Új hozzászólás Aktív témák

  • Szergei

    tag

    „Teljesen véletlenül“ nekem is sikerült játszanom valamennyit az orosz nyelvű verzióval, egyelőre csak a DX9-es rendererrel tudtam megnézni. A tapasztalataim alapján mindent maximumra húzva 1280x1024-ben (AA és AF nélkül is) jóval lassabb egyes helyeken, mint az alapjáték ugyanazon a konfiguráción (Core 2 Duo E6600, 4 GB RAM, GeForce 8800 GTS 512 MB, WinXP Professional x64). Általában azért bőven 30 FPS fölötti értékeket jelzett a FRAPS, de volt, hogy ez leesett 20 alá, a minimum eddig 15 volt. Szűrőkkel viszont kész röhej: 1024x768-ban néztem először: 4XAA, 16XAF mellett stabil 4 FPS, az AA-t kikapcsolva 14-15... Az viszont tény, hogy brutálisan jól néz ki. A fényhatásokon túl a karakterek kidolgozottsága, és a pályaelemek részletessége is sokat javult. Ezért azt gondolom, hogy a GSC által a maximumbeállításokhoz megadott gépigény is többé-kevésbé reális lehet, ami nem kevesebb, mint egy Core 2 Duo E8500 vagy Athlon 64 X2 6000+, 4 GB RAM, GeForce 9800 GX2 v. Radeon HD 3870 X2 és persze Windows Vista SP1-gyel... (Elvileg két „DX10-only“effektet tud az 1.5-ös X-Ray engine, a Dynamic Wet Surfaces-t és a Volumetric Smoke-ot.) Nem hiszem, hogy egy újabb patch drasztikus sebességnövekedést fog eredményezni... A gyengébb részletességre ez nem érvényes, ahhoz vélhetően ugyanolyan gép kell majd, mind a ShoC esetében.

Új hozzászólás Aktív témák