Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PeL

    addikt

    válasz Blizzardking #8882 üzenetére

    Teljesen egyetértek :R

    A lootról meg annyit hogy minden "class"-hoz ami itt frakcióban nyilvánul meg külön be van állítva egy loot range, amin belül variálja a játék hogy mik lehetnek a spawnolt NPC-knél. Ezeket is ugyanúgy át lehet írni. Ez a gun addon amúgy meg SGM 2.1-ből lett ki importálva, és Davideverett is leírta hogy nem állítgatott rajta semmit hanem csak átrakta, mellesleg az SGM 2.2-ből pont ezért lett kiszedve az összes addolt fegyver mert a legtöbb (amik benne vannak a gun addonban is) egyáltalán nem olyan paraméterekkel rendelkezik amilyennel kellene rendelkeznie és ebből kifolyólag túl erősek, felborítják a játékegyensúlyt. Az ENOT Edition lényegében pont erről szól hogy a fegyvereket amiket belepakolt a játékba a készítő be is configolgatta, még ebben is találtam egy kettőt ami nem igazán perfect, de lényegesen jobb a helyzet mint a gun addonban, az tényleg katasztrofálisan felborította a játékot nálam, főleg mikor megtaláltam azt a sörétest, nem tudom már mi volt a neve de vagy 100 méterről egy lövéssel leszedtem vele egy vérszopót, söréttel, teljesen összehúzta a célkeresztet. A legtöbb fegyver túl erős benne. Na jó mindegy, nem szapulom mert azt mondjátok hogy csak az ENOT-nak akarok reklámozni de tényleg sokkal jobbak abban a fegyverek mondhattok akármit :P

Új hozzászólás Aktív témák