-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Takuun
aktív tag
válasz Takuun #26745 üzenetére
December 12.-én írtam, hogy egy próbautalásom nem érkezett meg 2 hét alatt. A live agent segítőkész volt, de az utóbbi 4 napban nem reagáltak semmire. Jelentem ma visszatérítették indoklás nélkül az 500 HUF próbautalás összegét. Így sajnos nem tudtam meg, hogy mi volt a hiba.
Ezzel egyidejűleg, úgy döntöttem, hogy a Befektetési részt bezárom, így eladtam az összes részvényem és a teljes összeget (tőke+nyereség) átvezettem a fizetési számlámra. Ma reggel 9:15-kor kiutaltam a magyar bankszámlámra a 8 számjegyű összeget, mely 1000 forintomba került Prémium felhasználóként (második utalás volt) és egy óra alatt megérkezett a pénz.
Könnyen használható és gyors alkalmazásuk nagyon tetszett, soha nem volt problémám velük, elégedett ügyfelük vagyok. De a neten olvasott random fagyasztások/zárolások/fiók megszüntetések teljesen elvették a kedvem tőlük. Ezt a kockázatot nem vállalom a továbbiakban, mert nem is azzal van gond, ha fagyasztanak és igazolni kell a pénz forrását, hanem a random feloldási idő ami lehet 2 óra vagy akár fél év is. Ezt mérlegelve döntöttem a kilépés mellett, mivel amúgy sem arra használom a Revolutot amire eredetileg kitalálták.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut