- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Linux kezdőknek
- Mobilinternet
- Microsoft Excel topic
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mesterséges intelligencia topik
- Amazon Prime Video
- Amazon
-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #30028 üzenetére
Ha jól értem, itt a továbbjutással akadt gondod? Mert az egyszerű, nem kell foglalkozni a képlettel egyáltalán. Szerintem azt nem sztalkereknek találták ki . Szóval, össze kell gyűjtened ezeket a cuccokat a lehallgatók elkészítéséhez (3 nyáklap a Szennyvíztisztítónál, 2 nyáklap az Állomáson, forrasztókészülék Fürgétől és a többit Fáraó adja):
Miután Kardán belőtte a forrasztót, használnod kell, hogy lásd a menüjét:
Itt:
1. Tervezési paraméterek: C1, C2, L1, Megf. ezeket a Beméréssel elintézed, majd Rögzítés és Befejezés:2. Az eredményeket a Tervezési adatokban tekintheted meg, vagyis a két lehetséges megoldás: 93-186, 58-269.
3. Ezután már csak be kell írnod az N1 és N2 mezőkbe az adatokat:
N1 = 93 vagy 58
N2 = 186 vagy 269Összeállítást megnyom és kész. Mehetsz is jelenteni Fáraónak:
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #30054 üzenetére
A lényeg az, hogy a COC egy stand-alone mod alap (sztori nincs), vagyis nem kell hozza az alapjáték, ezért külön, saját mappába telepítsd. A frissítéseket innen letöltheted és manuálisan is hozzácsaphatod, de az auto update-el is működött nekem utólag. Aztán itt vannak különféle cuccok (add-onok) hozza a magyarítással együtt, válogathatsz belőlük. A fegyver modot mindenképpen tedd fel.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #30056 üzenetére
Má rég kipróbáltam. Az igazság az, hogy beleuntam, mivel nincs egy története, ami motiválna, hogy tovább menjek benne. Kipróbáltam vagy 3 karaktert is, aztán beleuntam. El lehet vele tölteni az időt, próbálgatni az add-onokat, de semmi új nincs benne egy roncstelepen kívül. Amikor nincs más mod, és tényleg unom magam, akkor elindítom és megyek egy-két pályát benne, s annyi. Minden esetre indulásból a Loner karaktert érdemes választani, mert vele valahogy képbe kerül a játék.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #30198 üzenetére
Más területek nem tartoznak a Halál ellenhez, azok azért vannak benne, mert az alap SGM-et nem törölték. Lényegében azokon a pályákon már az SGM sztori fut és jó sok zombit meg kell ölni a kivonulás után. Annyi nem is volt Pripjátyban, nekem mindig Jupiteren teljesült a feladat, mivel azt a területet is elözönlötték a nagy kitörés után.
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #30203 üzenetére
Kell egy jó távcsöves puska, azzal lehet messziről tízedelni őket, fejbe. A gauss a legjobb, ha van. Az a baj ugye itt az SGM-ben, hogy a kivonulás után minden cucc odalesz. Na de én azt csináltam, hogy már előzőleg odamentem a szoborhoz és elrejtettem egy zsákba egy csomó hasznos holmit, ruhát, PKM stb. jó sok lőszerrel. A zsákhoz viszont csak akkor nyúltam, miután a helikopterek elhúztak és engem kiraboltak, vagy mi történik ott. Amikor aztán jött a támadás, meglepetésükre zombájék bazi nagy tűzerővel kerültek szembe .
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #30210 üzenetére
Dehogy a mackóhoz . A Prométheusz szoborhoz, a mozi előtt, ahol kivonuláskor csapdába csal a monolit. A rendes alapjáték itt ér véget és kezdődik a szabad játék. Csakhogy az SGM-ben még ki is rabolnak itt, ami azt jelenti, hogy elvesz mindened, ami nálad van. Kapsz egy gyenge gyíklesőt minimális lőszerrel és egy valami szvettert. Annyi. Ha szerencséd van, a monolitosokat eddigre már kinyírták a társaid, de ha nem, akkor már halottak és a zombik mellett még a monolitosok is lőnek rád. Ez mester fokozaton qurvára nehéz, mert egy golyó is sírba tesz. Ekkor jön jól a helyben elrejtett cucc.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #30214 üzenetére
Még volt egy rablás az SGM-ben, de a 2.2-ből kivették, mert nem volt igazán emberi csak úgy elvenni mindent, amiért a szegény stalker annyit szenvedett Viszont ezek a kirablások nagy népszerűségnek örvendenek a klasszikus SOC modokban (ST2, Fotograf, Return of Scar). Ezekben több alkalommal is seperc allatt kirabolnak csak úgy.
-
Sensut
őstag
Tudtok erről a modról valamit? Elég jónak néz ki így kívülről.
-
Sensut
őstag
válasz shield #30315 üzenetére
Elindítottam, qrvára szép - egyelőre ennyit tudok mondani . Egy olyan pályán kezdődik, amivel eddig csak a Lost Alphában találkoztam. Egy teljesen új karakter vagyunk, a sztori is teljesen új... De ha jól látom, akkor mindössze csak két pálya lesz benne? Nem tudom még, majd közlöm...
-
Sensut
őstag
válasz shield #30319 üzenetére
Ez angol verzió, és profi a fordítás is, nem valami gépi xar.
Egy órányi játék után azt mondom, hogy tetszik, jól indul a történet. A főhős Klim, aki a 80-as években Csernobilben lakott. A 86-os kitörés előtt pár nappal a családok titokzatos levelet kaptak, amiben valakik figyelmeztették a katasztrófára. A lakók komolyan vették, elhagyták a helyet azonnal és a katasztrófa valóban megtörtént. Azok a titokzatos valakik az életüket mentették meg akkor, és most Klim visszatér régi otthonába, ami már a második kitörés óta maga a Zóna. Feladata megtalálni azokat a titokzatos embereket, akik akkor figyelmeztették a veszélyre és ezzel megmentették sokak életét. Azok a valakik eddigre már ki tudja kikké nőtték ki magukat a Zónában...Az hiszem Pripjáty külvárosának hívták ezt a pályát a LA-ban, itt indul a játék:
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #30327 üzenetére
Én még nem juttam messze benne mert a Souppal foglalkozom még, de azt észrevettem, hogy nem egy akció mod, hanem amolyan "Halál ellen" szerű nyomozósdi. Tetszik, mert nem kell túl sokat futkosni benne, mivel csak 2 pálya van mindössze, ha jól látom. Erőssége pedig az, hogy szép. Még ilyen szép grafikát nem láttam Satlkerben.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #30333 üzenetére
Ez jól hangzik . Valamikor én is AK-val lövöldöztem a katonaságnál. Pistol Mitraliera .
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #30335 üzenetére
91-92 telén. Azok a régi szép idők...
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #30340 üzenetére
'71
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #30332 üzenetére
Szerintem unalmas, semmitmondó ez a Chernobyl Chrionicles. Akik ilyet csinálnak, jobb lenne ha könyvet írnának és az olvasásához akkor nem kellene áramot fogyasztani. Annyi a duma benne, hogy hosszú percekig csak olvasod és olvasod a sódert, aztán átmész egy másik épületbe és újra olvasod és olvasod a laska párbeszédeket. Az első benyomásom az volt a modról, hogy jaj de szép, és ennyivel is maradtam: szép és annyi. A sztori jónak indul, de nem lesz belőle semmi. Tényleg semmi. Nagyot csalódtam benne, felejtős .
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #30371 üzenetére
Akkor inkább fogjatok neki lefordítani az OGSE-t, az tényleg igéretes alkotás. Csak az alap SOC-ot kell kibővíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
FIGYELEM!
Közkívánatra a StalkerSoup topik neve megváltozott
-
Sensut
őstag
Annyira rég nem jártam a COP-ban, hogy rendesen hiányolom. Látom nagyban megy itt a Diverzáns. Én egyszer próbáltam volt, de az egyáltalán nem volt működőképes. Akkor most mi is kell ahhoz, hogy játszható legyen? Shield oldalán az a patchelt csomag jó?
-
Sensut
őstag
Már ne is haragudjatok, de ez valami vicc ugye a Diverzánsban?
Hát még ez?
Mindig dicséretes, ha van egy kis perverzió a játékban, de ez már elég ízléstelen, mégpedig a két fő kereskedő Ennél bénább modelleket csak a Postalban láttam anno. Valakinek tényleg elszállt az agya, amikor ezeket betette oda. Amúgy az egész modra jellemző egyfajta naivitás. Ennyire bénán mozgó mutánsokat még egy modban sem láttam eddig. Mintha direkt csinálták volna, hogy ennyire félszegen mozogjanak. A fegyverek is mozgás közben a szemedet verik ki, főleg a kés. Kés? Az a bárd vagy mi a csoda. Hogy került épp az egy katonatiszt kezébe Annyira erős, hogy még a legnagyobb mutánst is pár csapással leteríted vele, pedig hegye sincs. Mondjuk ez régi COP SGM betegség, de a bárd már tényleg nem illek bele a képbe.
Amúgy a sztori is elég zavaros, egy szétdarabolt SGM. Kell mindenkinek valami előbb, de semmi sincs ott, ahol mondják. Pedig semmi sincs elrejtve, minden csak le van téve szem elé. Az oroszoknál két véglet van ilyenkor: vagy úgy elrejtenek mindent, hogy az isten se kapja meg, vagy pusztán csak leteszik valahova, ahol 100 méterről már látni lehet. Ez a mod az utóbbi kategória -
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #31591 üzenetére
Itt voltak beírásaink a Slayer modrol, de ez akkor volt. Lehet, hogy azóta javították?
-
Sensut
őstag
válasz shield #31595 üzenetére
Hát nekem eddig az SVD nem ízlett, mert hiába, hogy mesterlövész, annyira bugyután viselkedik, hogy csak. Mellesleg a ravasz meghúzása után késve tüzel sokszor. Ha kapásból kell lőni vele, akkor cumi van. Igaz, hogy nem fejlesztgettem. Aztán az Abakan istenesen rúg, sorozat tüzelni képtelenség vele, mert mire 4-5 golyót kilő, már az eget célzod vele. Ez is alapjáraton van, de azért ennyire nem lehet rossz alapból sem ez a fegyver. Meg az összes AK széria ugyanaz. Szinte képtelenség velük sorozattüzelni. A Grozának van beépített gránátvetője, ami nem működik. Nem lehet átváltani rá. Aztán az a sok összevissza cifra fegyver nem is tudom mire jó, mert egy lére megy az egész. Én feltuningoltam egy Saigát és egy G36-ot, s azokkal elvagyok egyelőre. A G36 sokkal jobb távcsövesként is, mint az SVD
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #31591 üzenetére
Igen, megkaptam a "no_bust" patchet, köszi. Nem mintha zavarna, megszoktam már, de azért kipróbálom, hogy milyenek ruhában is a hölgyek
-
Sensut
őstag
válasz shield #31605 üzenetére
Hát, utólag ami COP modra emlékszem, hogy jól működtek a fegyverek az a A Szövetség Ideje volt (Gladiator 2). Más modokkal amire emlékszem az a helyzet, hogy extrémre van húzva bennük minden, ezért nehéz lenne azok után belőni úgymond normálisra. Pld. Misery vagy COC, vagy Solyanka/Stalkersoup. Az OGSE-ban is jól működnek, viszont ott csak az alap fegyverek vannak, meg plusz 1-2 más. Az a mod sem igazán a fegyverekről híres. Ha nem okoz gondot a Groza, akkor be kell kapcsolni, bár én úgyse használom a Grozát. Sose kedveltem, csak a gránátvetője miatt, amíg kerül egy másikra is gránátvető.
-
Sensut
őstag
A Diverzánsban a Skadovskon a kezembe nyomtak egy levelet valami "összekötőtől". A levél az Erőmű területéről beszél és megjelölt egy helyet a térképen a Kör antennáknál, hogy ott kell(ene) találkoznom az összekötővel. Csakhogy ott a környéken sincs senki és tudtommal ebben a modban az Erőmű sincs benne. Mi ez az egész, aggódnom kellene e miatt?
-
Sensut
őstag
válasz Riot Gin #31610 üzenetére
Megvan, beugrott. Ott van lent az alagútban az illető Ez ugyanígy benne van az eredeti SGM-ben is még az elején, csak itt az Informátorral úgy összekevertek mindent, hogy a sorrend sehol se talál, azért nem jöttem rá. Azt nem tudom, hogy számít-e az éjszaka, én éjjel mentem oda. Később tudom hogy számít, amikor Jupiteren kell találkozni velük. De az Erőművel kapcsolatban valami nem tiszta.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #31616 üzenetére
Nekem ez a Diverzáns Shield oldaláról és az ő magyarításával idáig tökéletesen megy. Ott vagyok, hogy most toborzom a csapatot Pripyatba.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #31623 üzenetére
Hát ha nem matattál bele, akkor a mentések, screenshotok és log fájlok a "user_data" mappába kerülnek, nem pld. a megszokott "_appdata_"-ba, vagy hasonló. Ez alapból működik ebben a Diverzánsban s ha nem, akkor tedd be ezt az fsgame.ltx fájlt, mert valami azzal nem jó.
-
Sensut
őstag
Én meg azt a fejlesztést nem találom az Informátornak, ami a Fűrésztelepnél van (?), a páncél fejlesztést. Felkutattam mindent a fűrésztelep környékén, de sehol se találom. A konténereknél levőt keresd a kis oldaltetőn annál a legbelső garázsnál, amiben a bandita boss van. Arra a tetőre a párkány mentén tudsz eljutni a csöveken.
Itt van 2 másik gránátvetős fegyver, amiken a gránátvetőt nem lehet használni:
-
Sensut
őstag
Engem nem érdekel, nem használom egyiket se, csak jeleztem Shieldnek, ha javítani akarja a fegyvereket. Ez a mod engem egyáltalán nem győzött meg Amint befejeztem - delete.
shield: nekem is mindig odarakta az eredeti SGM-ben, gondoltam, hogy ezen is változtattak a Diverzánsban. Csakhogy sehol se találom itt. Egyébként én le se veszem az ujjam az F-ről, szinte mindenhova már úgy megyek
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz shield #31679 üzenetére
A hibajelentések, amiket korábban írtál volt, azok mintha az alpha csapatokra vonatkoznak, talán azokkal lehet valami gond. Próbáld meg kikapcsolni az SGM beállításokban. Én az elején vagy 2 hullám után kikapcsoltam, mert az agyamra mentek és semmiféle crash nem volt eddig. Nem akarom elkotyogni, de már nagyjából kivégeztem a 3 nagy pályát és most kell átmennem Sötét Völgybe, de még egy összeomlás vagy fagyás sem volt eddig ebben a modban, pedig sokszor elég nehezen találtam fel magam benne és sokszor kóboroltam el-vissza a pályák közt potyára. Ilyen szempontból stabil a játék, bár Janovnál eléggé laggol néha. Kíváncsi leszek Sötét Völgyre. Úgy látom ez nem az az SGM, amelyikben a Raktárakhoz is át kell majd menni, csak Sötét Völgy van benne. De mondom, az alpha csapatok nálam kikapcs már az elején.
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #31696 üzenetére
Tehát, néhány alapbeállítás, de figyelem - EZ CSALÁS!
- a cipelhető súly növelése (két fájlban kell átírni adatokat). Például, hogy 250 kilót tudjál vinni, de 260 legyen a maximum:
1. gamedata / configs / system.ltx
max_weight = 250
2. gamedata / configs / creatures / actor.ltx
max_item_mass = 250
max_walk_weight = 260 ;ez adja meg a maximum kilót, ami általában 10-zel több.
- hogy ne fáradjál cipekedés közben:
gamedata / configs / creatures / actor.ltx
jump_power = 0.01 ; minél több 0 az 1-es előtt annál kevesebb erőt veszítesz ugráskor - pld: 0.00001
jump_weight_power = 0.05 ; minél több 0 az 5-ös előtt annál kevesebb erőt veszítesz ugráskor túlsúllyal - pld: 0.00005
stand_power = -0.005 ; minél kevesebb 0 az 5-ös előtt annál hamarabb nyered vissza az erődet amikor megállsz - pld: -0.5
walk_power = 0.000008 ; minél több 0 a 8-as előtt annál kevésbé fáradsz menés/futás közben - pld: 0.000000008
walk_weight_power = 0.0001 ; minél több 0 a 8-as előtt annál kevésbé fáradsz menés/futás közben túlsúllyal - pld: 0.00000001
- a játékos alap mozgási sebességei:
gamedata / configs / creatures / actor.ltx
jump_speed = 7.6 ; minél nagyobb szám annál nagyobb az ugrás magassága.
climb_coef = 0.7 ; minél nagyobb szám annál magasabbra kapaszkodik.
run_coef = 2.1 ; minél nagyobb szám annál gyorsabban megy.
sprint_koef = 2.6 ; minél nagyobb szám annál gyorsabban fut.
run_back_coef = 1.8 ; minél nagyobb szám annál gyorsabban fut hátrafelé.
walk_back_coef = 0.8 ; minél nagyobb szám annál gyorsabban sétál hátrafelé.
- tárgyak / szereplők elérési távolságának növelése (pld. párbeszédkor vagy zsákok dézsmálásakor és kereséskor):
gamedata / configs / system.ltx
take_dist = 2 ; minél nagyobb a szám, annál távolabbról ered el a célt, de 3-nál nagyobb már sokat ront a játékmeneten!
gamedata / configs / creatures / actor.ltx
pickup_info_radius = 5 ; minél nagyobb szám annál távolabbra "látsz" kereséskor (a "használ" gomb).
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #31697 üzenetére
Még valami. Ha valaki úgy jár, mint én, hogy elveszti a zsoldos ruháját és már nincs honnan szerezni egyet ahhoz, hogy bejusson a zsoldosok közé, akkor szóljon, mert küldök egy ideiglenes fájlt, amivel a janovi csapos csajszitól 15500-ért vehet egyet. Én nem tudom hova lett, pedig egyet őriztem a ládában direkt erre a célra. Most meg nézem és sehol sincs és már az sincs ahonnan zsákmányolhatnék egyet
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #31699 üzenetére
Nem lesz több küldetésük, ezt a 2.2-es SGM-ből tudom, mert abban sem volt több Hacsak itt a Diverzánsban nem módosítottak és tettek be többet, de kétlem.
Erdő: a helyzet az, hogy én már a játék végén vagyok. Kivégeztem már Sötét Völgyet is, még van egy-két potya feladat a kereskedőknél, amik utólag jelentek meg és annyi. Ezért nincs honnan szerezzek zsoldos ruhát, már csak a gyár melletti zsoldosok maradtak életben. Kinyírtam volna őket is, de a kapuőr halhatatlan, ezért barátkoznom kell velük A feladat a gyárnál, amit adnak, a kontrollerrel, egy nagy nulla, azért nem kavartam volna velük, de aztán beugrott, hogy csak annyi feladat lesz náluk. Lehet kereskedni, bár gyenge a felhozataluk. Mellesleg ott a testőr, vagy mi, nem kamel valamiért, mert egyedül ő veszettül lő rám és üldöz az udvaron
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #31703 üzenetére
Nyugodtan kiállhatsz a Hajnalosoktól, és bármelyiktől, miután nem adnak feladatot. A banditák Zatonon is csak egy feladatot adtak, aztán annyi. Kiálltam tőlük, beálltam Hajnalosnak, aztán meg nem álltam be sehova. Ha kiállsz egy klánból akkor független leszel és helyreállnak a korábbi kapcsolataid. Elvileg, bár itt elég bugos ez a klánosdi, hamar össze lehet zavarni vele a játékot s a végén te leszel egy közellenség
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
- Motoros topic
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Futás, futópályák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- HP ProBook 645 G4 szép állapotban, AMD Ryzen 2700U, magyar világítós bill. gyári gari 2024-ig
- HP EliteBook 860 G10 (A13YRE8) - ÚJ - 16" üzleti notebook - i7-1365U, 16GB, 512SSD, W11 pro
- HP 14-em0001ne - ÚJ - 14" FullHD IPS notebook - Ryzen 3-7320U, 8GB
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- BONTATLAN ÚJ iPad Pro 2021 2022 M1 M2 Chip 11 és 12,9 128-2000GB DEÁK TÉRNÉL AZONNAL ÁTVEHETŐ
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs