Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghoosty

    őstag

    válasz rudi #4 üzenetére

    PC-re még OK, de konzolra is?! Erről van valami elérhető statisztika, mert én mindenhol azt olvasom, hogy sorra dőlnek meg az eladási rekordok. PS3-ra gyakorlatilag nincs is warez.

    Használt játékról meg azt olvasom, hogy pont vásárlást generál.

    [ Szerkesztve ]

  • quarros

    tag

    válasz rudi #4 üzenetére

    Ezt megkozelitenem egy kicsit mashonnan. A fejlesztesi koltsegek nottek ez biztos de nem abban a mertekben ahogy az indokolt lett volna. Valahogy ezen a teruleten is ugyan az a problema most, mint ami hollywood-ot is mergezi evek ota: Az egyes produkciok gyartasi koltsegei a produktum ertekehez viszonyitva sokszorosan tulnottek azt mivel rengeteg a pazarlas, felesleges munka az igazi tartalom karara. Es a zsuugorodo profitot ugy probaljak megmenteni hogy a direkt vevokort forszirozottan akarjak novelni a hasznalt piac kiktatasaval. Ez meg onmagaban nem lenne egy nagy problema, azonban az egyeduli mod ahogy ez megvalosithato az a fogyaszto jogainak a megnyirbalasaval jar.

    A legnagyobb ok ami miatt ez megbukott az egy egyszeru kerdesen alapul: A programm szolgaltatas-e, vagy tulajdon? Mert jelenleg efektiven tulajdonkent gondol ra / kezeli a legtobb jatekos. Mert gyakorlatilag amikor megveszed a sajat kopiad azt the eladhatod, berbeadhatod, ugy es akkor hasznalod ahogy akarod. Fuggetlenul attol hogy az eula ezt hogyan szeretne szabalyozni te szinte barmit megtehetsz a sajat kopiaddal (persze torrent trackerre nem illik feltolteni :DDD ). Ezert minden olyan konstrukcio ami ezeknek a jogoknak a gyakorlati, nem elvi elvesztesevel jar. Az hasonlo viszhangot fog kelteni.

    [ Szerkesztve ]

  • fene_vad

    senior tag

    válasz rudi #4 üzenetére

    Értem én, pont erre írtam, hogy majd a piac eldönti. Ha nem veszi majd a jónép a 60 dolcsis szuperélethű játékot, akkor fejlesztő csődbe megy, a konkurrencia meg vagy tanul belőle vagy nem.

    Engem csak az zavar, hogy a MS csak úgy képes bármilyen változtatást innovációként eladni, hogy erőfölénnyel visszélve, korlátozással és a júzerek totálisan hülyére vételével akarnak nyilvánvalóan és kizárólagosan csupán bevételt növelni, de azonnal és rengeteget.
    Ezzel csak az a baj mostani esetben, hogy nincs erőfölény, korlátozással nem lehet fejleszteni, és (ennyire) nem hülyék a juzerek.
    A cikk meg jön mindenféle ködös és belemagyarázó, szerecsenmosdató teóriákkal. Mintha szegény MS csak a jónépet szeretné szolgálni, de nem értik meg a magasztos céljait.

  • mrhitoshi

    veterán

    válasz rudi #4 üzenetére

    Ez azért így elég farkatlannak tűnik.
    Egyrészt, ez nem a MS-n fog múlni szerintem. Másrészt pedig először el kellene gondolkodni a játékokban lévő művészi értékeken.
    Én nem vagyok hajlandó minden egyes új folytatásért fizetni 10e Ft-okat, ha nincs benne valami +.
    Ezen kellene változtatni, mert az emberek vevők mindenre, ha jól vannak tálalva. Persze, hogy nincs kereslet az AAA címekre, ha minden évben ugyan az. Ott van a Last of us, vagy a Heavy Rain példája. Lehet színészekkel, csúcstechnológiával játékot csinálni, de az legyen művészileg is rendben. [link]

    [ Szerkesztve ]

    PS4

Új hozzászólás Aktív témák