-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
warning19
csendes tag
Sziasztok!
Igaz nem lakossági, hanem vállalti felhasználói voltunk eddig és sajnos még vagyunk a revolutnak, de gondoltam megosztom veletek a tapasztalatainkat.
2 évig használtuk a legnagyobb megelégedéssel a szolgáltatásaikat, a 100 fontos csomagban voltunk. Semmi probléma nem volt velük, mindig jelezték, ha bármilyen szerződést, számlát fel kellett tölteni egy ellenőrzéshez. Néha megkérdezték, hogy milyen kapcsolatban vagyunk 1-1 céggel. 3 héttel ezelőtt viszont az eddig nagyon jó együttműködés átváltozott egy, elnézést a kifejezésért, de sunyi, gusztustalan, lerázós, ügyfelet hülyének néző szívatásba. Történt ugyanis, hogy blokkolták a belépést minden előzetes értesítés nélkül. Mikor felvettük velük a kapcsolatot, akkor jelezték, hogy van pár dokumentum amit szeretnének bekérni ellenőrzésre, de ne aggódjunk. Feltöltöttük a kért dolgokat, válaszoltunk pár kérdésre és 1-2 nap múlva feloldották a számlát. Ekkor elutaltunk róla némi pénzt, majd pár nap múlva megint nem tudtunk belépni. Ismét nem volt előzetes értesítés, ha írtunk nekik chat-et még válaszolni sem voltak hajlandók, hiába kértük, hogy emberrel beszélhessünk. Nem írták meg mit szeretnének. Ez ment napokig, majd a kollégám a privát fiókjából rájuk írt, kért egy embert akivel beszélhet, utána rákérdezett, hogy mi történt a céges fiókkal. A hölgy kedves volt, írta, hogy a vállalati ügyfelek nem hozzá tartoznak, de utánakérdez. Hamarosan jelentkezett, hogy nemsokára lejár a munkaideje, de átadja az ügyet és egy másik ember jelentkezik ha van infó. A másik ember nem jelentkezett, ellenben a chat funkciót 1,5 napra blokkolták, nem lehetett bele írni, az volt kiírva, hogy túlterheltek és próbáljuk meg később. A vállalati chat-ből folyamatosan küldtük az üzeneteket, de semmi válasz nem jött. Mikor feloldották a privát chat-et akkor sem jutottunk előrébb, hiába kértük, hogy az illetékessel beszélhessünk, csak sablonos válasz érkezett, hogy mindent megtesznek, hogy gyorsan végezzenek. Egy idő után a céges fiókból már kicsit fenyegetőbb üzenetekre, küldtek néhány sablon választ, de semmi többet. Most már facebookon is rájuk írtunk, mert elfogyott a türelem, de bármit kérdezünk csak a sablon válasz érkezik, hogy ne aggódjunk ellenőrzés folyamatban van, hamarosan jelentkeznek. A nyilvános facebookos panasz látszólag nagyon nem tetszik nekik, mert azonnal reagálnak, de érdemben semmit nem tettek eddig. írtunk nekik panaszlevelet, de arra még nem válaszoltak. 14 napja van blokkolva a belépés és csak a sunnyogás megy a részükről.
Ha valakinek van bármi ötlete, hogy lehetne kisajtolni belőlük a pénzt, ne tartsa magában.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Horgász topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest