Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz cipofuzo87 #1 üzenetére
Egy low-poly modellnél hogy csökkented a részletességet félig automatikusan?
Konkrétan érdekel a 3D-s progi szintjén.Régen én is modelleztem, és annak idején nem volt könyű ezt csak úgy megoldani kicentizett poly számnál.
Vagy manapság minden hi-poly modellből van és csak leveszek 1-2 fokozatot a tesszelálásból és kész van?[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Arra gondoltam, hogy régebben eléggé ki kellett számolni azt, hogy mire költesz poly-t, és mire nem.
És ha elvettél valamiből, akkor látványos volt a különbség, mert egyes ívek ugyan nem lettek feltétlenül sokkal csúnyábban, de ha pl. kevés poly-ból volt összerakva a pajzs tüskéje, akkor az akár el is tűnhetett volna csökkentéstől. Nem bezsélve a textura is elmászott volna ilyen esetben.Persze valószínű, hogy manapság a tesszelálás miatt ez skálázhatóbbá vált. Viszont még mindig nem tudom, hogy a tesszeláls kikapcsolásával hogy lesz jó minőségű a low-poly modell, mert sok esetben azért a késznek szánt low-poly modell, és a tesszelálásra tervezett low-poly modell nem ugyanaz. Utóbbi akár kifejezetten csúnya is lehet tesszeláls nélkül.
Valószínűleg a megoldást valami olyan - az elmúlt 10 évbee bevezetett - cucc rejti, amiről én már lemaradtam.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html