- Linux kezdőknek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Hálózatokról alaposan
- Adobe Lightroom topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
Aktív témák
-
Terminátor 4.
tag
válasz Alvin_ti4200 #33 üzenetére
Akkor jó a render sebessége, ha nem kell swappolgatnia a winchesternek. 512 mega körül még a legkisebb képet is swappolva számolja, ilyenkor a sebesség a felére is csökkenthet. 1 giga viszont a legtöbb dologhoz elég. Mondjuk építészeti vizualizáció, egyszerübb animáció, autómodellezés, ide elég az 1 giga. Végülis nem lesz nagy gond, ha kifutsz a memóriából, csak belassul a számolás, de nem áll le.
A gond akkor van, ha fákat rajzolsz, vagy esetleg high-poly arcot festesz, vagy mondjuk megpróbálsz egy 2 db 400 megás Föld-textúrát elhelyezni egy gömbön:) Vagy hajat, szört számolsz. Vagy ha nagy felbontású HDRI-t használsz sok plusz árnyékkal. Na olyankor 2 giga kéne, vagy annál több is. A win 2 gb-ot kezel, a legtöbb progi 3d programmal 4-et is képes az ember, de még ebböl is könnyen kifut az ember."Még visszatérek!"
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest