azt karakterre pontosan úgy teszem, ahogy ő a regisztrációkor írta -, aki csak ebbe tud belekötni, azt sajnálom...
én csak általánosságban írtam a hozzászólásomat, nem csak a mostani vitára kihegyezve, nem is külön neked címeztem - akinek nem inge... - de te azonnal magadra vetted?!?! -, példákat írtam bele, és bizony nem egyszer elhangzott már itt - igaz, néha csak burkoltan - az igénytelenezés, bár én konkrétan más témából indultam ki, amire az előző hozzászólásomban is hivatkoztam.
igaz, te csak olyanokat írtál, hogy rengetegen totálisan igénytelenek a képminőségre, meg hasonlókat, de sokakban már ez is nemtetszést keltett, még akkor is, ha a te szemszögedből nézve van benne igazság, de a te szemszöged nem a nagy átlagot képviseli, ami változtat az arányokon.
messze van az az igénytelenségtől, hogy nem kalibráltatja mindenki azonnal az újonnan vett tévéjét - illetve más kijelzős eszközét -, vagy meri használni a tv beépített lejátszóját, és még lehetne sorolni.
a legjobb módozathoz képest valóban közel sem tökéletes például a tv beépített lejátszója, vagy a nem bekalibrált eszköz, de ha valakinek az/úgy is megfelel, attól még nem feltétlenül igénytelen.regger; lásd fent; én nem konkrétan csak a mostani vitára kihegyezve szólaltam meg, és nem is a szakmaiság tartalmával van bajom, hanem a hangnemmel, amit sokan mások is kritizálnak, sokszor nem véletlenül.
a második hozzászólást biztos nem nekem szántad, más személyes névmással jobb lett volna, hiszen én aztán nem erősködöm semmi ellen vagy mellett...stb.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
abban nyilvánul(na) meg, hogy kevesebb tagnak lenne problémája az ezen témában hozzászóló néhány hozzáértő hangnemével, illetve olyanok is kérdeznének - mernének, akarnának kérdezni -, akik a fenti okok miatt amúgy kerülik a témát, és ilyentén több hasznos információ és tapasztalat kerülne napvilágra, így több elégedett tag is lenne.
mindig is lesz olyan réteg, aki nem szakmai - vagy hasonló - fórumokon olvasgat és érdeklődik egy megvásárolni szándékozott készülékkel kapcsolatban, hanem bemegy az üzletbe és kikéri az eladó/illetékes tanácsát, amivel vagy szerencséje lesz, vagy nem, ezzel ne lehet mit kezdeni, de ha valaki amúgy már olvasgat a fórumon, de a hozzáértők stílusára hivatkozva még kérdezni sem mer/akar, akkor ott gond lehet - kérdéses lenne a felvetés, ha nem több/sok tagról lenne szó, akik itt vagy máshol szóvá is tették ezt.
nem ragozom tovább, örülök inkább annak, hogy sok más témában nem így működik a dolog.
nyugodtan rugózz még továbbra is azon, hogy nem nagybetűkkel kezdem a mondataimat, szerencsére ez még senkit sem riasztott el attól, hogy kérdezzen tőlem bármilyen formában, vagy az általam sűrűbben látogatott témákban. -
kali
legenda
válasz Kernel #68623 üzenetére
nem én feszegetem, de nem is fogok szégyenkezni miatta, elnézést sem kérek, akinek nem tetszik, az ignorálja, én vállalom, és nem véletlenül írok így.
szerintem más, ha valaki primitív, és/vagy tényleg nem tud helyesen írni.
nem mellesleg, mások is írnak így ezen fórumon, és eddig alig volt néhány tag, akiket ez zavart volna, és azokat is főként azért, mert problémájuk volt az emberrel, de másba nem tudtak belekötni...maradok tisztelettel: egy samsung 3d led tv elégedett használója, aki a beépített lejátszó útján is néz néha "full" hd filmet - ráadásul 2.2 méterről a 40" kijelzőset -, de akár hsbs 3d-t is, és még élek.
-
kali
legenda
nem is akartam a szakmai részbe belekötni, mint írtam is korábban többször, az rendben lenne, ha korrekt módon lenne megfogalmazva, épp ezért van/lehet különbség a kettő(nk) között, nem mindegy, hogy melyik riasztja el jobban a tagokat, meg melyik árt többet a fórumnak/témának, de lelked rajta, én nem feszegetem tovább a témát, teret engedek inkább a szakmaiságnak...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz dethroner #68876 üzenetére
jogi ügyet?
próbálkoztak már azzal, de amíg magyarországon 1 év a kötelező jótállás, illetve a kapcsolódó külföldi jogszabályok nem érvényesek itt, illetve fordítva, addig minden hiába, a gyártó - hazai képviselete - csak azoknál tér el a jogi szabályozástól a vásárló számára kedvező irányba, akiknél akar, ha csak a direktben náluk vásárlóknál, akkor azoknál.
nem mellesleg, más gyártóknál, és nem csak tévék, hanem sok más termék esetén is adott a jelenség, persze nem véletlenül...
amely forgalmazó külföldön megvette, és azzal extra anyagi haszonra tett szert, az kompromisszum gyanánt intézze külföldön a javíttatást a gyártói szervizben a vásárlójának a jótállási különbözeti időintervallum alatt, amit az itteni kötelező 1 év felett kapott ott - van is ilyen üzlet, nem is egy.
nem lenne korrekt, ha a gyártónak vagy a gyártó egy adott országban illetékes képviseletének (szerviz) kellene benyelni azt a mínuszt, amit a köztes bolt/üzlet - akinek direktben köze nincs a gyártóhoz vagy annak adott országban illetékes képviseletéhez - extra profit képében könyvel azzal, hogy nem a hazai forrásból vásárol, hanem külföldről. -
kali
legenda
ez a router régi és hardveresen nagyon gyenge típus, ráadásul csak (54-es) g szabványos, így wifi útján ideális esetben is korlátozódik bő 20 megabit/sec környékén a "mérhető" sebessége.
nem véletlenül javasolják adott tévék leírásában az n szabvány használatát, tehát n szabványos router kellene, már a 150-es kapcsolaton is akár a jelenlegi maximális sebességed háromszorosa átfér, de a húzós állományok hibamentes átvitele még azzal sem teljesen garantált, pláne ha a környezeti tényezők nem úgy akarják.ada19; jellemzően igen, és az megoldás lehet a zsúfolt 2.4 GHz hálózat ellenében, ráadásul az 5 GHz gyorsabb átvitel is tud azonos kapcsolati sebesség mellett, mint a 2.4 GHz, bár cserébe valamivel fogékonyabb a befolyásoló tényezőkre.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Thomas16 #69001 üzenetére
szia,
vélhetően a symbol rate lesz a hiba forrása, közszolgálati csatornáknál az 6000, és nem pedig a többinél - alapban - adott 6900.
amikor teljes automatikus hangolást használsz, akkor a keresés módja hálózat legyen, úgy megtalálja a közszolgálati csatornákat is, gyors és teljes esetén nem feltétlenül.
csak egy - vagy néhány - csatorna utólagos (kézi) hozzáadásakor megadod a frekvenciát, a moduláció 256 qam, a jelátviteli sebesség pedig 6000 legyen, ne pedig az alapban adott 6900.
igaz, ue40f6100 alól írom, de ilyesmi az elérési út; menü -> adás -> csatornabeállítások -> kézi hangolás -> digitális csatorna hangolása -> új -> a fent leírt értékek megadása -> keresés![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz dethroner #69027 üzenetére
így igaz, főként a hazai képviseletnél futnak össze a szálak, de ha - szerződés alapján - ő biztosítja a szervizes, támogatási...stb hátteret, akkor megteheti, hogy csak azokra a készülékekre adjon a vonatkozó törvényben előírtakon felüli extrát, amiknek a forgalmazása során keletkezett extra bevétel az ő kasszáját gazdagítja, a jelenlegi jogi szabályozás mellett más kötelezettsége nincs, mint az 1 év kötelező jótállás.
a gyártó nem is foglalkozik ezzel országokra lebontva, hiszen minden országban más és más a vonatkozó jogszabály és kötelezettség, ezért vannak a hazai képviseletek, akik az alapján működnek.
te és egy ismerősöd leszerződtök egy gyártóval - de egymással nem álltok üzleti kapcsolatban -, mind a ketten más és más országban működtök mint cég, mind a ketten eltérő, adott országra vonatkozó jogi szabályozás alapján, te a haszonkulcsod ellenében adsz x, ő pedig szintúgy azért y extra szolgáltatást, melyikőtök fog jogi kötelezettség hiányában díjmentesen elvégezni olyan munkát, amivel kapcsolatban nem a saját, hanem a másik cég zsebelte be a hasznot?
amit bekarikáztál, az gondolom sablonos szöveg, és nem változik, ha nem regisztrálható a készülék.
nem csak a samsungnál van ilyen, sorra futják a köröket más gyártók termékeivel kapcsolatban is.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz odipapa #69253 üzenetére
a regisztráció csak az egyik oldala a dolognak, a regisztráció során kiállított igazolólap csak az eredeti jótállási jeggyel és számlával együtt érvényes - ez szerepel is adott regisztrációs lapon, illetve a vonatkozó szerződési feltételekben is -, de az már más kérdés, hogy megfelelő samsung jótállási jegyet nem fog tudni bemutatni - amivel érvényes lenne a hosszabbítás -, hiszen nem olyan helyen vásárolt, ahol azt adtak volna a készülék mellé.
igen, problémás volt a rendszer, mert részadatok alapján is engedte elvégezni a regisztrációt, de a regisztráció alapját képező megfelelő samsung jótállási jegy nem áll rendelkezésre, így nem érvényes a regisztráció és bukott a dolog...
nem, nem vagyok samsung dolgozó, de várom a megkeresésüket, ha már ennyit védem őket, bár megteszem ezt más cégekkel is, ha (szerintem) jogos![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz odipapa #69258 üzenetére
a samsung - ahogy előttem is írták - elérhetővé tette a mintát a honalpján; link, és szerződési feltételeiben is szerepel a kapcsolódó kitétel, így aztán emberke mondhatja, hogy nem tudta, de sokra nem megy vele...
harcolja le az üzlettel, ahol a készüléket vásárolta, hogy nem megfelelő hazai gyártói jótállást kapott!
ja, hogy az már nem megy, mert akkor jobb volt az olcsóbb ár, de azóta az üzlet megszűnt...
amennyiben makita terméket fogok vásárolni, úgy először azt fogom ellenőrizni, hogy megfelelő forrásból és megfelelő jótállással vásároljak, de erre ők is felhívják a figyelmet, ahogy sok más gyártó is.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #94529552 #69269 üzenetére
szerencséje volt, de mobiltelefonnal is sok ilyen eset volt már, szélsőséges esetben még a fizikai sérült készüléket is javították méltányossági alapon, díjmentesen.
szerelője válogatja, hogy mennyire foglalkozik a jótállási jeggyel...stb, de továbbra is áll, hogy jogilag elküldhették (volna) a fenébe...
vagy olvasták/figyelembe vették a regisztrációs problémát, és az alapján tértek el a szabályozástól az ügyfél számára kedvező irányba.
lefogadom, lenne 10 ilyen eset, abban lenne bőven olyan is, amikor kiszámláznák a kiszállást a nem megfelelő jótállási jegy miatt. -
kali
legenda
válasz Tutu7030 #69274 üzenetére
amennyiben rendben a Flashget által leírtak, úgy szerepel már adott listában a típus?
mobiltelefonnál tapasztaltam, hogy az új típust nem tudtam egy ideig regisztrálni, mert nem vitték még fel a listába.
jelezve lett a samsung irányába, felvitték a típust, és utána már ment a regisztráció.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz littlerock #69350 üzenetére
szoláriumban nem az igazi - bár sötétít valamennyit -, de meghatározott típusú 3d tv készülékekhez jó.
több szériához is ilyet adnak alapban.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz littlerock #69352 üzenetére
okés, bocsi, közben visszaolvastam.
jó hozzá az ssg-5100gb is, a h6400...stb szériákhoz is ilyet adnak alapban.
nekem az ue40f6100 mellé ilyen szemüvegeket adtak, használjuk ezeket is, nem mondom, hogy nincs kényelmesebb szemüveg, de azért nem annyira vészes, szerintem simán használható.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz athomi #69682 üzenetére
kérdezz rá, mert nem mindegy, hogy hivatalos magyarországi, vagy hivatalos magyarországi samsung jótállás, a regisztrációhoz és a kiterjesztett hazai samsung jótálláshoz utóbbi kell, és hivatalos samsung jótállási kegyet kell kapni, ami ilyesmi; link
a bolti jótállási jegy, legyen az bármilyen is, ha nem samsung, nem lesz okés a regisztráció és az az által nyújtott többlet.
Új hozzászólás Aktív témák
- War Thunder - MMO Combat Game
- Apple asztali gépek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- BestBuy topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Renault, Dacia topik
- Szamurájbarát az új GeForce driver
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen