- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Linux - haladóknak
- Crypto Trade
- Milyen routert?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
emeritus
tag
válasz PampaLeane #31866 üzenetére
Minden küldeménynél a feladó jogosult tudakozódni, intézkedni. A kérdés: hol a pénz? A Revolutnál feladóként az eredeti utalásod "hibás" voltát már jelezted, közreműködésük eredményére várnod kell. A visszautalótól is kérhetsz segítséget, pontosítva, hogyan küldjék el neked, ha hozzájuk kerül(t). Tőlük függ, hogy a Revolutra, vagy más számlá(d)ra küldik.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut