- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Aliexpress tapasztalatok
- Debian GNU/Linux
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Amazon
- Proxmox VE
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- Microsoft Office és Office 365 topic
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blackmate
senior tag
válasz focvis #27919 üzenetére
Én is Budapest Banknál vagyok és csacsogtam is tegnap az ügyfélszolgálattal. Elmondta, hogy január 28.-ától jobban figyelik a tranzakciókat
Számomra ez azt jelenti, hogy a február 10.-re beharangozott "erős ügyfélhitelesítést" már bevezették.
Egyébként én is épp Revolutot-ra akartam feltölteni és persze nem ment. Megkaptam a szokásos SMS kódot, de azt már nem fogadta el, mondván: "Sorry, 3D-Secure is not supported"
Ezzel annyi a gondom, hogy hiába készítettem "4 számjegyű internetes vásárlási jelszó"-t és telepítettem a BB appot, ahol pedig beállítottam, hogy push üzenetként hagyjam jóvá a tranzakciókat - egyik sem megy.
Remélem lesz valami megoldás erre... -
Blackmate
senior tag
Budapest Bank VISA kártyáról top up újra nem megy. Érdemes jelezni ezt az ügyfélszolgálatnak? Tudnak valamit érdemdem kezdeni vele?
-
Blackmate
senior tag
válasz Blackmate #29466 üzenetére
Bejelentettem kivizsgálásra. Az ügyintéző állítása szerint a Revolut nem állt át PSD2-re. Áprilisig adtak türelmi időt és a múlt hét folyamán (2021.04.12 - 18) át is állt a Revolut, de újra vissza mentek (3DS-re?), ezért nem működik az ügyfél megerősítés most. Ezt alá is tudom támasztani, mert múlt héten ment a feltöltés nekem is, mint ahogy sokan mások jelezték itt.
Viszont akkor ha most Revolut nem PSD2 kompatibilis, akkor hogy mehet más bankok kártyáival a top-up? Mindenki repülő rózsaszín elefánt csak a Budapest Bank nem?
-
Blackmate
senior tag
Budapest Bank kivizsgálás eredménye:
"... az elutasítás oka nem bankunknál keresendő, hanem a kereskedőnél. A probléma oka, hogy a kereskedő nem használ hitelesítést a tranzakciók során vagy a régi hitelesítési protokollal indítja a hitelesítést, ami a banknál nem felel meg a PSD2 elvárásainak, illetve a Pénzforgalmi törvénynek. Őszintén sajnáljuk, amennyiben a kereskedővel történt egyeztetés során azt az információt kapta, hogy az ügy megoldásában bankunk az illetékes.
Fontos tudnia, hogy a Revolut ismét a régi protokollon küldi a hitelesítéseket, ezért fordulhatott elő az, hogy míg korábban sikeres volt a vásárlás, most elutasításra kerül."Lehetséges, hogy a Revulot például a Budapest Bank felé a "régi protokollon" keresztül kommunikál, míg más magyarországi bankokkal már PSD2-t használ? Ezt én valami globális beállításnak képzelem el kereskedő/bank oldalon.
-
Blackmate
senior tag
Budapest Bank-os feltötős gondra írtátok, hogy a megoldás a Curve. Kicsit részleteznének?
Regisztráltam, látom az app-ban a Curve Cash kártyát és beraktam a Revolut-ot is. Hogyan tovább?
-
Blackmate
senior tag
Az ingyenes csomagban havi 1500 GBP-ig ingyenes a devizaváltás.
Mi történik, ha ennél nagyobb összeget váltok és előtte nem módosítok csomagot?
1. nem enged váltani
2. automatikusan átraknak pl Premium csomagba
3. megsarcolnak -
Blackmate
senior tag
Internetes vásárlásnál használtam a virtuális kártyámat. Forintban fizettem (SimplePay) és mégis EUR zsebből vont le. Volt elérhető összeg a HUF számlán is. Ilyenkor mit tudok tenni, hogy ne az EUR-ról vonja? Premium vagyok, ha ez számít.
-
Blackmate
senior tag
válasz zsola400 #41247 üzenetére
Köszi, eső után köpönyeg, a support is ezt javasolta. A harmadik emberrel beszélgetek, de úgy érzem a hiba nem az én "készülékemben" volt, mert 5 perccel a vásárlás előtt feltöltöttem a HUF számlát és mutatta is a rendelkezésre álló összeget, aminek bőven fedeznie kellett volna a vásárlást.
-
Blackmate
senior tag
Beszéltem, de 3 óra és kb 6 supportos után feladtam. Pattogtattak a top-up és a card payment csapat között. A rövid story:
14:09-kor feltöltöttem a HUF zsebet.
14:14-kor vásároltam egyet HUF-fal és az EUR-ból vonta le, mivel állításuk szerint a 14:09-es feltöltés még nem zárult le és nem volt elég fedezet a forint számlán.
A vicc, hogy az app a fenti időbélyegeket mutatja, sőt a feltöltésről letöltött statement is.
A vásárlás statementjében meg még nincs pontos időpont se, csak a ma nap, mivel az még pending transaction.
Próbáltam kihúzni belőlük valami infót, hogy oke, akkor az app-nak nem hihetek, akkor mégis mennyi időt kell várnom, hogy használhassam a feltöltött zsetont. Az egyik supportos mondott 1,5 órátNo ez van, ezt benyeltem, tanulópénznek jó volt, deviza zsebek deaktiválva, ha forinttal akarok fizetni.
-
Blackmate
senior tag
Hol tudom megnézni a premium előfizetésem forduló napját? Ha ma van és lemondom, akkor az összes premium szolgáltatás azonnal megszűnik vagy hónap végéig él? EUR váltás miatt használtam eddig a premium csomagot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Suzuki topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Gumi és felni topik
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Vezetékes FEJhallgatók
- EA Sports WRC '23
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...