Hirdetés

2018. október 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6001) Komplexinum válasza Dhampir (#6000) üzenetére


Komplexinum
(újonc)

Tudom. :) De ez a játék örök emlék marad nekem! :) Nagyon jó! :) :))

(#6002) Dhampir válasza Komplexinum (#6001) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Próbáld ki hozzá az SGM modot is, ha van kedved.

(#6003) Komplexinum válasza Dhampir (#6002) üzenetére


Komplexinum
(újonc)

Hmmm... Utána néztem ennek az SGM módnak, de nem nagyon találtam róla leírást. :F Ez a mód pontosan mit tartalmaz? Mivel lesz jobb a játék? :)

(#6004) Dhampir válasza Komplexinum (#6003) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Kicsit kiegészíti küldetésekkel, keveset változtat is rajta (apróbb módosítások, például Agropromba átlépve először a Stalkerekhez kell menni)). Kitörésekkel alapból nem találkoztam benne, csak a "nappali sötétséggel".

(#6005) Komplexinum válasza Dhampir (#6004) üzenetére


Komplexinum
(újonc)

Értem... Köszi az infót! Majd mindenképp kipróbálom! :) :K :))

(#6006) Dhampir válasza Komplexinum (#6005) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Itt a CS mappájában SaGa-nak köszönhetően megtalálod.

Ajánlom figyelmedbe Shield honlapját is.

(#6007) Komplexinum válasza Dhampir (#6006) üzenetére


Komplexinum
(újonc)

Uhumm... És ezeket hogyan kell felrakni? Mert vissza olvasgattam jó pár oldalt, és mindig valami zavarodás volt, hogy rosszul tette fel valaki, meg a sorrend, meg stb... :F :D

(#6008) SaGa59 válasza Komplexinum (#6007) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Nálam ott van az SGM könyvtárban az összes szükséges fájl (az alap CS-on kívül) meg az olvass-el.txt, amiben le van írva a telepítési sorrend.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#6009) Komplexinum válasza SaGa59 (#6008) üzenetére


Komplexinum
(újonc)

Uhh, tényleg... Bocsi, de nem rég keltem... :D Már meg van nekem is. :) Amúgy csak az a kár, hogy nincsen benne multiplayer... Akkor 100%, hogy jó páran játszanának a játékkal. :D :DD

(#6010) Komplexinum válasza SaGa59 (#6008) üzenetére


Komplexinum
(újonc)

Esetleg még azt meg lehetne csinálni, hogy multiplayer hangulata legyen a játéknak, hogy ketten, vagy többen beszélgetünk a játék közbe Team Speak 3-on, vagy Skypeon :) :))

(#6011) SaGa59 válasza Komplexinum (#6010) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A sztalker széria nem a multiról szól. Lehetne persze multit csinálni belőle, de szerintem a nagy tömeg (ami a multiban óhatatlanul előjönne) megölné a hangulatot, ahogy az ET vagy CS jellegű pár perces rövid villámakciók is. Nehéz úgy multizni, hogy sokat kell gyalogolni a Zónában, mindig együtt a csapattal, órákon át.
Viszont tegnap hallottam, hogy létezik idehaza egy "élő" sztalker "Klán", akik paintball vagy airsoft (az nemvolt teljesen tiszta, hogy melyikről van szó) fegyverekkel, sztalkernek öltözve csatáznak romos gyárépületekben. Többet nem tudok róluk, csak egy a Zónáról meg a sztalker könyvekről szóló beszélgetésben bukkant fel, hogy ilyen is van.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#6012) Komplexinum válasza SaGa59 (#6011) üzenetére


Komplexinum
(újonc)

Ejha. Róluk még nem is hallottam... :Y :F

(#6013) sklopp


sklopp
(őstag)

Üdv sztalkerek! Belekezdtem a Clear Sky SGM modba. Feltettem hozzá a "hangolt fegyverek" kiegészítőt is. No most egyes fegyverekkel van pont bajom, pl. Abakan. Olyan szinten szór még egyes lövésnél is, hogy 20-30 méterről tiszta véletlen bármit eltalálni, körülbelül mintha köveket dobálnék. Ráadásul távcsővel, pontosság +60%-al megnövelve. Ugyanakkor az alap, egyszerű Viper 5 tökéletesen pontosan talál. Nem tudom, az SGM mod okozza, vagy a fegyver kiegészítő. Aki próbálta, mi a tapasztalata?

(#6014) Dhampir válasza sklopp (#6013) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

A Viper volt az egyik leggyakrabban használt fegyverem fosztogatók és mutánsok ellen.

(#6015) Sensut válasza sklopp (#6013) üzenetére


Sensut
(őstag)

Dettó helyben. Ugyanez a bajom nekem is, képtelen vagyok egy kutyát 10 méterről eltalálni :) Szerintem a hangolt fegyver patch a szar, mert azért ennyire nem rosszak ezek a fegyverek a valóságban. Újra is teszem az SGM-et a fegyver patch nélkül.

(#6016) sklopp válasza Dhampir (#6014) üzenetére


sklopp
(őstag)

Én is kedvelem, de mellette mindig kell egy távcsöves feltuningolva nagyobb távra. No erre lett teljesen alkalmatlan az Abakan.

(#6015) Sensut : Én is ezt fogom tenni, mert így használhatatlan. Ráadásul a pénz is elég vékonyan csordogál, én meg egy vagyont ráköltöttem a tuningra, a fegyver meg sz...t sem ér.

(#6017) SaGa59 válasza Sensut (#6015) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Azért nagyon ne lepődj meg, ha a foltozott fegyverek nélkül rosszabb lesz a helyzet. Nem kell használni, csak egy lehetőség... Általában mind az erejüket, mind a pontosságukat, mind a lőtávjukat növeltem a fegyvereknek, csak talán három túlspilázott pukkantyúnál kellett csökkenteni valamelyik paramétert, mert egy pisztoly vagy egy sörétes ne legyen már mesterlövész puska...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#6018) Sensut válasza SaGa59 (#6017) üzenetére


Sensut
(őstag)

Akkor az SGM-mel van baj, mert az alapjátékban nincs ilyen gond a fegyverekkel. Rúgnak, szórnak ott is, de azért ennyire nem. Pedig nem jellemző az SGM-re ekkora ferdítés.

(#6019) sklopp


sklopp
(őstag)

Üdv sztalkerek! Újra az SGM modról pár szó. Az Abakan pontosságának hiányára visszatérve, újraraktam a modot, kihagytam a fegyver kiegészítőt, most rendben van, pontos a fegyver. Egy érdekes meglepetés: Sötétvölgybe kellett átmenni, már szép pénzem összejött, 170-180 ezer rubelem volt. Visszajöttem Szemétdombra, még volt némi ténykedés, átmentem Kordonba felvenni a jutalmam, fejlesztettem egyet a ruhán, majd egyszer csak "nincs elég pénzed" szöveg. Hogy hová tűnt a pénz, rejtély. Érdekes ez a mod!

(#6020) sklopp válasza sklopp (#6019) üzenetére


sklopp
(őstag)

Módosítás: a pénzt a két bandita rabolta el, akik a bolhapiacnál kifosztottak. Már olyan rég játszottam az eredetivel, kiment a fejemből.

(#6021) Dhampir válasza sklopp (#6020) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

:DD

Egyébként az SGM-ben a Szeméttelepre átlépve nem fogadtak a vámszedő banditák, így üzletelni sem lehetett velük. A Bolhapiacos letámadás viszont ugyanúgy megtörtént, mint az alapjátékban.

(#6022) sklopp válasza Dhampir (#6021) üzenetére


sklopp
(őstag)

Pontosan. Mellesleg Sötétvölgyben nem sikerült megszerezni Jar bácsinak a fejlesztéseket. Egy meglett a halott barátnál a benzinkúti tartály tetején, egyet a szabadságos főnök adott az alapjátékban, de most nem akarja. A harmadik sehol.
A kereskedőnek beígértem egy Héj artifakt beszerzését, de azóta sem találok, pedig még a mocsárban felszedtem a jó kis Veles detektort.

[ Szerkesztve ]

(#6023) Dhampir válasza sklopp (#6022) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

A Complete moddal próbáltad már? Igaz, hogy az alapsztorin nem változtat-ha jól tudom-de hibajavításokat tartalmaz.

(#6024) sklopp válasza Dhampir (#6023) üzenetére


sklopp
(őstag)

Még nem. Egyelőre ezt próbálom tovább vinni. Bár sokszor próbára teszi a türelmemet. Az agyamra megy, mikor 3 méterre állok szemben a banditával, 8 őzsörétet beleeresztek, a fickó meg csak görnyedezik, aztán simán tepsibe küld egyetlen lövéssel. Ugyanez teljes tár az Abakannal, ő meg egyet lő és végem. A kutya marcangolja a lábam, a teljes sörétes tárat beleürítem, meg se nyikkan, csak tovább öl, ha nem fejbe találom, semmi eredménye. Ezek nem kicsit rongálják a sztalker idegeit. Meg persze a játékélmény is erősen gyengül.

(#6025) Dhampir válasza sklopp (#6024) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

A hosszú bandita-kabát olyannyira golyóálló, hogy még az arcát is megvédi. :K

Ezek talán ilyen SGM-es hülyeségek, túlzások, habár még az alapjátékban is túlontúl golyóállók voltak a fosztik.

(#6026) Sensut


Sensut
(őstag)

CS SGM-el más bajok is vannak. Pld. lefeküdtem 23-kor, aztán újra 04-kor és megébredtem délelőtt 10 után. Elég félhomály volt, ám déli 12-kor teljesen besötétedett. Vagyis (néha) rosszul számolja a napszakokat is ha közben alszol egyet.

(#6027) Aarpok válasza Sensut (#6026) üzenetére


Aarpok
(őstag)

"déli 12-kor teljesen besötétedett"

Az nem hiba SGM sajátosság már a COP - hoz készült 1.7 verzióban is jelen volt (ha jók az emlékeim), de ott legalább ki lehetett kapcsolni.

Аарпок

(#6028) Sensut válasza Aarpok (#6027) üzenetére


Sensut
(őstag)

Elég fura sajátosság :) . Na de végül is elmentettem és visszatöltöttem a játékot, s akkor helyre állt a szép, napsütéses dél.

(#6029) Dhampir válasza Sensut (#6026) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Ez nem a "Nappali sötétség" (vagy valami hasonló névvel illetik)? Ki lehet kapcsolni az SGM beállításában.

(#6030) Sensut válasza Dhampir (#6029) üzenetére


Sensut
(őstag)

De igen. Viszont ebben a CS SGM-ben nem lehet kikapcsolni, csak a COP-ban. Nem tart tovább pár percnél és viharral jön. Eddig mindig kikapcsoltam a COP-ban és sohasem láttam hogy néz ki, hirtelen azt hittem, hogy hiba :U

(#6031) Dhampir válasza Sensut (#6030) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Elég kellemetlen a viharban csámborogni, kicsit nehezít a játékon.

(#6032) Sensut


Sensut
(őstag)

Na, de ezt a cumit.

Ez a szerelő valahogy oda került az ajtóba (Korbonban a sztalker bázison), nekem meg be kellene mennem, hogy tovább jussak. Valahogy befele átugrottam fölötte, de kijönni már nem tudok a szűk hely miatt, és más kijárat nincs :W . Megpróbáltam mindent, de nem reagál semmire. Még lelőni se tudom. Próbáltam korábbi mentéseket is, de mindig ide spawnolja valamitől, holott bent lenne a helye az asztalnál. Az elején jó volt, de itt már alaja ment az SGM-nek. Fel is adom a francba. Az NPC-k katasztrofálisak ebben a modban. Hol egymást lökdösik folyton, hol engem lökdösnek félre az útból. Folyton útban vannak. Voltak kereskedők, akik egyszerűen megbolondultak és elszaladtak a pályáról (!). Voltak zöld testőrök, akik gondoltak egyet és elkezdtek rám lőni egy adott pillanatban. A CS bugos volt, emlékszem, na de ennyire azért nem. Először simán végigvittem, aztán a Complete sokat javított is az alapjátékon. Itt valami el lett tolva, mert ez az SGM nem jött össze valami jól. Talán ez csak egy kísérlet volt a későbbi COP-hoz.

(#6033) rétisün válasza Sensut (#6032) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

nálam szerencsére ilyen szörnyűségek nem fordultak elő, amikor én játszottam végig az sgm-et. igaz az a seregA-lus féle verzió volt, utána az alapjátékot is végigtoltam azzal még egyszer.

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#6034) Aarpok válasza Sensut (#6032) üzenetére


Aarpok
(őstag)

Legutóbb win10 - en vittem végig (magyar szinkronos) és össz-vissz 2 - szer akadt ki.Sajnos a Stalker játékok már alapban sem problémamentesek és némelyik mód csak tesz még rá pár lapáttal.

Аарпок

(#6035) Sensut válasza Sensut (#6032) üzenetére


Sensut
(őstag)

A kitörésektől lett a baj. Megjelentek a kitörések és mindenki elmenekül, mint rendesen. Amikor ez az ürge visszajön, akkor az ajtóban telepedik meg. A kitörés alatt be és ki tudok járni, viszont elmenekül az is bentről, akivel beszélnem kellene :N . Na, de itt van ez a manusz, egy testőr:

Ezeket a testőröket fel lehet fogadni pénzért, de én kerülöm őket, mert több bajt okoznak mint hasznot. Mégis mindig rám ragadnak és nyargalnak utánam. Ha megállok, ők pár méterre megállnak mögöttem és várnak, amíg tovább megyek. Qvára idegesítőek tudnak lenni. Ezzel az történt, hogy megállt az ajtóban teljesen elállva azt s én nem tudtam kimenni rajta sehogy sem. Mondhattam neki bármit, felfogadtam, hogy védjen stb., de ő meg se mozdult onnan. Szerencsére le tudtam őt lőni és a társai se akadtak ki e miatt. Talán velük is problémázott :D . Szóval, azt hiszem újrakezd és Complete lesz a vége. Sok újdonságot úgyse hozott ez az SGM. Nem úgy, mint a COPos verzió. Az űberfasza volt :K .

(#6036) Dhampir válasza Sensut (#6035) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Érdekes, mert nem voltak Kitörések abban az SGM-ben, amivel játszottam és nem piszkáltam bele.

(#6037) Sensut válasza Dhampir (#6036) üzenetére


Sensut
(őstag)

Itt vannak, és elég hülyén. Pld. bármikor átmegyek a Szeméttelepre vagy Kordonra, lesz egy robbanás és jelzi, hogy gyorsan fussak menedékbe. Jön a kitörés, és mindenki menekül a megadott helyre. Elég kezdetleges szisztéma, mert vannak fedett épületek ahonnan ki kell menekülni egy kevésbé fedett menedék alá :) . Az egyik ilyen épület a független sztalker bázison van az ajtótálló szerelő esetében. A kitörések eltartanak vagy 1 percig, aztán megy mindenki a dolgára. Ez nem is volna baj, de annyira összezavarja az NPC-t, hogy jó időbe telik mire mindenki visszatalál a helyére (ha visszatalál egyáltalán). Szóval látszik, hogy kezdetleges próbálkozás volt nem túl sok sikerrel, mert a CS MI-ja még nem volt felkészülve ilyenre.

(#6038) Dhampir válasza Sensut (#6037) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Ez jelentősen lerontja a játék-élményt. :(

(#6039) proci985 válasza Sensut (#6035) üzenetére


proci985
(MODERÁTOR)

a complete se jobb.

clear sky, sok evvel kesobb. 1.510es patch, complete mod.

tapasztalatok:
- gyakorlatilag kihereltek az eredeti SoC gazdasagi rendszeret. nem lehet/erdemes szornyeket vadaszni, artifactok kisebb szammal es sokkal veszelyesebb helyekrol (osszesedtem a legjobb detektort az elejen), eladasi arak gyengebbek
- nincs penz, de legalabb minden egyes belepeskor a garbagera lehuznak a banditak az osszes penzzel. persze az egyik upgrade csak naluk elerheto. guideokkal valamennyire ez kezelheto, de nem sokkal.

teljesen el lett szurva a harcrendszer.
- az ellenfelek a nehezsegi szinttol fuggoen talalnak, lotavon belul. tehat ameddig egy Makarovval lotav szelerol gyakorlatilag lehetetlen barmit is eltalalni, addig az AI fix %al fejbetalal. bonusz: masternel ugy emlekszem ez 50% volt
- ez mar swampnal is idegorlo, masteren gyakorlatilag haromnal tobb ellenfel komoly kihivas. ezzel magaban nem is lenne baj, pl Far Cry szeria is ilyen, csak ott a designerek a jatek elejere raktrak olyan fegyvert amivel valamit el lehet talalni. nahat itt nincs. (a torott Vintarba nincs loszer). ellenben nagy csapatokban jovo AI annal inkabb.
- a kedvencem az volt, amikor elkuldtek a militarys emberke baratait kifustolni. a negy stalkert a kb 6 AKkal felszerelt katona masodpercek alatt pusztitotta ki, utanna pedig sok sikert az elso verttel felvenni a versenyt jobb fegyverekkel es jobb vertel felszerelt ellenfelekkel, amik mellesleg wallhackot es aim cheatet hasznalnak
- wallhackot, mert onnantol, hogy az ember az AI vonzaskorzeteben van es ujratolti az allast, onnantol az AI pontosan tudja hol van.
- aim cheat, mert ugye a fegyver pontossagatol fuggetlenul tala az AI fix szazalekban.
- ugy altalaban az elerheto vert gyengebb, mint ami az ellenfeleknek van.
- a segito AI utoljara a TIE fighterben volt ennyire hasznalhatatlan.

--

nehezebb a jatek, mint a SoC Oblivion Lost 2.0 volt, ami azert nagy szo. utobbit letoltam masteren sok-sok eve.

a Clear Skynal anno talan 1.504nel kezdtem amikor kijott, aztan eleg hamar megturtam az LTX filejait es ujrabalanceoltam magamnak. ugy gondoltam sok ev utan visszanezek hatha jobb lett... hat meg mindig bugos, kb ketoranketn CTDzik, nagyon durvan kiegyensulyozatlan, plusz ahogy tudom a vege tovabbra is olyan felkesz, mint volt.

kar erte, de ez szornyu.

--

de mondok egy jot is: 5760x1080ban kicsit el van csuszva az UI, de tokeletesen megy.

[ Szerkesztve ]

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#6040) Aarpok válasza proci985 (#6039) üzenetére


Aarpok
(őstag)

A gránátot kihagytad főleg mesteren kellemes mikor a fosztogató a 3. faluból dob fejbe vele illetve sokasával dobálják néha 4 - 5 is jött egyszerre.

Аарпок

(#6041) Sensut válasza proci985 (#6039) üzenetére


Sensut
(őstag)

A CS-t egy kicsit olyan Counter Strike-osra próbálták venni, ami nem jött össze jól. Én próbálkoztam mindenféle frakciókhoz csatlakozni és úgy tovább menni, de nem sok értelmét láttam. Amikor az elején beálltam a sztalkerekhez, képtelen voltam Kordonból átjutni a Szeméttelepre, mert ott vártak közvetlen az átjárónál a fosztogatók vagy 20-an tele gránátokkal meg szuper okos sörétesekkel, és valósággal özönlöttek mindenhonnan az egész telepen :). Ha nem álltam be egyetlen klánba se, akkor volt a legtűrhetőbb a játékmenet. Nehezebb Stalker modokkal játszottam már, itt ami idegesít az a lebutított mesterséges intelligencia, mintha egyenesen banditáknak álcázott robotok ellen indulnál, akiket kimondottan gyilkolásra programoztak volna be. Ez szinte teljesen alá tett a kereskedésnek, a fejlesztéseknek és főleg a megbízásoknak. Egyetlen jó újítás a CS-ben Limansk városa volt, az a terület tetszett. Minden egyéb csak lineáris, erőltetett akció sajnos. De mivel STALKER ez is, ezért része a sorozatnak.

(#6042) Awacs111


Awacs111
(lelkes újonc)

x-ray engine működése leállt.Mit tegyek?Segítsetek légyszíves!

(#6043) proci985 válasza Aarpok (#6040) üzenetére


proci985
(MODERÁTOR)

completeben hala egnek az AI annyira nem dobal granatot.

Sensut: jaja, egyszer regen mar letoltam, gondoltam hatha a modok valamit javitottak... hat nem nagyon.

[ Szerkesztve ]

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#6044) Awacs111


Awacs111
(lelkes újonc)

A MEGA hová tölti le a fájlokat meg a többit?

(#6045) borovi válasza Aarpok (#6040) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Gránát dobálós móka máshol is van. Most tolom az SGM 1.7 + Geonezist. Na, éppen Kardánt itatom, javíttatom vele a cuccaimat a Szkadovszkon, amikor elkezdenek ordibálni kint az Alphák (rendszeresen 2 csapat jön egyszerre, hogy igazi buli legyen), és már szórják is a fejemre a gránátokat!
Be, a zárt térbe, kívülről, a lemezfalon keresztül!

[ Szerkesztve ]

(#6046) Dhampir válasza borovi (#6045) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Szerintem nem érdemes bekapcsolni az Alfa csapatokat, legalábbis eddig többnyire elrettentő dolgokat olvashattam róluk. :D

(#6047) sklopp


sklopp
(őstag)

Hali sztalkerek! Ez az CS SGM verzió kezd az agyamra menni. Még egészen stabil volt, amíg el nem értem Jantarba. Onnan kezdve mintha megkergült volna a game. Ennyit még nem dühöngtem az eddigi összes moddal. Hol percenként összeomlik a szokásos "leállt az xrengine" hibával, hol már a menü betöltése közben, van hogy fél óráig megy gond nélkül, de ez a ritkább eset. Új pályára lépéskor eltenném a távcsövet, összeomlik. Újraindítom, megint. Aztán megint. 3-szor egymás után. De bármikor, van hogy csak állok egyhelyben, crash. Nem mondanám, hogy egy sikerült mod.

[ Szerkesztve ]

(#6048) rétisün válasza sklopp (#6047) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

nálam nem sz*rakodott ennyit, úgy emlékszem....a seregA-lus verzióval játszottam, de ha ennyire crashelt volna, biztos nem állok neki utána még az alapjátéknak is.

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#6049) SaGa59 válasza rétisün (#6048) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Csatlakozom, bár én a GOG-os CS-ra tettem rá, nálam se volt vele semmi gond, a szokásos CS problémán (a fejünk felett lebegő ufó árnyéka a környéken) kívül.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#6050) sklopp válasza rétisün (#6048) üzenetére


sklopp
(őstag)

+ (#6049) SaGa59 is: Nem tudom, mi lehet a baj az enyémmel. Az alapjáték megy gond nélkül, magyarítással. Nekem még valami ősi reloaded változat van, .mdf és .mds fileban, + 5 patch file 1.5.03-tól 1.5.07-ig, meg a magyarítás. No mindegy, azért kitartó vagyok.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.