Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz andaman #75680 üzenetére

    igaz, ami hasonló esetre emlékszem - eltérő gyártó termékéről és egy külföldről beszerző üzletről volt szó -, az már nem mostanság volt, de ott az lett a vége, hogy a másik oldalról vizsgálták inkább, és az lett a mondás, hogy az üzlet köteles megfelelően tájékoztatni a vásárlót a feltételekről.
    nem hiszem, hogy kötelesek lennének ilyen listát kiadni, de ezt csak saját kútfőből mondom most, később fogok csak pontosan utánanézni, már csak kíváncsiságból is.
    félreértés ne essék, nem a samsung miatt, annyi közöm van csupán a céghez, hogy veszek néha ilyen gyártmányú telefont vagy tv készüléket.
    azt viszont köztudottan nem titkolom, hogy nem szeretem a bolti garanciás, külföldről szürkén/feketén behozott...stb. termékeket, illetve azok árusítóit sem, de ez is csak szimplán a vásárlói hozzáállásom.
    arról nem is beszélve, hogy ha csak szabadidőmben - sok van mostanság - ugyan, de pont szervizek, üzletek...stb. ellen irányul sok tevékenységem, segítek vásárlói/felhasználói panaszokat megfogalmazni, megbízásból eljárok ilyen ügyekben a panaszosok helyett, szóval ok nélkül pláne nem szoktam gyártókat, azok képviseleteit, szervizeket, szolgáltatókat, vagy bármilyen kereskedelmi egységeket védeni, mert pont nem szerethetnek engem... :))

Új hozzászólás Aktív témák