Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz nggabi #8148 üzenetére

    Majd egyszer megmutatom az autómat és csekkolhatod a gyári alkatrészeket, meg a futott 320k km-ert. ;)

    Az a 80k km-enkénti csúcs felújítás, hát hogy is mondjam....vicces????
    Érdekes, hogy az enyémben és a többi cégesben is kibírtak kb. 200k km-ert a gyári csúcsok, az enyémben 2 lett a teljes futása alatt felújítva....(tehát még 2 érintetlen, viszont mostanában kezdenek megfáradni, mert alapjáraton nincs meg a 220bar, csak 190-200 és picit ráz)

    A castrol olaj, nem tudom hogy jön ide, arról nem írtam sehol :U

    Látod ezért is írtam, hogy konkrétumokkal cáfolj, de látom az nem megy, hát e van.
    (ja egyébként tényleg van hiba egy szintén a renault által nem elismert tipushiba létezik a 106 lovas 1.5dci-knél, 200k km körül széthullik bennük a hatókar csapágy, mert sz@r anyagból van --> 7k körül van az új minőségi csapágy)

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák