Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz NandorHUN #73 üzenetére
Ne tulozzunk azert. A 15-18 atlagnak megteszi, de abban benne vannak a megallasok, ami az e-rollernel is van, azzal sem egyszeru 20 feletti atlagot menni. Es akkor ez atlag trekking / city / mtb, nem valami olyan, amit tervezetten ingazasra veszel.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz NandorHUN #98 üzenetére
Amikor dolgozni megyek (15 km+) akkor 20 alatt valamivel, ami tovább csökken a domborzattal Ez teljes út átlag, nem mozgási átlag. Ill. ez mind egy meglehetősen lassú MTB-vel.
Trekkinggel természetesen lehet ingázni, de ha rendszeresen 20-30 (vagy több) kilométert mész naponta, akkor érdemes ráoptimalizálni ezt-azt a sebességre.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz NandorHUN #120 üzenetére
Kicsit szerintem túlegyszerűsíted a dolgot. Rögtön azzal kezdve, hogy egyes szám harmadik személyben beszélsz a közlekedőkről, miközben sokan T/3-ban közlekednek (ie. gyerekek szállítása, stb.)
Nyilván tiltani hülyeség ezeket a cuccokat, viszont rendes szabályozás kellene hozzájuk, és annak szinte biztosan az lenne az egyik eleme, hogy a többször is említett 35-40 km/h tudású rollered jogosítvány-köteles lenne. Vszleg az is erősen korlátozva lenne, hogy hol mehetsz velük, ill. hogyan.
Az autó Budapesten az esetek túlnyomó többségében a 2. leggyorsabb közlekedési eszköz (a motor ugye gyorsabb). Amikor dugóban megyek (reggel), akkor a BKV minimálisan lassabb, és a bicikli is hasonló - lenne, ha a túlélés miatt nem jóval hosszabb úton mennék vele. Délután nem a csúcsban mozgok, ilyenkor autóval feleannyi a műsor, mint BKV-vel vagy biciklivel.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Én kicsit más irányból közelíteném meg, pozitív motivációkat kellene életbe léptetni, mint pl. a többszemélyes-only sáv, dugódíj-kedvezmény (tudom...), ilyenek. Meg a tömegközlekedést lehetne többféleképpen barátságossá tenni - nekem pl. nagy feature lenne, ha a metrókon lehetne biciklit vinni, mert egy nap 35km tekerés az belefér, de minden nap...
(#124) NandorHUN: ez a percepció-alapú matek még akkor is nagyon félrevisz, ha helyes a percepció, amit pl. a reggeli csúcsban kétlek. Aki reggel viszi a gyereket, az sokszor délután nem, és fordítva. Én pl. 10km-t megyek gyerekkel, 20-at egyedül - akkor minek számítok?
Nem hiszem, hogy bárkinek joga van szemrehányást tenni az autósnak, ha a saját kényelmét tartja szeme előtt. Ötféleképpen húzza le az állam, ezek után ne kelljen már magát szarul éreznie, hogy használja az autót. Ha az állam (ill. a társadalom) azt szeretné, hogy kevesebb legyen az autós, akkor legyen az alternatív közlekedési formáknak kézzelfogható előnye.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- BONTATLAN mophie powerstation pro XL (2022), 25K mAh, 3x USB-C -2 év gari-
- iPad Air 1 alkatrésznek eladó
- Apple Pencil 3rd Gen. USB-C, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás
- Sony Ericsson P990i dokkoló
- MOBIL/ Okostelefon Fotós & Videós tartozékok -Állványok, Mikrofonok, Vlog RigCage, SelfieBot, Gimbal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen