Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Bici #2 üzenetére

    Ha a késleltetés a kritikus szint fölé kúszik, akkor az olyan érzés, mintha teljes erővel tarkón vágtak volna egy baseball ütővel. Persze a nyakad nem fog fájni, de a többi mellékhatás előjön.

    (#1) BiP: Igen, de most nem az API-ról volt szó. Egyébként nyilván a Mantle megoldás, de valami szabványos is kellene.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz DigitXT #32 üzenetére

    Az AMD azt mondta, hogy up to 45%. Az volt a max, amit vártam. Ehhez képest voltak független tesztet +70-90%-ról is. Az AMD inkább alulbecsülte a maxot.
    Elsőre beírt, nem is optimalizált kódként többet hozott, mint vártam. Lévén, hogy most lett béta állapotú a cucc és nulla dokumentáció van rá, kvázi nulla példával. A fejlesztés első körben úgy zajlott, hogy beírták ami elvben jónak tűnt, felkapcsolták, tesztelték és kiadták. Én erős CPU-limit mellett is inkább max. 20%-ra számítottam, beleszámítva azt, hogy az első implementációk messze lesznek az optimálistól.
    Ami jónak tűnik, hogy két-három hónap alatt egy emberes melóval többet tudtak belőle kihozni, mint az egy évig csoportban fejlesztett DX renderekből.
    Nem gondoltam volna, hogy optimalizálatlanul ilyen gyors lehet egy Mantle kód.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz DigitXT #35 üzenetére

    Az én meglátásaimat nem tettem bele cikkekbe. Nyilván volt egy alapvető várakozásom, hogy elsőre beírt kóddal mégis mennyit lehet hozni. Eleve a BF4 szinte sosincs 2k batch/frame felett, tehát abból, hogy a Mantle kilenszer jobb draw call teljesítménnyel rendelkezik alig profitál. Ami előnyt hoz neki az a működő multithread és a driver szálak eltüntetése. Ebből gondoltam, hogy multiban extrém szituációkban +30%-ra lehet számítani. Aztán az AMD mondta, hogy max. 45% lesz. Azt írtam bele először egy cikkbe, de multiban számos teszt mért többet is.
    A draw call teljesítményből a Nitrous profitál nagyon, elmegy 150k batch/frame-ig. A kiadott demó bizonyos konfigokon +300%-kal is jobb Mantle-lel. Azóta frissítették és vannak már mérések +450%-ról is. Kezdik engedélyezni az optimalizálásokat.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák