- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ubuntu Linux
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Hálózatokról alaposan
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Adobe Illustrator kérdések
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Legutóbb, amikor körülnéztem, még nem Ausztria volt kiírva a határon...
Mármint erre az oldalra... Amúgy honnan jön ez a parkos kattanásod?
Vasúti aluljáró, amin át lehet vágni vele, de úgy ám, hogy még az osztrák
rendőr is megnyalja mind a 20 sípját, ugyanis bringaút is megy arra, LOL.Autóval viszont nem férsz arra át, szóval ez bukta... Van autóm, de nem
fogom elővenni egy hátizsáknyi kaja kedvéért, pláne hogy még 2x annyi
ideig legyek úton. Persze nagybevásárlásra nem megyek rollerrel... -
NandorHUN
addikt
-
Kapanyél
őstag
Talán ez hiányzik a leginkább a rolleres rutinból: defenzíven hajtani.
Én úgy megyek járdán vele, hogy minden kapunál vagy autókijárónál lassítok, mintha éppen jönne ki valaki - természetesen a másik oldalra húzódva, amennyire csak lehetséges. Így a járdás átlagsebességem alig 10km/h.
Még sosem volt ezért balesetem.
Az tényleg nem működik, hogy húzod neki és cikázol. Még egy parkolóban sem számítanak az autósok arra, hogy a következő pillanatban már ott terem a rolleres, nem fog elsőbbséget adni. 80 év alatt a bicikliseket sem tudták megszokni...Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
nagyúr
-
nagyúr
Én kicsit más irányból közelíteném meg, pozitív motivációkat kellene életbe léptetni, mint pl. a többszemélyes-only sáv, dugódíj-kedvezmény (tudom...), ilyenek. Meg a tömegközlekedést lehetne többféleképpen barátságossá tenni - nekem pl. nagy feature lenne, ha a metrókon lehetne biciklit vinni, mert egy nap 35km tekerés az belefér, de minden nap...
(#124) NandorHUN: ez a percepció-alapú matek még akkor is nagyon félrevisz, ha helyes a percepció, amit pl. a reggeli csúcsban kétlek. Aki reggel viszi a gyereket, az sokszor délután nem, és fordítva. Én pl. 10km-t megyek gyerekkel, 20-at egyedül - akkor minek számítok?
Nem hiszem, hogy bárkinek joga van szemrehányást tenni az autósnak, ha a saját kényelmét tartja szeme előtt. Ötféleképpen húzza le az állam, ezek után ne kelljen már magát szarul éreznie, hogy használja az autót. Ha az állam (ill. a társadalom) azt szeretné, hogy kevesebb legyen az autós, akkor legyen az alternatív közlekedési formáknak kézzelfogható előnye.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
NandorHUN
addikt
Mondjuk mobilitás szempontjából az EUC a legjobb. Apró és ha fel is szállsz rá nem foglalsz több helyet mint egy gyalogos. Egyébként meg akkora mint egy táska.
Ennek ellenére pl. Németo-ban be van tiltva. Mondjuk ott elég erős az autoipar, szóval gondolom van egy elég ellenszél mindennek ami nem autó .[ Szerkesztve ]
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony Ericsson P990i dokkoló
- Logitech Combotouch 920-009625 Ipad - 7-8&9 TH Generációhoz.
- ONYX BOOX tok TAB ULTRA billentyűzettel, fekete
- Akció! USB-C - Lightinng kábel és Adapter! A készlet erejéig 2500Ft egyben!
- Apple Pencil 3rd Gen. USB-C, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest