Új hozzászólás Aktív témák
-
Rez_Grof
őstag
válasz sing1ep1ayer #16 üzenetére
A trolibuszokban van akkumlárot vész esetére illetve van dizel aggregátoros is.
hu.wikipedia.org/wiki/Ganz_Solaris_TrollinoA bus station is where a bus stops. A train station where a train stops. On my desk, I have a work station....
-
kekegsm
őstag
válasz sing1ep1ayer #16 üzenetére
metro az tényleg drága....
De egy kábelt belefektetni az aszfaltba nem annyira veszélyes pénzben, időben és munkában.
Írországba kiépítettek egy követőrendszert abba a pár tízkilométernyi autópályájukba, veszélyes szállítmányok/járőrautók/stb érzékelésére, meg forgalmi viszonyokat elemeznek vele, meg ilyesmi. Persze ott nem áramot vesznek fel, hanem csak mágneses mezőt mérnek.
Ott csak simán belevágtak az aszfaltba a marha nagy flex-el, a résbe belehúzták a kábelt, amjd kitöltötték a rést aszfaltal. Lenyűgőzően gyorsan haladtak, naponta szerintem egy kilométert is ment egy brigád. Pedig az Írországban nagy szó, nem kapkodós fajták...
Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Politika
- VPN topic
- EA Sports WRC '23
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Fotók, videók mobillal
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...