Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennek semmi köze a grafikus API-khoz. Az autógyártók célja a termékeik megkülönböztetése. Nyilvánvaló, hogy ez nem lehetséges, ha mindenki a MobilEye megoldását használja. Ha tehát valami egyedit akar kínálni x/y gyártó, akkor egyedit is kell csinálni, és nem vásárolni a komplett platformokat, amelyek bárkinek elérhetők a piacon.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A leghatékonyabb megoldást saját maguk tudják elérni. Már csak azért is, mert ők lesznek azok, akik kontrollálhatják a rendszert, nem pedig egy x/y partner. Szóval ha tényleg a hatékonyság a kulcskérdés, akkor nyilván mindent maguk terveznek meg, de azért ez nem ilyen egyszerű ám, mert ennek költségei is vannak. Valami köztes megoldás célszerűbb, amikor magát a szoftvert ugyan kontrollálhatják, és nem zárják be magukat máshoz.
A minőségi követelményekkel vannak problémák azért. Az egyik vezető ellenérv a zárt megoldásokkal szemben, hogy végeredményben az autód cselekedeteiért te felelsz, miközben nem te írod a szoftvert. Ez akármilyen minőségi követelmények megléte mellett is nehezen kezelhető helyzet.Nem teljesen értem, hogy a grafikus API-kat minek idekeverni. Teljesen más világról van szó. Tényleg érthetetlen számomra, hogy a Vulkan/DX12-nak mi köze van az ADAS-hoz. Erre reflektálni sem nagyon tudok, mert totál hülyeség, már elnézést.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #18 üzenetére
Mármint azt, hogy az explicit API-ké a jövő? Mégis mennyit fejlesztett a Microsoft és a Khronos a hagyományos API-kon, amióta van DX12 és Vulkan? Elárulom ... gyakorlatilag semmit. Innentől kezdve vannak az explicit API-k, és semmi más. Ha pedig nincs más alternatíva, akkor nehéz lehetne az explicit API-kat mellőzni a jövőben nem?
Azért nagyon fontos figyelembe venni, hogy a felsorolt cégek nem ugyanazt szállítják mindenkinek. A paraméterekbe eléggé beleszól a megrendelő. Ez mondjuk a MobilEye esetében jelenleg nem igaz. Ott van egy fix megoldás, és mindenki azt kapja, beleszólási lehetőség nélkül. Az egyedi igények nem léteznek nekik. Ezekre a Xilinx próbál reagálni.
Neked is és Kisgépkezelőnek is: Az AV az ADAS-nak egy speciális területe lesz, amíg ugyanis az ADAS esetében a vezetéstámogatáson van a hangsúly, addig az AV-nél a 100%-os automatizáláson. Bár ezeket is ADAS-ba kategorizálják, de valójában annyira nagy a különbség, hogy az eddigi beszállítók nem feltétlenül lesznek jók. Ha részt vennének, akkor a MobilEye, a Xilinx, az NVIDIA nem ütné a döglött lovat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Trollok komolyan
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- A jövőben csak Yahoo-fiókkal lehet használni a cég szolgáltatásait
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- Építő/felújító topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD