Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
az akksicsere azért drága, mert folyamatos, váltakozó áramerősségel való rá-rátöltögetéssel lehet legkönnyebben leerodálni az akksikat. a léptékek ismerete nélkül kultúráltabb megoldás egy bufferkondi beiktatása, amellyel óvjuk az akksit.
frankón be lehet daruzni, vagy békával emelni a mázsás akksikat is.
20kHz-n üzemeltetni ezt faszság. de majd rájönnek. az állatok füle érzékenyebb az emberénél, a 20kHz-t ők bőven hallják, az egérnél 100 kHz, görénynél-kutyánál-macskánál 44 kHz, nyúlnál 50 kHZ a plafon. a denevér meg 44kHz fölötti hangokat hallja, de ezt nem kérdezte senki. de kisgyerekek is hallanak a 21 kHzs tartományban is, ezért sem szeretik ők sem az állatidomításhoz is használt ultrahangos sípot.
sajnos a cuccot nem lehet túl mélyre földelni, ezért minden aszfaltbontási munkálatnál ki és újra be kell majd építeni.
teljesen más léptékben történik egy úttesten elhaladó autó által okozott változás kimérése egy gerjesztett elektromágneses közegben, mint egy 200 kW teljesítményű jármű ellátáshoz szükséges energia átvitele.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#06658560
törölt tag
A teljes vonalat feltúrni, bepakolni az elektronikát, minden útépítésnél, a használat időjárás okozta tönkremenetel javításai során kivenni, vissza tenni, azért, hogy legyen egy olyan busz, ami kötött pályás- hisz más vonalra nem tudod átvinni, ha nincs kiépítve neki ott is a megfelelő út, vs. végállomásra lerakott töltőállomás, akkucserével.
"És hogyan oldanád meg az akksicserét? hátlap lepattint, kivesz-betesz? mert mondjuk egy mázsás/többmázsás akksival ezt könnyen lehet..."
Targoncával, békával, robotkarral simán, bármikor két perc alatt megoldom neked.
"Mik azok a jelentős veszteségek? 15-20%, nem? Az jelentős?"
A nullához képest bizony jelentős.
#48 kekegsm: Mondd, Ultrecht merre van?
[ Szerkesztve ]