Új hozzászólás Aktív témák
-
freeknight
őstag
válasz E.Kaufmann #201 üzenetére
Persze, én is ezt mondom, akinek telik rá, járjon ezzel nyugodtan, nincs ezzel baj, csak szerintem a posztíró se zakózsebből tette le a vételárat az asztalra, ahogy utal rá a cikkben, ez volt a max keret, amit ki tudott rá szorítani. Ezért cserébe bevállalni egy masszív önsanyargatást, hogy zöldek legyünk, meg ott legyen a bömbi logó... és még ezzel se lenne baj, de utána iderakni egy ilyen hosszú cikket, amiben magának bizonygatja, hogy nem is olyan szarul választott azért...
Mindenesetre nem akarok negatív lenni, kívánom a posztírónak is, hogy hosszú távon kijöjjön legalább a matek, mégha a kövi 5 évben durva kompromisszumokat is kell bevállalnia. De valami azt súgja, hogy anyagilag se járt volna rosszabbul egy fiatal plug-in hybriddel (2-3 km-es távot bármi teljesíti tisztán akkuval) és sokkal kényelmesebb választás lett volna. -
Snoop-y
veterán
válasz E.Kaufmann #536 üzenetére
Viszont benzint kolcsonkerni lehet toltest kevesbe
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Paul64
tag
válasz E.Kaufmann #584 üzenetére
A benzin, gázolaj vonalon is befolyik nekik nem kevés jövedéki adó és nem kell milliókat beruházniuk hozzá. Nálunk a Lidlnél és a Pennynél is telepítettek töltőt. A Lidl 30 perc ingyenes töltést ad.
-
-vitya-
őstag
válasz E.Kaufmann #584 üzenetére
nem teljesen ;)
Mar jo sok tolto van szerte az orszagban. Megnezheted a plugshare-en:
Narancssarga - villamtoltok (allt 50+ kW DC )
Zold - gyorstoltok (allt 22 kW AC )-=Витя=-
-
Geller72
veterán
válasz E.Kaufmann #591 üzenetére
Hallottam olyat a MOL-nál, hogy lesz országos E töltőhálózatuk. És ha ők meglépik, akkor szerintem nem csak nekik.
"A Mol és az E.ON az unió által támogatott Next-E elnevezésű projektben vesz részt, amelynek célja egy páneurópai, hat országot átfogó elektromos töltőállomás-hálózat kifejlesztése. A projek keretében 222 standard gyorstöltőt és 30 ultragyors töltőállomást telepítenek." (Ez nem kizárólag a magyarországi állomásokat foglalja magába).
-
kenwood
veterán
válasz E.Kaufmann #639 üzenetére
Elsore en is azt mondtam az i3-ra, hogy wtf ?? De szerintem szokhato. Mar siman ott vagyok, hogy bevallalnam, ha beleferne a budgetbe. Persze a szeptol meg mindig oltari messze van, ahogy a legtobb olyan elektromos,amit nem benzines kasztniba raknak. Hirtelen a Teslakon es az E-tronon meg a hasonlo 15-20 milliosokon kivul nem is nagyon tudok szep, elektromosnak tervezett autot mondani. Leaf, Zoe, Prius meg a tobbi, jo eg ...
G Astrat nem lehet megszokni. Nalam az olyan,mint a Thalia,Multipla, Wagon R+, vagy a PT Cruiser.
Persze kellenek ilyen kocsik is, mert igazsagtalansag lenne,ha a szar izlesu emberek nem tudnanak autot venni.
A 7-es alatti nepitelet alapjan nagyon messze van ez az idealis a-bol b-be jarganytol, (mint egy ezredfordulos japan mondjuk) de az teny,hogy egy Alfanal azert megbizhatobb[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
veterán
válasz E.Kaufmann #644 üzenetére
igazából nem a te autódnak kell szépnek lennie, hanem a többiekének. vezetés közben úgyis csak azokat látod kívülről
disclaimer: nem praktikus, de szép kupéforma autóm vanistálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz E.Kaufmann #703 üzenetére
Azt nagyon fontos hangsúlyozni, hogy a az elektromos autók az akkumulátorból veszik a fűtéshez felhasznált energiát. Ezzel szemben a belsőégésű motoros járművek az utastér fűtését a motor hulladékhőjének a felhasználásával oldják meg, tehát menet közben egy deci benzinnel sem fogy több akkor, ha fűtöd az utasteret.
És lássuk be, az utastér fűtésére az esetek 90 %-ában menet közben van szükség
Tehát az esetek 10 %-ában kedvezőbb az elektromos autók fűtési megoldása, de 90 %-ban a hagyományos megoldás a jobb
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
arnyekxxx
veterán
válasz E.Kaufmann #703 üzenetére
Viszont nem kell naponta a hosszabbítóra dugdosnom. 1:1
#704 a mi "traktoros" szembeszomszédunk is ezt csinálja és a nyomorékja először kiáll az utcára az ablakunk elé, nem az udvarán csinálja, rühelem is érte de nem az volt a kérdés, hogy mekkora élmény az autó fűtése állóhelyzetben, hanem az, hogy mekkora felára van egy belsőégésűnél a lehetőségnek.
-
Noukoum
veterán
válasz E.Kaufmann #833 üzenetére
Hagyd biztosan témában van mikor egy szögegyszerű technikáról ilyet kérdez.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
bambano
titán
válasz E.Kaufmann #840 üzenetére
ablakmosóhoz?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Paul64
tag
válasz E.Kaufmann #840 üzenetére
Legyen igazad. Bár már jártam a mindháromnál, mert beszállítóik vagyunk. Egy reklám videóban nyilván nem az fog szerepelni, hogy megterveztettük a Bosch-al, leteszteltük a saját laborunkban és legyártatjuk a Continental Automotive Hungary Kft-vel. Az, hogy melyik gyár honnét vásárol az nem publikus. Hozzáteszem még, hogy ettől még nem lesz rosszabb a minősége azoknak a termékeknek.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz E.Kaufmann #847 üzenetére
Amúgy jelenleg is pont így néz ki a rendszer: a nagyobb teljesítményű autó több teljesítményadót fizet, a drágább KGFB miatt több biztosítási adót építenek be a díjába, a magasabb fogyasztás miatt pedig a rá eső üzemanyagból is több adóbevétel származik, mint egy 1 literes TSI-ből. És adóoptimalizálás miatt az igazi nagyágyúk már így is cég néven vannak lízingelve (helló Miesbachi rendszámú autósok!).
Kivéve ugye a zöldrendszámos adóelkerülő bálnákat.
-
stickermajom
addikt
válasz E.Kaufmann #850 üzenetére
És hol húznád meg a határt? Mármint például milyen autó esne bálna kategóriába és milyen lenne a kicsi kocsi?
-
veterán
válasz E.Kaufmann #850 üzenetére
Azért az nagyon nem mindegy, hogy azért van bálnád, mert bálna fan klubtag vagy, vagy azért, mert 4 gyerekkel kell menni a mamához hétvégén...
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Snoop-y
veterán
válasz E.Kaufmann #850 üzenetére
Ez azert faj mert neked nincs? El kellene mar felejteni ezt a hozzaallast.
En egy 2 tonnas 3.5 V6-al jarok. Fizetem utana az adot meg mindent. Miert kellene megtobbet fizetnem?New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
félisten
válasz E.Kaufmann #847 üzenetére
"Max vegye a vállalkozás nevére és termelje ki a vállalkozás, ha valakinek sok a dolga szerte az országban és kipárnázott bálnával közlekedne."
Ebben az esetben maximálisan megértem a "bálnát", általában családfenntartó és a halála vagy munkaképtelensége 4-5 ember életét teszi tönkre.
Városon belül tök jó a Jazz, de amikor évi 100+ ezrest tekersz bele az autóba, akkor statisztikailag is esélyes vagy arra, hogy valami gyökér megöljön a tuning szarával.
A jó hír, hogy ezt tartós bérletben érdemes nyomni, 3 év alatt kijön, hogy ~kvázi az értékvesztést fizeted és mindenről számla van amit elszámolsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mobil flották
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Napelem
- Így építsd a billentyűzeted!
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Politika
- Proxmox VE
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- Gigabyte B450M DS3H + Ryzen 7 2700X alaplap+processzor (nem ad képet)
- Eladó gamer PC (Ryzen 5 7600X/16GB DDR5/512GB SSD/RTX 4070 Super)
- Eladó gamer PC (i5-6500/16GB DDR4/120GB SSD+320GB HDD/GTX 1050Ti)
- Eladó új gamer PC (i5-12400F/16GB DDR4/512GB SSD/RX 7600)
- Eladó gamer PC (i5-8500/16GB DDR4/256GB SSD+500GB HDD/GTX 1650 4GB)