-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
muddy_waters
csendes tag
Gyerekek, megvan a szaggatásra/akadozásokra a megoldás.
Alapból a játék jobbára 1 magot használ, meg a többiből egy-egy picit, mert nyilván félre van programozva. Az az egy mag viszont majdnem mindig a maximum közelében fut, és ha eléri a plafont, akkor beszaggat a gém (ez a Resource Monitor-ban jól látszik, fene tudja hogy hívják ezt magyarul, Erőforrásfigyelőnek? Inglis vindóz rúlz).
A megoldás: át kell állítani az xrEngine.exe process Affinity-jét (akár az általam fentebb linkelt programmal, akár a Task Manager-ben a Processes fül alatt jobb gomb és onnan), hogy csak egy magot használjon, leokézni, aztán meg ugyanígy visszaállítani 4-re! Az eredmény: gyönyörűen használja mind a négy magot nálam, nagyjából egyenletesen, így szemre a max teljesítmény kétharmadánál feljebb nemigen megy egy-egy mag, és olyan folyékony a játék, amilyet még nem láttam. Visszatöltöttem egy állást, és felgyalogoltam a mocsárban az outposttól a zatoni aknás kijáratig, közben megvártam, hogy 3 vaddisznó kiirtson 6-7 banditát a közbeeső "Settlement" nevű helyen, aztán kiirtottam a vaddisznókat, de sehol egy akadás. Éééélményszámbamenő.
Innen van amúgy az okosság. Ugyan a Clear Sky-ről beszél, de nálunk is működik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!