Hirdetés
Aktív témák
-
muveszur
addikt
Felhívtam a Samsung ügyfélszolgálatát, és a következőkben a hivatalos álláspontot láthatjátok
A szolgáltatónál vásárolt Galaxy S-re 1+1 év a garancia, az elsőt adja a Samsung, a másodikat pedig az adott szolgáltató.
Ha megvan az eredeti, Samsung által kiállított garanciajegy, akkor az első évben mindkét helyre vihetjük a telefonunkat, a második évben csak a szolgáltatóhoz.
Amennyiben nincs Samsung garanciajegyünk, a 2 év alatt csak a T-Mobile-hoz vihetjük a telefonunkat, vagy pedig lehet pótolni a hiányzó garanciajegyet.A Samsung garanciajegy pótlása:
Írjunk egy emailt a reklamacio@partner.samsung.com címre, amiben a következőket kell megadnunk.
-Típus
-IMEI szám-Név
-LakcímEzután pedig a Samsung postázza az eredeti garanciajegyet.
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen alaplapot vegyek?
- Bittorrent topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Megkerülhetik környezetvédelmi törvényeket a chipgyártók az USA-ban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- BestBuy ruhás topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Hőszivattyu medencefűtés
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest