Új hozzászólás Aktív témák
-
Szia énis regisztrált tagja vagyok egyébként a DeLorean klubb nak
Énis láttam már az autót személyesen. Természetesen cooperálhatunk a témában. Mindent szívesen fogadok. Pláne tesztvezetést Én OT Shown láttam Megmutatták a motorját mindent Azért azt meglesik a népek az utcán hélyLalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
nagyúr
Köszi a választ!
Majd még átolvasgatom az oldalatokat mert érdekelne hogy miért pont ez a motor került bele. Nálam egyértelműen ez az autó leggyengébb része. Bár azt nem néztem hogy mekkorák a méretei csak abból gondoltam hogy 80 körüli sportkocsiknál ennyi súly is lehetett már sok.
Most találtam angol wikin hogy eredetileg Citroen Wankelt akartak bele. Az nem lett volna semmi bár ott más problémák jöttek volna elő (tömítés ). De hogy pont francia (Peugeot-Citroen-Volvo) honnan jött?
Colin Chapmen besegített? A dizájn meg Giugiaro? Azért mit ne mondjak vannak nevek a kocsi mögött.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
Multinacionális végtermék.
Azt olvastam hogy a katalizátor nélküli verziók 170 lovasak. Sőt az angol wikin még valami 200 lovas teljesítmény is feltűnt. Kár hogy az amcsik már akkor ennyire odavoltak a "zöldségért" mert az a 33 ló elég sokat tud számítani.
Amúgy a Wankel nem csak a fogyasztás miatt jobb hogy nem lett. Ugye anno szinte az összes autógyár megvette a licenszét hogy majd ők ezzel váltják le az Otto motort. Aztán az NSU még alkotott vele valamit meg a Mazda. Utóbbi az egyetlen aki a mai napig. Vannak hátrányai ahogy tudom a tömítések tartóssága, az olajfogyasztás az ami nem túl kellemes dolog. Ebből tehát jobb a PRA motor. Attól tartok egy jobb motor még inkább megdobta volna az árát. Főleg az eredeti 12.000 $-os árhoz képest ami ugye így is 25.000 $ lett. Csak így meg nagyon lemaradt a konkurensektől.
Esetleg Colin Chapmannel kellett volna Mr. DeLoreannak többet konzultálnia. Az öreg nagyon értett a gyenge sportkocsikhoz számomra a mai napig ő az egyik legnagyobb koponya konstruktőri fonton.Més que un club!
-
nagyúr
Akkor azért lehet valamit Chapman ötleteivel faragtak.
Egy ilyen Stage II-III motor azért már elég derekasan mozgatta volna. Ha jövőre eljutok OT expóra és ott lesz a géped megszemlélem majd.
Szoktál vele közlekedni vagy inkább csak garázsban tartod féltve?Més que un club!
-
-
nagyúr
-
nagyúr