Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz horush #5836 üzenetére

    Egyébként annyira nem adják egyszerűen a számlajóváírást, arra készülj fel szerintem! Én anno eléggé megküzdöttem velük, több sikertelen, elutasított telefon után, végül aztán, mint fentebb írtam, ajánlott levélben küldtem el nekik, illetőleg másolatban a hírközlési felügyeletnek, és a fogyasztóvédelemnek is a panaszt, és erre aztán már megfelelő válasz volt! Non-stop azzal védekeznek, hogy 72 órán belül mindig el lett hárítva a hiba, így aztán nem jár neked semmi! De miután ugye már vagy két hete alig volt netem és telefonom is csak hébe-hóba, így felhívtam őket, és megkérdeztem, hogy mennyi a garantált havi, éves, akármilyen rendelkezésre állási idő...?! Na most már pontosan nem emlékszem az értékre, így inkább le sem írom hanem kérdezd meg Te is, de az biztos, hogy végül erre hivatkoztam! Amúgy az ügyfélszolgálaton ez alól is próbálnak kibújni, hogy az nem egészen így van, meg stb..., szóval beszélnek mellé, de ragaszkodni kell hozzá, hogy ezt konkrétan mondják ki, hogy mennyi a garantált rendelkezésre állási idő, adott időintervallumban! Ezen kívül javaslom írd fel a hívás időpontját, és annak a nevét, akivel beszélsz! Továbbá én már előtte is jegyzeteltem, és pontosan irkáltam a kimaradások időpontjait, amit szintén betettem a levélbe, összesítve is! Ha jól rémlik így lassan egy év távlatából, már több mint egy hetet tett ki összesen a kimaradás... Szóval némi időmbe beletelt, illetve pár száz Ft-ba a levél feladása, de végül megérte, mert aztán ~1,5 havi teljes számlának megfelelő jóváírást kaptam!

Aktív témák