- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mura
csendes tag
válasz brumi1024 #18 üzenetére
Szerintem érdemes utánanézni, a Leaf I-et csak a 190 LE-s Passat DSG-vel tudja tartani, a Leaf II-t pedig csak a 240-es (szintén DSG-vel).
Természetesen lehet 11 M-ért a Leaf-et körbeautózó kompaktot kapni. És 11 M-ért lehet a kompaktot körbemotorozó motorokból kettőt is kapni. Sőt, ha adsz 11M-t a Kspeed-eseknek, akkor annyiból egy olyan Evo7-est építenek neked, amelyik a motorokat is körbeautózza.
A kérdés viszont az, hogy nulla fenntartási költséggel tudják-e mindezt (mert az elektromos autónál a fenntartás kimerül a kötelező gumik + évi 1 db 28e Ft-os szerviz költségben, illetve én casco-t is kötök). Áramot vagy köztéren, vagy itthon napelemről, és nincs
- olaj
- kuplung
- kettőstömegű
- váltó (manuális vagy automata, sima vagy duplakuplungos)
- turbó, kompresszor
- injektor
- izzítógyertya
- alacsony és nagynyomású üzemanyag-szivattyú
- hatszögletű olajszivattyú-tengely
- PD-elem
- vízpumpa
- vezérműszíj/-lánc
- EGR
- DPF
- katalizátor
- lambda-szonda
- légtömegmérő
- örvénycsappantyúOverclocking és vízhűtés csak volt - most már csak a család és stock cooler :)))
-
Burt1793
veterán
válasz brumi1024 #18 üzenetére
Persze, simán megfogja egy 2 literes tdi a villanyautót, szerintem az a változás most, hogy ugye a villanyossal nem kell sebességet váltani, csak lepadlózza az ember, a belső égésű motoros autók nagy része pedig manuál váltós, amivel tudni kell rajtolni (persze manapság a 10 milliós ársávban már a kompakt autók között is keresni kell a nem automatát, egy automata 2.0 tdi-nek 0-50-nél sem ellenfél az e-golf és azt is csak padlózni kell).
Figyelj, 2 literes tdi golf, jól extrázva kerül 8 millió forintba, akár automatával. 30 ezrenként kell kötelező szervizelésnél 50-60 ezer forintot költeni rá, 4 év, 200k km gari van rá, addig tartjuk meg. Most van benne 150 ezer km, semmit nem kellett rá költeni a kötelezőn kívül. Most is a szalonból kihozott nyári gumi van rajta (eco-cucc, nem kopik, annyira nem is tapad, 2,8baron jár), persze téli gumit kellett rá venni, külön felnin van.
200 ezer km-nél, jövőre elmegy jó 3 millió forintért. Tehát 5,5 liter * 2000 * (~370 forint) =~4 millió forint az üzemanyagköltség, vagyis 9 millió forintból meg van kb a 200 ezer km 4 év alatt.
Fogyasztása 5,5 liter/100km, egyáltalán nem spórolósan. Persze másfajta használatban van, városban ritkán megy.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5