Aktív témák

  • Terminátor 4.

    tag

    válasz Alvin_ti4200 #33 üzenetére

    Akkor jó a render sebessége, ha nem kell swappolgatnia a winchesternek. 512 mega körül még a legkisebb képet is swappolva számolja, ilyenkor a sebesség a felére is csökkenthet. 1 giga viszont a legtöbb dologhoz elég. Mondjuk építészeti vizualizáció, egyszerübb animáció, autómodellezés, ide elég az 1 giga. Végülis nem lesz nagy gond, ha kifutsz a memóriából, csak belassul a számolás, de nem áll le.
    A gond akkor van, ha fákat rajzolsz, vagy esetleg high-poly arcot festesz, vagy mondjuk megpróbálsz egy 2 db 400 megás Föld-textúrát elhelyezni egy gömbön:) Vagy hajat, szört számolsz. Vagy ha nagy felbontású HDRI-t használsz sok plusz árnyékkal. Na olyankor 2 giga kéne, vagy annál több is. A win 2 gb-ot kezel, a legtöbb progi 3d programmal 4-et is képes az ember, de még ebböl is könnyen kifut az ember.

    "Még visszatérek!"

Aktív témák