- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Linux - haladóknak
- Milyen program, ami...?
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Microsoft Excel topic
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Az energiasűrűség nyilván nem fogja elérni a benzinét soha, de azért nem ilyen fekete-fehér a dolog. Például a benzin energiasűrűsége se fogja elérni sose a plutóniumét, mégse akarunk atomhajtású autót. Az üzemanyagtartály mérete egy dolog, de ott van az egész hajtáslánc mérete/súlya is. Azért egy villanymotor töredéke egy dízelmotornak méretben és súlyban is, aztán nincs váltó, kipufogó stb., szóval van ott még mozgástér bőven.
Ha sikerülne megduplázni a súly/kwh arányt, és az ára is még feleződik a mostanitól, (ami szvsz egyáltalán nem lehetetlen, sőt) már elég is lenne, hogy lenyomja a belsőégésűt. Ha tud valós 500 km-t (20-80% merítés között), a mostani ár feléért, akkor árban már versenyképes, fenntartásban meg sokkal jobb.Aki él és nem boldog, az téved!
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- RAM topik
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...