Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #06658560 #7 üzenetére

    Ennek semmi köze a grafikus API-khoz. Az autógyártók célja a termékeik megkülönböztetése. Nyilvánvaló, hogy ez nem lehetséges, ha mindenki a MobilEye megoldását használja. Ha tehát valami egyedit akar kínálni x/y gyártó, akkor egyedit is kell csinálni, és nem vásárolni a komplett platformokat, amelyek bárkinek elérhetők a piacon.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #06658560 #9 üzenetére

    A leghatékonyabb megoldást saját maguk tudják elérni. Már csak azért is, mert ők lesznek azok, akik kontrollálhatják a rendszert, nem pedig egy x/y partner. Szóval ha tényleg a hatékonyság a kulcskérdés, akkor nyilván mindent maguk terveznek meg, de azért ez nem ilyen egyszerű ám, mert ennek költségei is vannak. Valami köztes megoldás célszerűbb, amikor magát a szoftvert ugyan kontrollálhatják, és nem zárják be magukat máshoz.
    A minőségi követelményekkel vannak problémák azért. Az egyik vezető ellenérv a zárt megoldásokkal szemben, hogy végeredményben az autód cselekedeteiért te felelsz, miközben nem te írod a szoftvert. Ez akármilyen minőségi követelmények megléte mellett is nehezen kezelhető helyzet.

    Nem teljesen értem, hogy a grafikus API-kat minek idekeverni. Teljesen más világról van szó. Tényleg érthetetlen számomra, hogy a Vulkan/DX12-nak mi köze van az ADAS-hoz. Erre reflektálni sem nagyon tudok, mert totál hülyeség, már elnézést. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #06658560 #18 üzenetére

    Mármint azt, hogy az explicit API-ké a jövő? Mégis mennyit fejlesztett a Microsoft és a Khronos a hagyományos API-kon, amióta van DX12 és Vulkan? Elárulom ... gyakorlatilag semmit. Innentől kezdve vannak az explicit API-k, és semmi más. Ha pedig nincs más alternatíva, akkor nehéz lehetne az explicit API-kat mellőzni a jövőben nem?

    Azért nagyon fontos figyelembe venni, hogy a felsorolt cégek nem ugyanazt szállítják mindenkinek. A paraméterekbe eléggé beleszól a megrendelő. Ez mondjuk a MobilEye esetében jelenleg nem igaz. Ott van egy fix megoldás, és mindenki azt kapja, beleszólási lehetőség nélkül. Az egyedi igények nem léteznek nekik. Ezekre a Xilinx próbál reagálni.

    Neked is és Kisgépkezelőnek is: Az AV az ADAS-nak egy speciális területe lesz, amíg ugyanis az ADAS esetében a vezetéstámogatáson van a hangsúly, addig az AV-nél a 100%-os automatizáláson. Bár ezeket is ADAS-ba kategorizálják, de valójában annyira nagy a különbség, hogy az eddigi beszállítók nem feltétlenül lesznek jók. Ha részt vennének, akkor a MobilEye, a Xilinx, az NVIDIA nem ütné a döglött lovat.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák