Új hozzászólás Aktív témák

  • warning19

    csendes tag

    Sziasztok!

    Igaz nem lakossági, hanem vállalti felhasználói voltunk eddig és sajnos még vagyunk a revolutnak, de gondoltam megosztom veletek a tapasztalatainkat.
    2 évig használtuk a legnagyobb megelégedéssel a szolgáltatásaikat, a 100 fontos csomagban voltunk. Semmi probléma nem volt velük, mindig jelezték, ha bármilyen szerződést, számlát fel kellett tölteni egy ellenőrzéshez. Néha megkérdezték, hogy milyen kapcsolatban vagyunk 1-1 céggel. 3 héttel ezelőtt viszont az eddig nagyon jó együttműködés átváltozott egy, elnézést a kifejezésért, de sunyi, gusztustalan, lerázós, ügyfelet hülyének néző szívatásba. Történt ugyanis, hogy blokkolták a belépést minden előzetes értesítés nélkül. Mikor felvettük velük a kapcsolatot, akkor jelezték, hogy van pár dokumentum amit szeretnének bekérni ellenőrzésre, de ne aggódjunk. Feltöltöttük a kért dolgokat, válaszoltunk pár kérdésre és 1-2 nap múlva feloldották a számlát. Ekkor elutaltunk róla némi pénzt, majd pár nap múlva megint nem tudtunk belépni. Ismét nem volt előzetes értesítés, ha írtunk nekik chat-et még válaszolni sem voltak hajlandók, hiába kértük, hogy emberrel beszélhessünk. Nem írták meg mit szeretnének. Ez ment napokig, majd a kollégám a privát fiókjából rájuk írt, kért egy embert akivel beszélhet, utána rákérdezett, hogy mi történt a céges fiókkal. A hölgy kedves volt, írta, hogy a vállalati ügyfelek nem hozzá tartoznak, de utánakérdez. Hamarosan jelentkezett, hogy nemsokára lejár a munkaideje, de átadja az ügyet és egy másik ember jelentkezik ha van infó. A másik ember nem jelentkezett, ellenben a chat funkciót 1,5 napra blokkolták, nem lehetett bele írni, az volt kiírva, hogy túlterheltek és próbáljuk meg később. A vállalati chat-ből folyamatosan küldtük az üzeneteket, de semmi válasz nem jött. Mikor feloldották a privát chat-et akkor sem jutottunk előrébb, hiába kértük, hogy az illetékessel beszélhessünk, csak sablonos válasz érkezett, hogy mindent megtesznek, hogy gyorsan végezzenek. Egy idő után a céges fiókból már kicsit fenyegetőbb üzenetekre, küldtek néhány sablon választ, de semmi többet. Most már facebookon is rájuk írtunk, mert elfogyott a türelem, de bármit kérdezünk csak a sablon válasz érkezik, hogy ne aggódjunk ellenőrzés folyamatban van, hamarosan jelentkeznek. A nyilvános facebookos panasz látszólag nagyon nem tetszik nekik, mert azonnal reagálnak, de érdemben semmit nem tettek eddig. írtunk nekik panaszlevelet, de arra még nem válaszoltak. 14 napja van blokkolva a belépés és csak a sunnyogás megy a részükről.
    Ha valakinek van bármi ötlete, hogy lehetne kisajtolni belőlük a pénzt, ne tartsa magában.

Új hozzászólás Aktív témák