Új hozzászólás Aktív témák

  • Okami68

    csendes tag

    Sziasztok!

    Megerősítésre van szükségem.
    A kezdetektől fogva, amióta Rev kártyám van, kizárólag online vásárlásokra használom. Soha nem volt semmi gond, mentek a fizetések.
    Az utolsó három alkalommal azonban elutasításra került a kifizetésem. A kártyán van elég pénz, az adataim rendben voltak.
    Beszéltem az "élő ügynökkel", aki azt mondja, hogy valami kapcsolati probléma volt, ezért utasították el a fizetéseket. Javasolta, hogy reseteljük a kártyát és végezzek el egy fizikai vásárlást - vegyek egy boltban kaját, innivalót vagy bármit -, aztán onnan minden rendben lesz.

    Valami változott náluk? Mert eddig ilyen még soha nem történt és nem volt szükség semmiféle fizikai kártya használatra egy fizikai boltban.
    Valaki futott már bele ilyenbe? Működött?

Új hozzászólás Aktív témák