Új hozzászólás Aktív témák

  • Kotomicuki

    senior tag

    Nekem az a bajom a több fegyvert a játékba mod-okkal, hogy ha értelmet is kellene, hogy kapjanak, akkor eléggé táposak is lesznek köztük, hiszen az x az n-ediken, uo fegyverre a kutya sem kíváncsi. De ekkor meg, ezt a táposságot kompenzálandó, vagy ellenséges lények hordái árasztják el az amúgy szinte kihalt zónát, vagy olyan über kemény ellenfelek kerülnek elő, amik nagyon visszavetik a játékélményt - az alapjáték, néha módot is ad ezek elkerülésére, "átugrására", hogy ne legyen folyamatos mission impossibble érzése az ezt nem kívánóknak (amúgy sem Rambo, vagy Terminator a játék címe). Ha meg nem kap kompenzációt, akkor egy sima fps-é redukálja az ennél sokkal többet érő játékot.
    Meg még az is gond, hogy van mód korán megszerezni egy über táp fegyvert, vagy már eleve egy ilyennel indul a karakter és emiatt fölösleges és túlzott nehezítéseket kap a játékmenet.

    Az alapjátékban volt ~5 pisztoly és választhattál, hogy rombolóerőt, tárkapacitást, csendességet, vagy pontosságot "kérsz-e" és eszerint választottál (és néha még használható is volt a pisztoly, míg a 9 mm-es géppisztolyokat csak addig és kényszerből használta az egyén - de csak kutyák és ehhez hasonló kaliberű ellenfelek ellen - , amíg össze nem szedett annyi zsét, hogy az AKSU-ját, sörétesét fenn tudja tartani, mert annyira gyöngék voltak). A többi fegyvernél is volt hasonló rendezési elv, még ha ránézésre alig különbözött az is adatlapjuk. A mod-oknál már ezt a különbözőséget sem tudom mindig felfedezni: van egy-két über fegyver, ezek mielőbbi megszerzése a cél - a többi fegyver meg (emiatt is) használhatatlan - , utána meg lejtmenet, mert vagy mindenki elhasal előtted, vagy lépni nem tudsz a nyakadba respawn-oló lények légióitól.

    [ Szerkesztve ]

    A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

Új hozzászólás Aktív témák