Új hozzászólás Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
Hangos, ráz, nem olyan környezetbarát, többet is eszik stb. Most ez attól függ mihez hasonlítod. Egy Man SL se sokkal jobb összességében akkor már inkább EC12, a komolyabb buszok meg már jóval drágábbak, meg ezek nem is rövidtávosak (Setra LBH-622, Volvo B12B, Scania Century stb.) tehát ne mis fogják berakni rá. Rövid utakra nem raknak be ilyeneket az az igazság, mert az utas elviseli akármibe ül rövid távon, a sofőrrel van leginkább kicseszve, mert ő a fél életét abba üli le. Úgyhogy ide mindent betesznek amit tudnak, a nagy járatok már többségében normálisak.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
A Credo az tényleg rövidtávos busz, mármint attól függ melyik, mert van azokból is hosszabb távra. De a rövidtávosak vannak elterjedve gondolom azzal is mész. Voltunk vele hosszú úton mikor kidöglött egy nagy járat, hát az az igazság, hogy igen valóban szarrá kell pörgetni a haladáshoz, ilyenkor meg belemárthatják a farkukat az Euro 8564554542 motorjukba környezetkímélés/fogyasztás szempontból. Nem erre van kitalálva az egyértelmű.
Az Ikarusokkal se lenne semmi baj, csak igazából szét kéne kapni darabjaira és felújítani csutra, azt meg nem éri meg. Csak guruljon annyi szervizt kapnak és pancsolják bele a gázolajt. Így az olcsóbb. Pedig egy csutra felújított változattal haladni is lehetne normális szinten. Egyébként buszfüggő teljesen, valamelyik olyan állapotban van hogy tényleg alig megy és minden búg benne, de valamelyik egész tűrhető hangú és jól is ugrik.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Az automata gyilkolás itt is előfordul, benthagyja D-ben aztán rá a kézifék és ki nem szarja le. Csak közben az olaj meg melegszik meg nyíródik feleslegesen.
-
#90933760
törölt tag
Hátramenetben is így rángatnak. Már amelyik rángatós. Nincs azzal baj, csöcsrázó.
Ez nem rakja ki üresbe, végig morog a motor és remeg tőle a busz is. Ellenben a másik sofőrnél simán jár.
-
#90933760
törölt tag
Sok előnye van, útban meg nincs. Pl. kerékcserénél ha lassan rá kell járni bakra vagy épp meg kell mozgatni a kereket, valami rohadt szűk helyre kell bemenni, vagy mocskosul meg van pakolva és rohadt nagy az emelkedő vagy épp rohadt lassan kell lefele menni, vagy épp a réten megy az ember és azt nézi épp melyik gödörben akad fent.
-
#90933760
törölt tag
Hát igen. És vannak más, van még sok más hely is ahol kurvára nem becsülik meg és tisztelik a munkát, embert akármit. Az a legundorítóbb mikor családi vállalkozásba megy az ilyen.
Előfordulnak érdekességek, mikor a busz indexel, kanyarodna be jobbra, a motoros meg megelőzi szintén jobbról. Simán kitekerhette volna elé a kormányt ha nem veszi észre és elkenődik a busz oldalán.
A másik mikor megelőz a kocsi, majd bevág a busz elé, beletipor a fékbe merthogy ő le is akarna kanyarodni a kocsijával. Édesem, ésszel tele van a segged. És akkor ezek még csak a sima mindennapos dolgok amit a sofőrnek el kell hárítania. -
#90933760
törölt tag
Még régebben volt egy durrdefekt nemzetközibe kellett utasokat vinni, egy hulladék volt a busz is, szerszám nuku persze. Két órát kellett egy szájbarohasztott kerékkel szenvedni, de senki egy szót nem szólt és türelmesen vártak. Az egyik utasnak a csomagja szarrá ázott lent, mert a klíma oda folyatta be a vizet, de senki egy rossz arcot nem vágott, szerencsére nem volt benne semmi olyan amiben kárt tehetne. Maximális reszpekt az ilyen utasoknak.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Nem vagyok benne biztos, hogy ez egy fenomenális ötlet...