Új hozzászólás Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    Nem ertek egyet a cikkel. Azzal, hogy eddig volt OpenCL, ami azonban kizarolag OSX alatt mukodott, volt OpenGL (sima, nem ES), ami kizarolag OSX alatt mukodott, es volt OpenGL ES, ami kizarolag iOS alatt mukodott, egy borzasztoan toredezett rendszert kellett karbantartania az Apple-nek. Azzal, hogy a 3 API-t egyetlen API-val csereli le, es ugyanaz az API fog futni OSX es iOS alatt is, egy eleg fontos lepest tesz az Apple, ami a fejlesztoknek szamara is pozitivum kell hogy legyen. Azok az idok mar regen elmultak, hogy egyetlen API-val (pl. Direct3D vagy epp OpenGL) le lehetett fedni mindent. Legalabb az Apple okosziszteman belul legyen egyetlen API, en ezt abszolut tamogatom. Viszont innentol a Google-nel a labda: ok mikor allnak elo a sajat API-val, ami levaltja az OpenGL-t, OpenCL-t es a RenderScriptet is?

Új hozzászólás Aktív témák